Gå til innhold

hvor mange par med jeans/bukser eier du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen jeans, ti–femten andre bukser (ikke inkludert tur-, trenings- og hjemmetøy).

Hva med deg?

Anonymkode: 6435f...b1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeans - ingen

Chinos/stoffbukser - ca 20

Leggings (hjemmebruk) - ca 10

Treningstights - ca 15

Anonymkode: d1fe6...77c

AnonymBruker
Skrevet

5 olabukser, 1 pen svart bukse, 2 lette sommerbukser, 2 joggebukser og 2 pysjbukser 😊

Anonymkode: 7290d...c94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen olabukser, fire tights og en joggebukse. 

Anonymkode: c2162...b50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har noen joggebukser. Liker ikke jeans. Går nå i kjoler/skjørt, med strømpebukse/tights under. Gidder ikke bukser lenger. Produsentene tror visst at alle kvinner har korte bein, så da er de ikke interessert i meg som kunde tydeligvis 😏

Anonymkode: 2a771...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Mange - aner ikke hvor mange.

Anonymkode: 2e1e0...a87

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje 8 jeans, 10 treningstights og 2 pysjbukser. 

Anonymkode: 46dcc...efe

AnonymBruker
Skrevet

10- 15 jeans

4 andre bukser

4 trenings tights 

+ 2-4 turbukser og joggebukser

Anonymkode: ebf04...7d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har noen joggebukser. Liker ikke jeans. Går nå i kjoler/skjørt, med strømpebukse/tights under. Gidder ikke bukser lenger. Produsentene tror visst at alle kvinner har korte bein, så da er de ikke interessert i meg som kunde tydeligvis 😏

Jeg har en venninne som er 180 cm, lange ben og tynn som ei flis. Hun har ingen problemer med å finne bukser som er lange nok 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en venninne som er 180 cm, lange ben og tynn som ei flis. Hun har ingen problemer med å finne bukser som er lange nok 😉

Er 181 selv, men ikke tynn som en flis. Kanskje litt der problemet ligger også. De få gangene noe faktisk er langt nok, er det som regel for stramt. Er heldigvis ikke svær, men har vært endel større. Da begrenset utvalget seg enda mer.  Tenker faktisk å lære meg å sy selv, så jeg slipper alt dette, men så er det hvordan jeg skal lære dette da :sjenert:

Gjest stilts
Skrevet

Ganske mange. Usikker på hvor mange, men tipper 60-70 jeans. Og 2 treningstights da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mest jeans. Har 7 stk. 2 dressbukser, en smal svart bukse, 4 kortere og lyse sommer-jeans, 1 linbukse og en pyntebukse i silke. 

Anonymkode: c38fe...ada

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

8 par med jeans, 3 treggings, 1 ullbukse, 4 dressbukser, 2 chinos og 1silkebukse, tror jeg.

Anonymkode: 96ffb...1c6

AnonymBruker
Skrevet

0 jeans, mange joggebukser/ overtrekksbukser, ingen tights, 10 dressbukser og 2 cordfløyel.

Anonymkode: cf8a1...c51

AnonymBruker
Skrevet

4 jeans, 3 chinos, 2 cordfløyel, 2 dressbukser i ullstoff, 2 turbukser, 3 joggebukser.

Anonymkode: 766f8...97b

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

8 jeans.

5 andre bukser.

3 joggebukser.

4 tights. 

Sånn ca. 

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, 1312 said:

?

10

Anonymkode: e67cc...e02

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg har bare 3. Begynte nettopp å bruke dem igjen etter 3 år med svarte tights etter fødsel, og følte jeg ikke klarte å finne noen som passet min nye størrelse/redd for å se tjukk ut osv. Men det gjør jeg ikke, de ser bra ut på meg likevel. Hvis jeg ser en svart tights på mine bein mer i hele mitt liv spyr jeg. Med mindre jeg er ute og graver ned blomster i hagen, da bruker jeg dem gjerne!

Skrevet

Jeg gidder ikke gå inn i skapet og telle, men jeg tipper 10-15 jeans, både vanlige blå, et par svarte og et par grå. Men jeg bruker stort sett bare 2-3 av dem.

I tillegg har jeg en stabel på 6-7 joggebukser som brukes inne/hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...