AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Del Skrevet 20. mars 2021 De sletter jo nesten alle tråder. Hva er greia med moderatorene der egentlig? Angående en tråd som jeg selv opprettet og stilte spørsmål til hvorfor ble slettet fikk jeg bare til svar fra en av moderatorene "spiller du dum nå?" Anonymkode: 834ec...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Del Skrevet 20. mars 2021 That's life. Husk at forumer som KG og NFF er privat-eide og styrte. Du har ingen rettigheter der. Liker du det ikke, så styr unna. Anonymkode: a4cb1...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Del Skrevet 20. mars 2021 Merkelig moderering ja. Jeg fikk et innlegg slettet fordi det var i følge moderatoren for mye skrivefeil. Og de er også altfor nazi når det kommer til å skrive et innlegg som ikke er direkte svar til tema. Hvis man f.eks ler av noe noen andre skriver og gir vedkommende en high Five så sletter de det. Jeg gadd ikke være der inne mer. Men ja, ser for meg moderatorene sitter med jointen i munnviken og er helt borti natta og tar modereringa altfor seriøst. Anonymkode: 232f8...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolf-75 Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Freakforum drives av em gjeng kvasi-intellektuelle stoffmissbrukere. De stod frem maskerte på et insider-program på TV og testet narkotika på direkten for å beskrive følelsen de fikk av å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå