Gå til innhold

Gå tur hver dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Siden januar har jeg spist lavkarbo og ofte periodisk faste hvor første måltid er mellom 11 og 12 og siste måltid er mellom 20 og 21. Jeg har hatt god effekt av det, men ønsker å gå ned liiiitt fortere. Nå har jeg satt er mål om å gå minst 30 - 60 min hver dag. Jeg jobber ved siden av.

Hvor god effekt har dette, tenker dere? Jeg trener helst styrketrening, men nå er sentrene stengt og jeg syns det å gå er så lav terskel. 

Anonymkode: e3ac0...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har gått ned litt over 30 kg med bare lavkarbo og gåturer. Er først nå ved 30 kg i minus jeg har begynt å jogge litt på turene mine og gjøre enkel styrke hjemme. Det hjelper absolutt.

Anonymkode: 0debc...d2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du går 30-60 min hver dag vil dette utgjøre ca. 200 kalorier i snitt per dag. Dette vil føre til en kilo ekstra nedgang etter fem uker, sammenlignet med om du ikke går i det hele tatt. 

Anonymkode: 459a5...9ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt som gjøres daglig/regelmessig har god effekt. Å gå er veldig bra og undervurdert. 

Anonymkode: fb73c...d84

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes jeg leste en artikkel om at man må gå minimum i 40 minutt for at det skal telles som trening. Men uansett er det jo anbefalt med 30 minutters aktivitet hver dag.

Anonymkode: 9cf6b...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes jeg leste en artikkel om at man må gå minimum i 40 minutt for at det skal telles som trening. Men uansett er det jo anbefalt med 30 minutters aktivitet hver dag.

Anonymkode: 9cf6b...186

20 minutter holder ☺️

Anonymkode: ef337...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...