AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg var fryktelig sliten da jeg våknet i dag. Hadde flere drømmer som var veldig stressende, noen som vil prøve seg på å tyde? Jeg var i en storby i utlandet, slet med å finne riktig vei til en bank hvor en som hadde gitt meg visittkortet sa han jobbet. Han ville intervjue meg for en stilling i den banken. Var innom en annen bank i samme kjede for å spørre om kleskode på intervju. - flere av de ansatte der både kvinner og menn hadde barbert seg en sånn munkefrisyre. Da jeg endelig kom frem til bankens avdeling, viste det seg at han gubben ikke jobba der, men hadde gitt meg et fake visittkort. Det var selvsagt ikke noe jobb ledig. Jeg skulle rundtforbi i en storby, måtte krysse gater som hadde 5 felt i hver retning + masse trikkespor. Mye stress med å komme meg over uten å bli påkjørt. Jeg skulle til en bar som lå langs vannet, men jeg kom aldri frem for å drikke den Margarithaen jeg drømte om. Det var alltid en hindring, som et opptog av Afrikanere i bastskjørt, en vei som var ombygd til å føre ut av byen, en souvenirsjappe jeg ble dratt inn i. Noen som vil prøve å tyde? Anonymkode: 78060...435
Morten1 Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Dette er ett sikkert tegn på at du vil få besøk av Erna Solberg, sett på kaffen
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Disse drømmene blir bare rarere og rarere. I natt begynte jeg å kutte opp en løk på rekkverket i trappene på et kjøpesenter. Det kom en gutt i 14 års alderen som tilbød seg å hjelpe, han skar opp resten av løken og knakk brødkniven før han løp avgårde. Jeg tok opp jakten og fant ham igjen i første etasje, da stakk jeg kniven opp i halsen hans. Jeg drepte han ikke, og moren kom. Anyone som kan tolke? Anonymkode: 78060...435
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Det høres ut som at du har endel stress i livet ditt og at det til tider blir litt for mye. Anonymkode: 10f28...832
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Kan gjøre et forsøk🙂 Holder du på å bytte jobb/drømmer om ny jobb/er redd for å miste nåværende jobb? Tatt utgangspunkt i at det er noe jobbrelatert. Hvis ikke kan det symbolisere et annet valg i livet som du står ovenfor, f.eks kjærlighet, invistering i penger/hus etc. Storby/utland: Nytt område/jobbmarked. Sliter med å finne riktig vei: usikker på om jobbmuligheten du har fått er riktig og om sjefen/nær kollega i bedriften er å stole på. Annen bank: Er også interessert i lignende jobb, prøver å finne ut om dette alternativet er bedre, om du vil trives bedre/passe bedre inn. Munkefrisyren kan representere noe du tror blir for alvorlig/kjedelig/rutinepreget/tradisjonelt. Falskt visittkort: redd for å bli lovd gull å grønne skoger også blir ikke jobben som du har tenkt/er inge ledig stilling. Kryssingav gater/stress: redd for at du ikke skal finne din vei/hva du vil, redd for å bukke under. Bar/margarita: representerer målet/jobben hvor du tror du blir lykkelig. Afrikanere/suvenirsjappe/vei ut av byen: redd for at du skal bli villedet bort fra det du egentlig ønsker/at du skal følge råden til andre/gjøre det som folk flest anbefaler. Anonymkode: d918e...65f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan gjøre et forsøk🙂 Holder du på å bytte jobb/drømmer om ny jobb/er redd for å miste nåværende jobb? Tatt utgangspunkt i at det er noe jobbrelatert. Hvis ikke kan det symbolisere et annet valg i livet som du står ovenfor, f.eks kjærlighet, invistering i penger/hus etc. Storby/utland: Nytt område/jobbmarked. Sliter med å finne riktig vei: usikker på om jobbmuligheten du har fått er riktig og om sjefen/nær kollega i bedriften er å stole på. Annen bank: Er også interessert i lignende jobb, prøver å finne ut om dette alternativet er bedre, om du vil trives bedre/passe bedre inn. Munkefrisyren kan representere noe du tror blir for alvorlig/kjedelig/rutinepreget/tradisjonelt. Falskt visittkort: redd for å bli lovd gull å grønne skoger også blir ikke jobben som du har tenkt/er inge ledig stilling. Kryssingav gater/stress: redd for at du ikke skal finne din vei/hva du vil, redd for å bukke under. Bar/margarita: representerer målet/jobben hvor du tror du blir lykkelig. Afrikanere/suvenirsjappe/vei ut av byen: redd for at du skal bli villedet bort fra det du egentlig ønsker/at du skal følge råden til andre/gjøre det som folk flest anbefaler. Anonymkode: d918e...65f Takk for innspill. Det har ikke noe med jobb å gjøre. Det eneste som stresser meg nå for tiden er sykdom og innleggelser på sykehus. Prøver å lese tolkingen i forhold til sykdom. Huff jeg er sliten av disse drømmene. Anonymkode: 78060...435
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for innspill. Det har ikke noe med jobb å gjøre. Det eneste som stresser meg nå for tiden er sykdom og innleggelser på sykehus. Prøver å lese tolkingen i forhold til sykdom. Huff jeg er sliten av disse drømmene. Anonymkode: 78060...435 Trist å høre at du har utfordringer med helsa❤️Er innspillene mine overførbare til sykehus? At du gruer til til innleggelse/operasjon etc., er usikker på utfallet, om du vil få riktig hjelp av personene som skal hjelpe deg/har lov deg at det går fint? Anonymkode: d918e...65f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Kjøpesenter symboliserer mulighetene i livet. Her var du i gang med å komme til bunns i en sak i livet (løk med mange lag), men så kommer noen og tar over det du holder på med og dessuten ødelegger redskapet ditt. Du reagerer med sinne og går bokstavelig talt i strupen på personen. Løk kan også symbolisere tårer, men tror dette med å bruke redskap er hovedpoenget her. Du har mistet muligheter og hjelpemidler og føler deg angrepet, så du angriper tilbake. Jeg tror bare du selv kan si hva eller hvem 14-åringen symboliserer for deg. Kan tallet 14 symbolisere noe for deg i situasjonen du er i? Anonymkode: 11b18...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Det er jo enkelt. Du kjeder livet av deg og føler at hverdagen er en poengløs røre uten fremgang eller mening. Velkommen til 2021 - det er sånn for oss alle. Anonymkode: 17bf9...082
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpesenter symboliserer mulighetene i livet. Her var du i gang med å komme til bunns i en sak i livet (løk med mange lag), men så kommer noen og tar over det du holder på med og dessuten ødelegger redskapet ditt. Du reagerer med sinne og går bokstavelig talt i strupen på personen. Løk kan også symbolisere tårer, men tror dette med å bruke redskap er hovedpoenget her. Du har mistet muligheter og hjelpemidler og føler deg angrepet, så du angriper tilbake. Jeg tror bare du selv kan si hva eller hvem 14-åringen symboliserer for deg. Kan tallet 14 symbolisere noe for deg i situasjonen du er i? Anonymkode: 11b18...c8b Takk 🧡 jeg syntes det er lettere å fundere over livet når jeg har litt forklaringer. Men seriøst, jeg har alltid drømt mye og husker de fleste drømmene mine. Den siste uka har vært helt insane på stressdrømmer. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 78060...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå