Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ca 20.000 igjen på skatten pga mangel på skattekortet ifjor når jeg fikk etterbetalt av aap. Så det var jo perfekt for min del, men jeg er spent på å se når jeg får dem. Jeg leste noe om at om man er heldig å ikke bli plukket ut for kontroll, og ikke har gjeld fra kreditorer som statens innkrevings.. osv, så kan det hende man er heldig å få dem etter to-tre uker. Jeg har lånekasse gjeld, men det står at det gjelder oppsagt og ubetalt lånekassegjeld. Så jeg lurer på om noen vet noe om dette?

Anonymkode: 5fc82...2fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forbereder meg såklart på å få dem i juni, bare for å ikke gå å vente😂Men vil gjerne høre om noen vet noe om dette

- ts

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg får ca 20.000 igjen på skatten pga mangel på skattekortet ifjor når jeg fikk etterbetalt av aap. Så det var jo perfekt for min del, men jeg er spent på å se når jeg får dem. Jeg leste noe om at om man er heldig å ikke bli plukket ut for kontroll, og ikke har gjeld fra kreditorer som statens innkrevings.. osv, så kan det hende man er heldig å få dem etter to-tre uker. Jeg har lånekasse gjeld, men det står at det gjelder oppsagt og ubetalt lånekassegjeld. Så jeg lurer på om noen vet noe om dette?

Skattevesenet har en del info på sine sider som forklarer dette.

Men oppsummert kan de komme etter noen få dager, og langt, langt fremover i tid. De fleste har de dog på konto i løpet av juni.

Lånekassegjeld som ikke har forfalt, har ingenting å si.

Anonymkode: 0126d...02f

AnonymBruker
Skrevet

"Alle får ikke skattemeldingen samtidig. Det blir fortløpende utsendelse fra 16. mars til 07. april 2021. I år får mange lønnstakere og pensjonister skatteoppgjøret sitt i perioden mellom 2. april og 24. juni. De fleste får 24. juni."

Anonymkode: 0126d...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...