Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 10.40):

Bumble er weird. Damene må alltid ta initiativ. Det er morsomt for å si det sånn.

Vi må ofte skrive en gjennomtenkt og humoristisk setning basert på ymse bilder for å ha sjans. De sier "Hei." 😆

Lykke til!

Anonymkode: d9f97...619

Ganske interessant egentlig. IRL er det enkleste best, gå bort og si "hei".

På Tinder må du komme med en orginal måte å få igang samtalen. Hei = ignorer. 

Prøv å bruke Tinder åpneren din IRL. Det blir snålt det... 🤣

Anonymkode: f8da5...125

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Badoo og Bumble er ukjente for meg. Må kanskje sjekke dem ut :P

Hvilke apper som er best, har med hvor i landet en bor også. Jeg bor på et lite sted på vestlandet og ser at det helt klart er flest som bruker Tinder her. Jeg liker egnentlig Sukker bedre pga at man får mer info der, men får stort sett bare opp menn som bor milevis unna, så da blir det vanskelig. Jeg ønsker å date menn som bor så nærme at vi kan møtes for en kort gåtur, over en kopp kaffe o.l. i starten og da blir det håpløst om man må kjøre 2-3 timer hver vei. 

Har også testet Møteplassen og Match (kun prøvd gratisversjonene), men der er det enda mindre menn fra mitt område enn på Sukker, så de utgikk av den grunn.

Facebook dating er den siste jeg har prøvd, men opplevde ikke at det var så mange fra mitt område der heller. Har den enda og går inn og sjekker innimellom, men får omtrent ingen opp der. Happn prøvde jeg for et par år siden og da var det veldig få der også, men bør kanskje gi den en sjanse til nå og se om det er flere nå.

Anonymkode: a9b35...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...