AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Noen som har erfaring m dette og hva dere evt gjorde for å få et bedre samliv? Er et par som sloss når de drikker en sjelden gang, ellers mye krangling mellom de, sjalusi begge veier. Men de elsker hverandre. Hjelp? Anonymkode: 5793b...52f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Er det tenåringer eller livets harde skole? Anonymkode: 7bc54...377 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Slåssing. Par som slåss med hverandre i fylle bør gå hver til sitt, slutte med, alkohol og søke terapi. Anonymkode: 02fdc...a1b 4
Østkantgutt1913 Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Elsker hverandre..! Ser ikke sånn ut akkurat
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 17 minutter siden, Bos43 said: De bør ikke være sammen. Destruktivt Dette her. Jeg vet også fra min barndom om par som "sloss". Sannheten var i de tilfellene at mannen banket opp kona Anonymkode: 17347...ff7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Hvis det kun er i fylla, så bør de begynne med å slutte å drikke. Men jeg tenkte på noe. Er du sikker på at de ikke slåss utenom også? Bare at de ikke sier det? Anonymkode: ae073...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Høres ut som et destruktivt forhold. Bedre om dere går hver deres vei. Og slutt for all del med alkohol. Anonymkode: 53f30...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Jeg og samboeren min har slost et par ganger og for meg er det faktisk ikke et problem. Etter flere år med mishandling av min forrige partner (jeg var aldri voldelig mot han) ble jeg likegyldig til vold, så første gang min nåværende parter slo meg-slo jeg tilbake. For min forrige partner handlet det nok mye om å skape frykt og føle seg mektig, med min nåværende partner handler det egentlig bare om å få ut følelser og frustrasjon de få gangene det har skjedd. Vi skambanker selvfølgelig ikke hverandre, men så lenge begge utøver vold mener jeg faktisk ikke at det er så ille. Er det et problem for dere må dere slutte å drikke, drikke mindre mengder av gangen eller gå på en form av sinnemestringskurs. Anonymkode: 36e08...6eb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi skambanker selvfølgelig ikke hverandre, men så lenge begge utøver vold mener jeg faktisk ikke at det er så ille Må være en mann som skriver dette. Først har du opplevd voldelig mann, så dette? Oj, så kjærlige dere høres ut, håper ikke det er barn midt oppi dette? Anonymkode: 4eaf3...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 7.41): Må være en mann som skriver dette. Først har du opplevd voldelig mann, så dette? Oj, så kjærlige dere høres ut, håper ikke det er barn midt oppi dette? Anonymkode: 4eaf3...1f5 Er kvinne. Vet jeg ble ødelagt av min første kjæreste, men så lenge ingen har makt over meg lengre er jeg fornøyd. Har selvfølgelig ikke barn. Anonymkode: 36e08...6eb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er kvinne. Vet jeg ble ødelagt av min første kjæreste, men så lenge ingen har makt over meg lengre er jeg fornøyd. Har selvfølgelig ikke barn. Anonymkode: 36e08...6eb Vet jeg ble ødelagt. Det er vel ikke så uvanlig at uheldige mønstre gjentar seg. Men det høres jo ut som du velger dette litt selv da med din nåværende. Hvis han slår, så er han ikke bedre enn din første selv om han ikke slår for å skade veldig. Anonymkode: d15ab...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet jeg ble ødelagt. Det er vel ikke så uvanlig at uheldige mønstre gjentar seg. Men det høres jo ut som du velger dette litt selv da med din nåværende. Hvis han slår, så er han ikke bedre enn din første selv om han ikke slår for å skade veldig. Anonymkode: d15ab...4e2 Han har aldri vært nær å drepe meg noe som var en vanlig del av livet mitt før. Han er ikke noe bedre akkurat, men det er ikke trusler og drapsforsøk, kun et lite slag i ny ogned under krangler. Anonymkode: 36e08...6eb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 Bos43 skrev (På 21.3.2021 den 0.06): Hvis mannen din slår så MÅ du forlate han. Ingen skikkelig mann slår en kvinne. Avskum!!! Hun slår jo han også. Hun er like ille. Anonymkode: 60d45...391
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Han har aldri vært nær å drepe meg noe som var en vanlig del av livet mitt før. Han er ikke noe bedre akkurat, men det er ikke trusler og drapsforsøk, kun et lite slag i ny ogned under krangler. Anonymkode: 36e08...6eb Uff, du fortjener så mye bedre enn det der! Det er ikke normalt å bli slått, uansett hvor sjeldent Anonymkode: 17347...ff7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 15.57): Noen som har erfaring m dette og hva dere evt gjorde for å få et bedre samliv? Er et par som sloss når de drikker en sjelden gang, ellers mye krangling mellom de, sjalusi begge veier. Men de elsker hverandre. Hjelp? Anonymkode: 5793b...52f Har vært gift over 25 år i strekk, ja det har vert noen diskusjonen og krangler men vold aldri! Der går grensen, da er det bare en ting å gjøre komme seg vekk fort som pokker. Jeg har aldri slått en kvinne og vil aldri gjøre det så lenge jeg er mentalt frisk. Dette kan aldri bortforklares på noen som helst måte. Du skal ikke gjøre noe for å få et bedre samliv, skille lag og komme seg vekk fra vold er eneste løsning. Anonymkode: 8cda3...eb0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Uff, du fortjener så mye bedre enn det der! Det er ikke normalt å bli slått, uansett hvor sjeldent Anonymkode: 17347...ff7 Hun sier selv hun er ødelagt, og det er vel der problemet ligger, og at enkelte kvinner av en eller annen grunn har en tendens til å tiltrekkes voldelige menn flere ganger. Selv om og kanskje på grunn av at de er blitt banket livskiten ut av... Anonymkode: 4eaf3...1f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå