AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Hei, på tirsdag begynte jeg å føle meg litt dårlig i magen, og siden torsdag føler jeg at jeg må bæsje hele tiden, samtidig som det svir nede i magen(tror det er tarmene) og i endetarmen. Har en konstant følelse av at jeg må bæsje, og jeg bæsjer opp mot 10 ganger i døgnet, prøver å holde meg litt, avføringen er litt løs men heller ikke vannaktig. Men det svir veldig i magen og endetarmen og presser på konstant. Var litt stressa tidleigere i uken men ferdig med det som stresset meg nå, og har ikke spist noe unormalt eller noe samboer ikke har spist(han er helt fin form, baby er også fin form) jeg har ingen feber eller noe sånt. Noen som har opplevd dette? Evt noen tips til hva jeg kan gjøre/ hva det kan være? Veldig slitsomt, hittil prøvd med Biola og tørr mat. Anonymkode: 21624...536
Tøvftta Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Bare å ta en tur til legen. Kan være alt mulig rart som er årsaken.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Tøvftta skrev (Akkurat nå): Bare å ta en tur til legen. Kan være alt mulig rart som er årsaken. Dårlig forhold til legen, han tar kun en crp og sender meg hjem. Er i prosess med å få byttet lege 😕 Anonymkode: 21624...536
Tøvftta Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dårlig forhold til legen, han tar kun en crp og sender meg hjem. Er i prosess med å få byttet lege 😕 Anonymkode: 21624...536 Shit..da er det på tide å få byttet ja. Slet noe voldsomt med hyppig avføring og smerter selv for en tid tilbake. Da trodde min lege først at det var korona 🙄 Etter x antall prøver viste det seg å være helicobakter. Du har ikke noe legesenter eller annet sted du kan spørre om å få forskjellige avføringsprøver å ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå