Gå til innhold

Er det noe litt rart med nordmenn?

Anbefalte innlegg

Gjest alexanderfrank
Skrevet

Hele livet så har jeg vært snill mot de og hjulpet de og vært positiv og sånt, men jeg satt på bussen her om dagen og alle bare ser sure og ser på telefonen sin og alle man møter blir overrasket at du fortsatt er normal på den måten at de trodde de hadde skjønt alt allerede, bussjårene er sinte og gretne også når man spør etter hjelp, det hender noen er sånn på kafeer også idag og på nettet sitter de depressive bare og snakker om sex og sånt, samme gjør dere her også og når man tar historien til dere i betraktning også, med tanke på vold og sånt under vikingtiden, vet ikke, har bare en følelse av at det er noe litt rart med dere på en måte, er det dårlige gener?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

???

Anonymkode: 47b9b...9cc

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke være lett...

Hvor bor du som har norske bussjøfører? Det er sjeldenhet her i byen.

Anonymkode: 438d3...c0a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS? Jeg tenker at de dårlige genene som du snakker om kan ha med deg å gjøre? På andre kjenner man ofte seg selv også. Her er det endel norsk kunnskaper som manglet.

Anonymkode: fe349...d56

AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver som "rart" er kulturen i Norge. Det noen oppfatter som rart eller at folk er "kalde", er egentlig et tegn på respekt vi viser hverandre ved å la andre være i fred. Det oppleves for de fleste som fredelig og deilig at folk lar deg sitte i fred på bussen, osv. Det betyr ikke at folk du kjenner ikke bryr seg. 

Vikingtida har virkelig ingenting med dette å gjøre. Vikingene var groteske ja, men det var ikke bare vikingene som var groteske før i tiden. Om du leser litt verdenshistorie, så ser du fort det. 

Anonymkode: fed1d...8a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
alexanderfrank skrev (12 minutter siden):

Hele livet så har jeg vært snill mot de og hjulpet de og vært positiv og sånt, men jeg satt på bussen her om dagen og alle bare ser sure og ser på telefonen sin og alle man møter blir overrasket at du fortsatt er normal på den måten at de trodde de hadde skjønt alt allerede, bussjårene er sinte og gretne også når man spør etter hjelp, det hender noen er sånn på kafeer også idag og på nettet sitter de depressive bare og snakker om sex og sånt, samme gjør dere her også og når man tar historien til dere i betraktning også, med tanke på vold og sånt under vikingtiden, vet ikke, har bare en følelse av at det er noe litt rart med dere på en måte, er det dårlige gener?

Hva i helvete mener du med det? Jeg er ihvertfall for faen aldri sur.

Anonymkode: 8a18e...991

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En del nordmenn er kjent for å være (ikke sett kaffen i halsen nå, gjør dere klare): «beskjedne eller bæsjedne». 

Anonymkode: 37932...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn bryr seg lite om hverandre. Vi er egoistiske og tenker kun på oss selv. Trist det skal være sånn. Når det skjer en ulykke eller noen blir skadet så skal alle se og følge med, men få som hjelper faktisk. Har opplevd det sjøl på lysedagen. Er ikke stolt over å være Norsk. Føler meg ikke som en Nordmann heller. 

Anonymkode: fcea9...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er rare

Anonymkode: 41cbb...333

AnonymBruker
Skrevet

Troll. det finnes ikke norske bussjåfører.

Anonymkode: cb836...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Wow, for en rasistisk ting å si!

Anonymkode: 76162...c7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...