AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Veldig mange kvinner har også lyst på tilfeldig sex. Hender ofte jeg har lyst på sex tidlig med en mann jeg dater feks. Men problemet er jo at menn tror du er lett på tråden, og kanskje ikke liker deg pga det. Så derfor gjør mange kvinner seg kostbare og unngår sex den første tiden selv om de har lyst. Mange har sikkert lyst til å bare finne en å ha sex med raskt. Problemet er bare at menn dømmer. Hadde menn sluttet å se på kvinner som lett på tråden hadde det vert mye lettere. Da hadde man bare akseptert at kvinner og menn er slik fra naturens side. Jeg blir litt oppgitt over at det er slik. Menn prøver å ”lure“ kvinner for å få sex. Men det er jo egentlig menn sin feil at det er blitt slik? Jeg mener menn må endre holdningene sine her og skjønne at det er pga dette at kvinner holder tilbake. Hva mener dere? Anonymkode: f7f58...861 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Om kvinner hadde hatt mer tilfeldig sex hadde ikke det kommet menn flest til gode. Kvinner som ligger rundt gjør det kun med de mest attraktive mennene. Vanlige menn vil ikke ha damer som har pult rundt med mer attraktive menn. Mennene alle vil ha drukner i tilbud uansett, og bryr seg ikke hva du gjør eller ikke gjør. Hvis dere vil at menn skal sette pris på at dere ligger med mange, må dere gjøre det med menn som ikke er blant de med mest attraktivt utseende og. Det skjer ikke, og det skjer ikke at menn skal tvinges til å like damer som har ligget rundt med mer attraktive menn. Anonymkode: 7b7b1...556
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 De fleste menn har lite selvinnsikt og generelt lav emosjonell forståelse av seg selv og andre mennesker. De har blitt trent opp fra barnsben av til å projisere svakheter og feil over på kvinner. Når det gjelder tilfeldig sex eller å ha sex "for tidlig" fordi man egentlig bare er interessert i sex og ikke forhold, så projiserer menn sin egen selvforakt over på kvinner. De klarer ikke akseptere seg selv som de dyra de er, og derfor holder de kvinner ansvarlige istedenfor. Vi kvinner blir dermed stemplet som "løse". Helt absurd, og typisk atferd for menn med narsissistiske trekk: ett sett regler for meg, og helt andre regler for andre (kvinner). "JEG skal få lov til å oppføre meg sånn og sånn, men hvis DU gjør det samme er du løs". Dernest er det jo en ønskedrøm hos mange menn at de skal kunne kontrollere kvinners seksualitet. Og man klarer ikke kontrollere mennesker på en mer effektiv måte enn ved å påføre de skam. Å påføre kvinner skam for noe av de mest private og intime, nemlig egen seksualitet, er jo da svært effektivt for å holde kvinners seksualitet i sjakk slik at det blir mennene som får lov til å forsyne seg og vi kvinner som må finne oss i å vente på å bli valgt. Når vi da blir valgt av en mann, kontrolleres seksualiteten vår ytterligere ved at han påfører oss skam dersom han ikke har eneretten på oss. En annen ting er jo illusjonen om at vi kvinner skal være så emosjonelt investert i menn. Kvinners seksualitet blir sett på som noe sykelig dersom det ikke i stor grad er følelser involvert. Vi kvinner skal liksom forelske oss i menn vi har sex med. Har aldri skjedd at jeg har forelsket meg i en jeg bare ser på som en sexpartner. Men sexpartnerne mine har hatt denne oppfatningen om at jeg "nå er forelska i han" og at han dermed kan få tilgang på meg når det måtte passe han, fordi jeg er jo "svak for han". Har aldri skjedd. Tvert imot opplever jeg det som enda en form for projisering: menn er avhengige av kvinner for bekreftelse gjennom sex, og klarer ikke erkjenne denne svakheten. Derfor gjør de oss kvinner til den svake part (nok en gang) ved å stemple oss som "sårbare for å forelske oss" fordi vi har hatt sex med en mann. Mye rart som foregår oppi mannehjernen. Jeg har generelt lite respekt for menn, oppfatter de fleste menn som apekatter med lite selvinnsikt og generelt lite menneskelig kompetanse. De fleste er også veldig dårlige i senga. Anonymkode: 5080f...46d 9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Om kvinner hadde hatt mer tilfeldig sex hadde ikke det kommet menn flest til gode. Kvinner som ligger rundt gjør det kun med de mest attraktive mennene. Vanlige menn vil ikke ha damer som har pult rundt med mer attraktive menn. Mennene alle vil ha drukner i tilbud uansett, og bryr seg ikke hva du gjør eller ikke gjør. Hvis dere vil at menn skal sette pris på at dere ligger med mange, må dere gjøre det med menn som ikke er blant de med mest attraktivt utseende og. Det skjer ikke, og det skjer ikke at menn skal tvinges til å like damer som har ligget rundt med mer attraktive menn. Anonymkode: 7b7b1...556 Så kvinner skal ligge med folk de ikke finner attraktive for at menn skal føle seg bedre? Hva med andre veien rundt? Skal menn ligge med kvinner de overhodet ikke er tiltrukket? Ja, lykke til med det 😂 Anonymkode: a321f...6bf 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om kvinner hadde hatt mer tilfeldig sex hadde ikke det kommet menn flest til gode. Kvinner som ligger rundt gjør det kun med de mest attraktive mennene. Vanlige menn vil ikke ha damer som har pult rundt med mer attraktive menn. Mennene alle vil ha drukner i tilbud uansett, og bryr seg ikke hva du gjør eller ikke gjør. Hvis dere vil at menn skal sette pris på at dere ligger med mange, må dere gjøre det med menn som ikke er blant de med mest attraktivt utseende og. Det skjer ikke, og det skjer ikke at menn skal tvinges til å like damer som har ligget rundt med mer attraktive menn. Anonymkode: 7b7b1...556 Jeg lå med en lite attraktiv mann en gang. Han har stygt ansikt, stygg lang nese med vorte på, strekmunn og hengslete kropp. Pipete, gnålete stemme har han også. Lå med han tre ganger. Så trodde han at jeg var forelska i han. Jeg lå med han fordi det var morsomt å se hvor innbilsk han ble. Han ble bare mer og mer ekkel i senga for hver gang han slapp til. Trodde nok at jeg hadde forelska meg og at han kunne gjøre det han ville. Jeg bare observerte idioten utfolde seg. Så på det hele som et sosialt eksperiment og jeg fikk rett i mine antakelser. Uattraktive menn, eller en vanlig mann her på stedet jeg bor, er ikke verdt tiden til en oppegående kvinne. Man blir bare skuffet dersom man tror at vanlige menn har noe å tilby i senga. Anonymkode: 5080f...46d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så kvinner skal ligge med folk de ikke finner attraktive for at menn skal føle seg bedre? Hva med andre veien rundt? Skal menn ligge med kvinner de overhodet ikke er tiltrukket? Ja, lykke til med det 😂 Anonymkode: a321f...6bf Det tror jeg nok skjer stadig vekk. Enig med første setningen din. Anonymkode: 528f3...5f3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lå med en lite attraktiv mann en gang. Han har stygt ansikt, stygg lang nese med vorte på, strekmunn og hengslete kropp. Pipete, gnålete stemme har han også. Lå med han tre ganger. Så trodde han at jeg var forelska i han. Jeg lå med han fordi det var morsomt å se hvor innbilsk han ble. Han ble bare mer og mer ekkel i senga for hver gang han slapp til. Trodde nok at jeg hadde forelska meg og at han kunne gjøre det han ville. Jeg bare observerte idioten utfolde seg. Så på det hele som et sosialt eksperiment og jeg fikk rett i mine antakelser. Uattraktive menn, eller en vanlig mann her på stedet jeg bor, er ikke verdt tiden til en oppegående kvinne. Man blir bare skuffet dersom man tror at vanlige menn har noe å tilby i senga. Anonymkode: 5080f...46d Herregud! Håper ikke dette er sant. Anonymkode: 528f3...5f3 5
Brunello Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De fleste menn har lite selvinnsikt og generelt lav emosjonell forståelse av seg selv og andre mennesker. De har blitt trent opp fra barnsben av til å projisere svakheter og feil over på kvinner. Når det gjelder tilfeldig sex eller å ha sex "for tidlig" fordi man egentlig bare er interessert i sex og ikke forhold, så projiserer menn sin egen selvforakt over på kvinner. De klarer ikke akseptere seg selv som de dyra de er, og derfor holder de kvinner ansvarlige istedenfor. Vi kvinner blir dermed stemplet som "løse". Helt absurd, og typisk atferd for menn med narsissistiske trekk: ett sett regler for meg, og helt andre regler for andre (kvinner). "JEG skal få lov til å oppføre meg sånn og sånn, men hvis DU gjør det samme er du løs". Dernest er det jo en ønskedrøm hos mange menn at de skal kunne kontrollere kvinners seksualitet. Og man klarer ikke kontrollere mennesker på en mer effektiv måte enn ved å påføre de skam. Å påføre kvinner skam for noe av de mest private og intime, nemlig egen seksualitet, er jo da svært effektivt for å holde kvinners seksualitet i sjakk slik at det blir mennene som får lov til å forsyne seg og vi kvinner som må finne oss i å vente på å bli valgt. Når vi da blir valgt av en mann, kontrolleres seksualiteten vår ytterligere ved at han påfører oss skam dersom han ikke har eneretten på oss. En annen ting er jo illusjonen om at vi kvinner skal være så emosjonelt investert i menn. Kvinners seksualitet blir sett på som noe sykelig dersom det ikke i stor grad er følelser involvert. Vi kvinner skal liksom forelske oss i menn vi har sex med. Har aldri skjedd at jeg har forelsket meg i en jeg bare ser på som en sexpartner. Men sexpartnerne mine har hatt denne oppfatningen om at jeg "nå er forelska i han" og at han dermed kan få tilgang på meg når det måtte passe han, fordi jeg er jo "svak for han". Har aldri skjedd. Tvert imot opplever jeg det som enda en form for projisering: menn er avhengige av kvinner for bekreftelse gjennom sex, og klarer ikke erkjenne denne svakheten. Derfor gjør de oss kvinner til den svake part (nok en gang) ved å stemple oss som "sårbare for å forelske oss" fordi vi har hatt sex med en mann. Mye rart som foregår oppi mannehjernen. Jeg har generelt lite respekt for menn, oppfatter de fleste menn som apekatter med lite selvinnsikt og generelt lite menneskelig kompetanse. De fleste er også veldig dårlige i senga. Anonymkode: 5080f...46d Du legger ikke akkurat til rette for at det skal gå bra heller.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lå med en lite attraktiv mann en gang. Han har stygt ansikt, stygg lang nese med vorte på, strekmunn og hengslete kropp. Pipete, gnålete stemme har han også. Lå med han tre ganger. Så trodde han at jeg var forelska i han. Jeg lå med han fordi det var morsomt å se hvor innbilsk han ble. Han ble bare mer og mer ekkel i senga for hver gang han slapp til. Trodde nok at jeg hadde forelska meg og at han kunne gjøre det han ville. Jeg bare observerte idioten utfolde seg. Så på det hele som et sosialt eksperiment og jeg fikk rett i mine antakelser. Uattraktive menn, eller en vanlig mann her på stedet jeg bor, er ikke verdt tiden til en oppegående kvinne. Man blir bare skuffet dersom man tror at vanlige menn har noe å tilby i senga. Anonymkode: 5080f...46d Dette var ekkelt å lese. Sosialt eksperiment? Prøver du å dekke over for ondskap og det å være en dårlig person? For å svare på tråden: jeg har veldig lyst til å ha tilfeldig sex, men dessverre føler jeg meg ikke attraktiv nok. Jeg har også problemer med å stole på menn så det er problematisk for meg. Anonymkode: e0012...7fb 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Etnisk norske kvinner er glade i ONS! Anonymkode: a23cf...aae 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Brunello skrev (1 minutt siden): Du legger ikke akkurat til rette for at det skal gå bra heller. At hva skal gå bra? Jeg gjør som det passer meg, jeg. Noen ganger har jeg sex med pene menn, andre ganger slipper jeg til en stygg liten gnom bare for morro skyld. Har sluttet å tro på Disney-historiene, og det bør alle andre kvinner gjøre også. Vet akkurat hva som foregår rundt omkring her i nabolaget mitt med menn som er utro og kvinner som halvveis prostituerer seg på sosiale medier. Så lenge fasaden glitrer så spiller det ingen rolle. Anonymkode: 5080f...46d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så kvinner skal ligge med folk de ikke finner attraktive for at menn skal føle seg bedre? Hva med andre veien rundt? Skal menn ligge med kvinner de overhodet ikke er tiltrukket? Ja, lykke til med det 😂 Anonymkode: a321f...6bf Siden det kun er de mest attraktive mennene dere vil ha sex med, hva er poenget med all denne sytingen egentlig? Syting over at menn har en preferanse på damer som ikke har ligget rundt, syting over å bare få sex med menn som har et bedre utseende enn dere selv... Og hva er poenget med dette innlegget for den saks skyld Anonymkode: 7b7b1...556 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var ekkelt å lese. Sosialt eksperiment? Prøver du å dekke over for ondskap og det å være en dårlig person? For å svare på tråden: jeg har veldig lyst til å ha tilfeldig sex, men dessverre føler jeg meg ikke attraktiv nok. Jeg har også problemer med å stole på menn så det er problematisk for meg. Anonymkode: e0012...7fb Ondskap, jeg? Det var ikke jeg som presset kjønnsorganet mitt ned i halsen på han, uten tillatelse. Det var den stygge gubben med langnesa, det! Bare fordi han trodde jeg var forelska i han fordi jeg hadde gått til sengs med han tre ganger, så tok han seg til rette ovenfor min kropp. At jeg synes han er stygg vet jo ikke han noe om. Det fortalte jeg han aldri. Han fikk jo orgasmer han, flere ganger hver gang. Jeg kom ikke en eneste gang. Hadde neppe hjulpet om jeg tredde en pose over hodet på han heller. Fyren var dum og inkompetent. Lite å gjøre med sånt, men å påpeke dette er ikke ondskap. Han vet ikke hva jeg synes om han. Ser han rundt her av og til, fått tak i ny dame har han også (rett etter jeg dumpa han). Han tror sikkert jeg er forelska i han fremdeles, han, så ingen skade skjedd Er jeg som må se det trynet hans og vite at han utsatte meg for seksuelle overgrep og trakassering, men at han er for dum til å skjønne hva han holdt på med. Anonymkode: 5080f...46d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden det kun er de mest attraktive mennene dere vil ha sex med, hva er poenget med all denne sytingen egentlig? Syting over at menn har en preferanse på damer som ikke har ligget rundt, syting over å bare få sex med menn som har et bedre utseende enn dere selv... Og hva er poenget med dette innlegget for den saks skyld Anonymkode: 7b7b1...556 Dere har preferanser for damer som ikke har ligget rundt, men dere prefererer vel helst å være en av de mennene som kan ligge rundt? Dette jeg finner lite attraktivt hos men; ett sett regler for meg og andre menn, helt andre regler for kvinner. Anonymkode: 5080f...46d 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste menn har lite selvinnsikt og generelt lav emosjonell forståelse av seg selv og andre mennesker. De har blitt trent opp fra barnsben av til å projisere svakheter og feil over på kvinner. Når det gjelder tilfeldig sex eller å ha sex "for tidlig" fordi man egentlig bare er interessert i sex og ikke forhold, så projiserer menn sin egen selvforakt over på kvinner. De klarer ikke akseptere seg selv som de dyra de er, og derfor holder de kvinner ansvarlige istedenfor. Vi kvinner blir dermed stemplet som "løse". Helt absurd, og typisk atferd for menn med narsissistiske trekk: ett sett regler for meg, og helt andre regler for andre (kvinner). "JEG skal få lov til å oppføre meg sånn og sånn, men hvis DU gjør det samme er du løs". Dernest er det jo en ønskedrøm hos mange menn at de skal kunne kontrollere kvinners seksualitet. Og man klarer ikke kontrollere mennesker på en mer effektiv måte enn ved å påføre de skam. Å påføre kvinner skam for noe av de mest private og intime, nemlig egen seksualitet, er jo da svært effektivt for å holde kvinners seksualitet i sjakk slik at det blir mennene som får lov til å forsyne seg og vi kvinner som må finne oss i å vente på å bli valgt. Når vi da blir valgt av en mann, kontrolleres seksualiteten vår ytterligere ved at han påfører oss skam dersom han ikke har eneretten på oss. En annen ting er jo illusjonen om at vi kvinner skal være så emosjonelt investert i menn. Kvinners seksualitet blir sett på som noe sykelig dersom det ikke i stor grad er følelser involvert. Vi kvinner skal liksom forelske oss i menn vi har sex med. Har aldri skjedd at jeg har forelsket meg i en jeg bare ser på som en sexpartner. Men sexpartnerne mine har hatt denne oppfatningen om at jeg "nå er forelska i han" og at han dermed kan få tilgang på meg når det måtte passe han, fordi jeg er jo "svak for han". Har aldri skjedd. Tvert imot opplever jeg det som enda en form for projisering: menn er avhengige av kvinner for bekreftelse gjennom sex, og klarer ikke erkjenne denne svakheten. Derfor gjør de oss kvinner til den svake part (nok en gang) ved å stemple oss som "sårbare for å forelske oss" fordi vi har hatt sex med en mann. Mye rart som foregår oppi mannehjernen. Jeg har generelt lite respekt for menn, oppfatter de fleste menn som apekatter med lite selvinnsikt og generelt lite menneskelig kompetanse. De fleste er også veldig dårlige i senga. Anonymkode: 5080f...46d Her brukte du mye ord på å spy ut hat mot menn. Føler du deg bedre nå? Ved å trykke andre ned? Anonymkode: 51943...013
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere har preferanser for damer som ikke har ligget rundt, men dere prefererer vel helst å være en av de mennene som kan ligge rundt? Dette jeg finner lite attraktivt hos men; ett sett regler for meg og andre menn, helt andre regler for kvinner. Anonymkode: 5080f...46d Hva er det ønsker å oppnå egentlig? Tvinge menn til å være sammen med damer de ikke vil ha? Drøm videre, det kommer aldri til å skje Anonymkode: 7b7b1...556
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ondskap, jeg? Det var ikke jeg som presset kjønnsorganet mitt ned i halsen på han, uten tillatelse. Det var den stygge gubben med langnesa, det! Bare fordi han trodde jeg var forelska i han fordi jeg hadde gått til sengs med han tre ganger, så tok han seg til rette ovenfor min kropp. At jeg synes han er stygg vet jo ikke han noe om. Det fortalte jeg han aldri. Han fikk jo orgasmer han, flere ganger hver gang. Jeg kom ikke en eneste gang. Hadde neppe hjulpet om jeg tredde en pose over hodet på han heller. Fyren var dum og inkompetent. Lite å gjøre med sånt, men å påpeke dette er ikke ondskap. Han vet ikke hva jeg synes om han. Ser han rundt her av og til, fått tak i ny dame har han også (rett etter jeg dumpa han). Han tror sikkert jeg er forelska i han fremdeles, han, så ingen skade skjedd Er jeg som må se det trynet hans og vite at han utsatte meg for seksuelle overgrep og trakassering, men at han er for dum til å skjønne hva han holdt på med. Anonymkode: 5080f...46d Har du hørt om å sette grenser og å faktisk IKKE ligge med noen som behandler deg dårlig? Høres absolutt ut som du hadde et valg. Ikke kall det for overgrep og trakassering er du snill, det er et hån mot de som opplever overgrep. Anonymkode: e0012...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det ønsker å oppnå egentlig? Tvinge menn til å være sammen med damer de ikke vil ha? Drøm videre, det kommer aldri til å skje Anonymkode: 7b7b1...556 Det er jo mange menn som er sammen med damer de ikke vil ha. De fleste menn er jo det. De færreste menn er sammen med 10-er damer, men mener at de fortjener 10-er damer selv om de selv er 3-ere. Det er dette med menn og selvinnsikt, det fungerer ikke. Anonymkode: 5080f...46d 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du hørt om å sette grenser og å faktisk IKKE ligge med noen som behandler deg dårlig? Høres absolutt ut som du hadde et valg. Ikke kall det for overgrep og trakassering er du snill, det er et hån mot de som opplever overgrep. Anonymkode: e0012...7fb Ikke snakk om ting du ikke har kunnskap om. Overgrepet skjedde siste gang jeg gikk til sengs med ham og det kom ut av det blå. Ikke fortell de som har blitt utsatt for overgrep at det ikke var et overgrep fordi andre har hatt det verre. Du er ikke sunn. Anonymkode: 5080f...46d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 De fleste kvinner har lyst på sex. Men ikke tilfeldig sex. De fleste kvinner vil ha kjæreste, ikke meningsløse ligg med fremmede menn. Og ja: menn burde endre sine holdninger. Selvsagt er det en pine for kvinner å drive å late som man har svart kyskhetsbelte, bare for å ikke bli horestemplet av en mann man de liker. Og det er handikappende å ikke få følge sin natur. Kvinner blir selvsagt horete med en mann de liker godt. Det ligger i sakens natur. I stedet dropper mannen den kvinnen etter sex og finner en eller annen som er mer lunken og avvisende til han. Det er virkelig triste greier, skapt av menns åndvake hore- og madonna komplekser. Anonymkode: a4738...a6c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå