Gå til innhold

Klarer ikke å komme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er med en gutt så klarer jeg ikke komme, klarer når jeg gjør det selv, føler veldig på dette hva gjør jeg

Anonymkode: 5de0b...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn med å komme på egenhånd, med ham ved siden, og ikke fokuser på at det er et annet menneske der. 

Anonymkode: 94a1b...820

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ikke alle guttene som klarer å komme heller.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Ikke alle guttene som klarer å komme heller.

Fullstendig irrelevant for trådstarter og dette er informasjon som ikke hjelper henne på noen måte. 

Til deg, trådstarter: hvor gammel er du? har du eksperimentert med leketøy? Er partneren din åpen for å prøve leketøy i senga? Hva gjør du for å komme på egenhånd? Vet du hva som tenner deg mest i senga, og vet du hva typen din kunne gjort som kunne hjulpet deg til å komme? For mange kvinner er det essensielt å stimulere klitoris under sex. Det kan du gjøre mens du sitter på topp, mens han tar deg i doggy, mens dere ligger i skje +++. Muligheten er mange. 

Anonymkode: 46b5b...d6e

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fullstendig irrelevant for trådstarter og dette er informasjon som ikke hjelper henne på noen måte. 

Til deg, trådstarter: hvor gammel er du? har du eksperimentert med leketøy? Er partneren din åpen for å prøve leketøy i senga? Hva gjør du for å komme på egenhånd? Vet du hva som tenner deg mest i senga, og vet du hva typen din kunne gjort som kunne hjulpet deg til å komme? For mange kvinner er det essensielt å stimulere klitoris under sex. Det kan du gjøre mens du sitter på topp, mens han tar deg i doggy, mens dere ligger i skje +++. Muligheten er mange. 

Irrelevant?  Det var en opplysning om at det er et problem for begge kjønn.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (Akkurat nå):

Irrelevant?  Det var en opplysning om at det er et problem for begge kjønn.

Det har ingenting å si for hennes orgasme i det hele tatt. Leker du evneveik? 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ingenting å si for hennes orgasme i det hele tatt. Leker du evneveik? 

Takk for komplement.  Beklager at jeg er for dum.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Takk for komplement.  Beklager at jeg er for dum.

Vær så god. Du kan heller prøve å komme med råd til trådstarter angående hvordan hun kan oppnå orgasme sammen med sin partner. Eller nei vent, dette er vel ikke akkurat menn sitt felt, er det vel...? 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vær så god. Du kan heller prøve å komme med råd til trådstarter angående hvordan hun kan oppnå orgasme sammen med sin partner. Eller nei vent, dette er vel ikke akkurat menn sitt felt, er det vel...? 

Nei det er ikke felte til menn det heller.

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg er med en gutt så klarer jeg ikke komme, klarer når jeg gjør det selv, føler veldig på dette hva gjør jeg

Anonymkode: 5de0b...086

Finn deg en fast partner og utforsk med han. Bli trygg på han så blir det bra .

AnonymBruker
Skrevet

Du får eksperimentere med en erfaren mann.

Anonymkode: 0d488...220

AnonymBruker
Skrevet

Ts er det en utfordring?

Anonymkode: 7bd9f...29f

Skrevet

Ønsket om å komme, kan hindre at du kommer... Prøv å fokusere mer på nytelsen enn på orgasmen. 

For meg tok det laaang tid før jeg kom første gang. Nå går det mye greiere, men fortsatt sliter jeg hvis jeg glemmer å nyte og fokuserer mer på å prestere, ta meg bra ut eller å få orgasme. Jeg har skrevet litt om det her. Kanskje det kan gi deg noen tips? 

AnonymBruker
Skrevet

P pillen kan også være med å gjøre det vanskeligere. Bruker en evighet etter jeg begynte på den..

Anonymkode: 24638...fc3

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme. Har vært sammen med mannen i 19 År og fått orgasme 1 gang.

når jeg er alene kommer jeg ofte fort

fort, kanskje innen 1 Minutt😆

Anonymkode: 21a75...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...