AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Del Skrevet 20. mars 2021 Hei🙂 Jeg har akkurat begynt å strikke og jeg har et spørsmål knyttet til Holiday Slipover som jeg håper noen av dere klarer å svare på. I oppskriften står det "strikk nå 6 p frem og tilbake i glattstrikk". Sliter med å forstå om de mener 6 ganger "frem og tilbake" eller om hver pinne (enten frem eller tilbake) teller som 1 gang (altså totalt 3 ganger "frem og tilbake"). Takk for hjelp på forhånd! Anonymkode: 0743a...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg kan ikke hjelpe deg, men vil tipse om "strikkesida for alle" på facebook, der får du nesten garantert svar veldig raskt. Mange flinke folk 😊 Anonymkode: d5925...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 20. mars 2021 #3 Del Skrevet 20. mars 2021 3 ganger totalt frem og tilbake Altså tre pinner der du strikker rett og tre pinner der du strikker vrang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg tror 6 pinner frem og tilbake er 3 ganger frem og 3 tilbake. Min erfaring er at der frem og tilbake teller som 1 kalles det riller. Type strikk 6 riller. Anonymkode: 58fec...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 20. mars 2021 #5 Del Skrevet 20. mars 2021 Det stemmer at du skal strikke 6 omganger totalt, 3 rette omganger og tre vrange 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. mars 2021 #6 Del Skrevet 21. mars 2021 Som andre skriver så strikker du pinne 1 rett, deretter pinne 2 med vrangmasker tilbake, pinne nr tre med rettmasker, pinne nr fire med vrangmasker, pinne nr fem med rettmasker og tilslutt pinne nr seks med vrangmasker tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå