Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

KARMA!

Dere som har gått rundt og kalt oss for naver og sett ned på oss! Nå får dere igjen, jeg synes ikke synd på dere som har blitt arbeidsledige, da dere fortjener det (gjelder bare dere som ser ned på oss trygde!). 

Måtte bare få det ut!

Anonymkode: 04489...214

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Karma og karma, jeg vet ikke hvor hensiktsmessig det er med masse permitteringer for velferdsstaten da. 

Anonymkode: 5e306...e55

AnonymBruker
Skrevet

Naver er en som går på NAV uten reell grunn, altså snylter og svindler. En klassisk naver er en som mottar sosialhjelp, fordi de ikke orker eller vil jobbe. 

Er du arbeidsledig så har du en grunn til å gå der. Du får det fordi du har rett på økonomisk hjelp nå man mister jobben. Alle har denne rettigheten, ikke noe skam i det og heller ikke noe galt i det. Det er også en midlertidig ytelse. 

For en teit tråd. Lær deg forskjellen.

Anonymkode: e345c...3c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her var det ikke engang antydninger til litt intelligens å spore

Anonymkode: aea8e...526

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Naver er en som går på NAV uten reell grunn, altså snylter og svindler. En klassisk naver er en som mottar sosialhjelp, fordi de ikke orker eller vil jobbe. 

Er du arbeidsledig så har du en grunn til å gå der. Du får det fordi du har rett på økonomisk hjelp nå man mister jobben. Alle har denne rettigheten, ikke noe skam i det og heller ikke noe galt i det. Det er også en midlertidig ytelse. 

For en teit tråd. Lær deg forskjellen.

Er det mange av disse klassiske naverne?

Anonymkode: 3090d...5ea

Skrevet

Tror du har misforstått begrepet "NAV'er"

AnonymBruker
Skrevet

I dag blir alle kalt NAVer, uansett om man er syk, arbeidsledig, i permisjon eller er snylter.

Jeg tenker det er dumt at alle disse nå har vært innom NAV. Er jo tross alt dem som må betale trygden min, så ser helst at dem holder seg i jobb ;) 

Anonymkode: be910...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives jeg. Har aldri kritisert de som går hjemme heller. 

Jeg har late dager der jeg koser meg med barna 😊 Savner å jobbe bittelitt, men klarer meg også bra uten enn så lenge. Går nok lei når det har gått et år (satser på at jobben er oppe å går før det).  Håper på fint vær når våre og sommeren kommer for fult. 

Anonymkode: 6bfe3...085

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unner ingen å måtte krype til NAV. Jeg har vært hos NAV hele mitt voksne liv (grunnet alvorlig, men usynlig sykdom), og er ekstremt skamfull. 

Anonymkode: 6aa72...454

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg unner ingen å måtte krype til NAV. Jeg har vært hos NAV hele mitt voksne liv (grunnet alvorlig, men usynlig sykdom), og er ekstremt skamfull. 

Anonymkode: 6aa72...454

Hvorfor er du skamfull? Du har alvorlig sykdom, og har rettmessig krav på det du mottar fra NAV. Jeg tenker du og alle andre med ekte sykdom må lære dere å gi litt faen. At dere føler dere skamfull sørger for at tilværelsen blir skamfull, og at NAV-stempelet blir skamfult for andre. Gi faen, og lev livet basert på det du har og får, med ydmykhet og takknemlighet heller. Ikke skamfullhet. Du har ingenting å skammes over. 

Anonymkode: be910...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det mange av disse klassiske naverne?

Var flere før i tiden. Nå så dekker de jo smutthull etter smutthull. Slik som krav om at man må være aktiv arbeidssøker. Du må faktisk sende inn søknader. Før i tiden så var det ikke like stengt og du måtte heller ikke sende inn bevis for at du har søkt jobb, ved å faktisk sende inn et bestemt antall søknader du har sendt rundt. Aktivitetsplikt for de under 30 er også et tiltak for å unngå misbruk. 

AnonymBruker
Skrevet

Var flere før i tiden. Nå så dekker de jo smutthull etter smutthull. Slik som krav om at man må være aktiv arbeidssøker. Du må faktisk sende inn søknader. Før i tiden så var det ikke like stengt og du måtte heller ikke sende inn bevis for at du har søkt jobb, ved å faktisk sende inn et bestemt antall søknader du har sendt rundt. Aktivitetsplikt for de under 30 er også et tiltak for å unngå misbruk. 

Jaggu bra de dekker disse hullene.

AnonymBruker
Skrevet

Tips: om du leser over hva du skriver før du poster det kan du unngå flere av feilene.

Anonymkode: 3ab51...b76

AnonymBruker
Skrevet

Tips: om du leser over hva du skriver før du poster det kan du unngå flere av feilene.

Anonymkode: 3ab51...b76

Det gjelder vel deg også?

Skrevet

På of topic tråden  på diskusjon siden i en stor norsk avis skryter de fleste at de er navere.

Dvs de sitter konstant å skriver der i fra 07 til midnatt,  HVER dag året rundt,  pøser ut meningsløse innlegg..

Ser ikke akkurat ut som det helt store

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (Akkurat nå):

På of topic tråden  på diskusjon siden i en stor norsk avis skryter de fleste at de er navere.

Dvs de sitter konstant å skriver der i fra 07 til midnatt,  HVER dag året rundt,  pøser ut meningsløse innlegg..

Ser ikke akkurat ut som det helt store

Link?

AnonymBruker
Skrevet

Flere og flere vil havne på nav også vil borgerlønn bli innført som en slags redningspakke.

Anonymkode: 5e877...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...