AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Når jeg er med en gutt så klarer jeg ikke komme, klarer når jeg gjør det selv, føler veldig på dette hva gjør jeg Anonymkode: 5de0b...086
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Begynn med å komme på egenhånd, med ham ved siden, og ikke fokuser på at det er et annet menneske der. Anonymkode: 94a1b...820
Gjest Smeltemann Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Ikke alle guttene som klarer å komme heller.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): Ikke alle guttene som klarer å komme heller. Fullstendig irrelevant for trådstarter og dette er informasjon som ikke hjelper henne på noen måte. Til deg, trådstarter: hvor gammel er du? har du eksperimentert med leketøy? Er partneren din åpen for å prøve leketøy i senga? Hva gjør du for å komme på egenhånd? Vet du hva som tenner deg mest i senga, og vet du hva typen din kunne gjort som kunne hjulpet deg til å komme? For mange kvinner er det essensielt å stimulere klitoris under sex. Det kan du gjøre mens du sitter på topp, mens han tar deg i doggy, mens dere ligger i skje +++. Muligheten er mange. Anonymkode: 46b5b...d6e
Gjest Smeltemann Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fullstendig irrelevant for trådstarter og dette er informasjon som ikke hjelper henne på noen måte. Til deg, trådstarter: hvor gammel er du? har du eksperimentert med leketøy? Er partneren din åpen for å prøve leketøy i senga? Hva gjør du for å komme på egenhånd? Vet du hva som tenner deg mest i senga, og vet du hva typen din kunne gjort som kunne hjulpet deg til å komme? For mange kvinner er det essensielt å stimulere klitoris under sex. Det kan du gjøre mens du sitter på topp, mens han tar deg i doggy, mens dere ligger i skje +++. Muligheten er mange. Anonymkode: 46b5b...d6e Irrelevant? Det var en opplysning om at det er et problem for begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Irrelevant? Det var en opplysning om at det er et problem for begge kjønn. Det har ingenting å si for hennes orgasme i det hele tatt. Leker du evneveik? Anonymkode: 46b5b...d6e
Gjest Smeltemann Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har ingenting å si for hennes orgasme i det hele tatt. Leker du evneveik? Anonymkode: 46b5b...d6e Takk for komplement. Beklager at jeg er for dum.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Smeltemann skrev (2 minutter siden): Takk for komplement. Beklager at jeg er for dum. Vær så god. Du kan heller prøve å komme med råd til trådstarter angående hvordan hun kan oppnå orgasme sammen med sin partner. Eller nei vent, dette er vel ikke akkurat menn sitt felt, er det vel...? Anonymkode: 46b5b...d6e
Gjest Smeltemann Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær så god. Du kan heller prøve å komme med råd til trådstarter angående hvordan hun kan oppnå orgasme sammen med sin partner. Eller nei vent, dette er vel ikke akkurat menn sitt felt, er det vel...? Anonymkode: 46b5b...d6e Nei det er ikke felte til menn det heller.
Gjest Smeltemann Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg er med en gutt så klarer jeg ikke komme, klarer når jeg gjør det selv, føler veldig på dette hva gjør jeg Anonymkode: 5de0b...086 Finn deg en fast partner og utforsk med han. Bli trygg på han så blir det bra .
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Du får eksperimentere med en erfaren mann. Anonymkode: 0d488...220
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Ts er det en utfordring? Anonymkode: 7bd9f...29f
Fioljenta Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Ønsket om å komme, kan hindre at du kommer... Prøv å fokusere mer på nytelsen enn på orgasmen. For meg tok det laaang tid før jeg kom første gang. Nå går det mye greiere, men fortsatt sliter jeg hvis jeg glemmer å nyte og fokuserer mer på å prestere, ta meg bra ut eller å få orgasme. Jeg har skrevet litt om det her. Kanskje det kan gi deg noen tips?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 P pillen kan også være med å gjøre det vanskeligere. Bruker en evighet etter jeg begynte på den.. Anonymkode: 24638...fc3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 Sliter med det samme. Har vært sammen med mannen i 19 År og fått orgasme 1 gang. når jeg er alene kommer jeg ofte fort fort, kanskje innen 1 Minutt😆 Anonymkode: 21a75...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå