Ciara Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Min minste kattepus klaprer/smatter med munnen når hun ser noe hun vil ha kloa i, som fluer, fugler eller fjærpinner. Det er søtt, morsomt og også veldig merkelig. Gjør deres katter det?
Mrs. K Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Ja. Noen ganger "prater de også litt" under klapringen.
Ciara Skrevet 25. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2005 Ja, hun prater litt samtidig også. Det kommer noen små frustrerte klynk fordi det hun vil ha tak i er for langt unna for henne
Ciara Skrevet 25. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2005 Kattene mine er forresten flinke til å prate med hverandre Hvis den ene vil leke, mens den andre sover, blir den sovende herjet veldig med. Hvis det fortsatt ikke kommer noen respons, kommer det et slags frustrert kurr (nesten som en due altså). De har en type mjau når de vil kose, og en annen når de vil leke, en tredje når de er sultne og tigger om mer mat. De er søte altså
Arkana Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Ja, vår gjør også det. Veldig søtt! Hun prater også mye, det har vi fått høre fra alle som passer henne, kattepensjonater o.l. Hun kan ligge og sove søtt det ene øyeblikket, og det andre mjauer hun og har masse å fortelle. Og hun grynter og prater rett som det er, har alltid så mye på hjertet.
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Katten jeg hadde da jeg var liten gjorde det; Han snatret på en merkelig måte hvis det kom en flue innenfor hans "fangstradius". Katter jeg har hatt senere har ikke gjort det.
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Så pussig - snakka akkurat med søstera mi om denne "klapringa" i stad - for kattepus var veldig ivrig etter ei flue her! Hun hadde aldri sett katter gjøre det før, men mine har alltid gjort det.
Ciara Skrevet 25. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2005 Morsomt sammentreff da, Kverula Det er bare den ene katten min som gjør det, den andre har aldri gjort det. Men vesla er generelt helt ustyrlig leken, så kanskje det henger sammen?
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #10 Skrevet 27. august 2005 Min gjør det også, klaprer og sier "au au au" :D
Nilda Skrevet 27. august 2005 #11 Skrevet 27. august 2005 Mine katter klaprer også. Men, det er ikke hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå