Wond3r Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg prøver å finne en annen dating app enn tinder. Den må være seriøs, ha mange medlemmer og fornuftig pris. Hvilken bør jeg velge?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 13 minutter siden, Wond3r said: Jeg prøver å finne en annen dating app enn tinder. Den må være seriøs, ha mange medlemmer og fornuftig pris. Hvilken bør jeg velge? Helt ærlig så er det ingen app som tilfredsstiller de kriteriene du nevner. Du må nesten bare prøve deg frem. Anonymkode: d9f97...619 3
Wond3r Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2021 Det finnes vel noen som er seriøse? Og de tiltrekker seg vel mange medlemmer? Prisen er ikke så viktig om appen leverer.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Happn er grei nok. Styr unna just kiss. Anonymkode: 684b9...070 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Goodones, er den noko bra? Noken som har brukt den? Anonymkode: d1445...2cf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Har bare truffet folk fra en app og det er badoo . Tinder, sukker, møteplassen, happn etc har jeg aldri møtt noen. Men virker som noen har bedre lykke på andre apper igjen. Anonymkode: 58de7...5f4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har bare truffet folk fra en app og det er badoo . Tinder, sukker, møteplassen, happn etc har jeg aldri møtt noen. Men virker som noen har bedre lykke på andre apper igjen. Anonymkode: 58de7...5f4 Er det ikke bare de samme folkene på de samme appene da? Sjekket ut FB appen, og der var det alle de samme ansiktene fra tinder 😛 Anonymkode: 0555a...49e 2
Uredd Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 9 hours ago, Wond3r said: Jeg prøver å finne en annen dating app enn tinder. Den må være seriøs, ha mange medlemmer og fornuftig pris. Hvilken bør jeg velge? Jeg vil anta at den beste er den du finner den personen som er riktig for deg på... Hvilken det er? Si det? Det er vel ikke appen som betyr noe, men den personen du treffer? Å spørre om hvilken app denne personen er på er vel som å spørre om hvor mange barn du kommer til å få? Ingen vet! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Hvis medlemstall er viktigst, er Tinder best. Happn er egentlig bare Tinder med færre brukere og en overflødig gimmick. Bumble kan være verdt et forsøk, da den gjør noe genuint annerledes, men det er jo helt klart færre brukere der. Facebook Dating har potensial, men er ikke helt der ennå. Anonymkode: 78e9f...24b
Wond3r Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2021 Uredd skrev (4 timer siden): Jeg vil anta at den beste er den du finner den personen som er riktig for deg på... Hvilken det er? Si det? Det er vel ikke appen som betyr noe, men den personen du treffer? Å spørre om hvilken app denne personen er på er vel som å spørre om hvor mange barn du kommer til å få? Ingen vet! Mange dating steder virker som svindel så vil gjerne styre unna dem. Når man leter etter noe så starter man der det er størst sjanse for å finne det. De fleste vet sånn ca. hvor mange barn de får😉
Wond3r Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis medlemstall er viktigst, er Tinder best. Happn er egentlig bare Tinder med færre brukere og en overflødig gimmick. Bumble kan være verdt et forsøk, da den gjør noe genuint annerledes, men det er jo helt klart færre brukere der. Facebook Dating har potensial, men er ikke helt der ennå. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis medlemstall er viktigst, er Tinder best. Happn er egentlig bare Tinder med færre brukere og en overflødig gimmick. Bumble kan være verdt et forsøk, da den gjør noe genuint annerledes, men det er jo helt klart færre brukere der. Facebook Dating har potensial, men er ikke helt der ennå. Anonymkode: 78e9f...24b Visste ikke at Facebook har Dating. Takk for tips 😊
Wond3r Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis medlemstall er viktigst, er Tinder best. Happn er egentlig bare Tinder med færre brukere og en overflødig gimmick. Bumble kan være verdt et forsøk, da den gjør noe genuint annerledes, men det er jo helt klart færre brukere der. Facebook Dating har potensial, men er ikke helt der ennå. Anonymkode: 78e9f...24b Har ikke hørt om Bumble. Får sjekke ut den😊👍
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 8 hours ago, Wond3r said: Har ikke hørt om Bumble. Får sjekke ut den😊👍 Bumble er weird. Damene må alltid ta initiativ. Det er morsomt for å si det sånn. Vi må ofte skrive en gjennomtenkt og humoristisk setning basert på ymse bilder for å ha sjans. De sier "Hei." 😆 Lykke til! Anonymkode: d9f97...619 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har forsøkt litt forskjellig og har følgende råd: Det beste er rett og slett Tinder, med en god profil som skiller seg ut. Og så må du være først til å skrive når du får match med en dame. Du må skille deg litt ut og det gjør du bl.a. vet å ta kontakt først. Jeg er dame og har møtt mange fine gode menn på Tinder. Det gjelder å være åpen og ærlig, og realistisk mht de man trykker liker på. Deretter er kanskje Sukker og facebook dating der jeg har hatt best suksess. Funnet en kjæreste fra hver av de appene. Jeg liker absolutt ikke match.com, møteplassen, badoo eller happn. Mye pengemas og stort sett de samme ansiktene som på Tinder og facebook og sukker. Anonymkode: 09a29...680 2
Wond3r Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 16.04): Jeg har forsøkt litt forskjellig og har følgende råd: Det beste er rett og slett Tinder, med en god profil som skiller seg ut. Og så må du være først til å skrive når du får match med en dame. Du må skille deg litt ut og det gjør du bl.a. vet å ta kontakt først. Jeg er dame og har møtt mange fine gode menn på Tinder. Det gjelder å være åpen og ærlig, og realistisk mht de man trykker liker på. Deretter er kanskje Sukker og facebook dating der jeg har hatt best suksess. Funnet en kjæreste fra hver av de appene. Jeg liker absolutt ikke match.com, møteplassen, badoo eller happn. Mye pengemas og stort sett de samme ansiktene som på Tinder og facebook og sukker. Anonymkode: 09a29...680 Takk for gode råd😊
Wond3r Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #16 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 10.40): Bumble er weird. Damene må alltid ta initiativ. Det er morsomt for å si det sånn. Vi må ofte skrive en gjennomtenkt og humoristisk setning basert på ymse bilder for å ha sjans. De sier "Hei." 😆 Lykke til! Anonymkode: d9f97...619 Takk 😊
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Interessant tråd, holdt på å stille samme spørsmål, men da slapp jeg det Anonymkode: 70eee...013
Wond3r Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2021 Hei dere! Tenkte å gi en tilbakemelding. Sannheten er at jeg har prøvd ut endel dating sider før jeg startet tråden. Ville gjerne få svar som ikke er tatt utifra mine egne erfaringer. De dating siden som har fungert best for meg er Tinder, Match og Sukker. Happn og Badoo fungerte dårlig for meg. Victoria Milan vil jeg fraråde. I mine øyne er de svindlere. Slet virkelig å komme ut av avtalen. Når jeg skulle si opp krevde de at jeg måtte sende fax til hovedkontoret. Jeg har ingen fax maskin og når inkassokravene begynte å komme. Etter at jeg sendte mail om at jeg ville politi anmelde dem så slutta regningene å komme. Det er mange useriøse som lokker med falske profiler. Som fort kan være svindlere. Nå har jeg prøvd Bumble og Facebook date i noen dager. For meg stiller Bumble i samme gruppe som Happn og Badoo. Facebook Dating synes jeg ser veldig lovende ut. Fått mange match på få dager. Det beste er at så langt har jeg vært gratis. Og folk svarer på meldinger.
Wond3r Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2021 Wond3r skrev (4 minutter siden): Hei dere! Tenkte å gi en tilbakemelding. Sannheten er at jeg har prøvd ut endel dating sider før jeg startet tråden. Ville gjerne få svar som ikke er tatt utifra mine egne erfaringer. De dating siden som har fungert best for meg er Tinder, Match og Sukker. Happn og Badoo fungerte dårlig for meg. Victoria Milan vil jeg fraråde. I mine øyne er de svindlere. Slet virkelig å komme ut av avtalen. Når jeg skulle si opp krevde de at jeg måtte sende fax til hovedkontoret. Jeg har ingen fax maskin og når inkassokravene begynte å komme. Etter at jeg sendte mail om at jeg ville politi anmelde dem så slutta regningene å komme. Det er mange useriøse som lokker med falske profiler. Som fort kan være svindlere. Nå har jeg prøvd Bumble og Facebook date i noen dager. For meg stiller Bumble i samme gruppe som Happn og Badoo. Facebook Dating synes jeg ser veldig lovende ut. Fått mange match på få dager. Det beste er at så langt har jeg vært gratis. Og folk svarer på meldinger. Beklager skrive feilene. Midt på natta og jeg får ikke sove(",)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 Wond3r skrev (5 timer siden): Hei dere! Tenkte å gi en tilbakemelding. Sannheten er at jeg har prøvd ut endel dating sider før jeg startet tråden. Ville gjerne få svar som ikke er tatt utifra mine egne erfaringer. De dating siden som har fungert best for meg er Tinder, Match og Sukker. Happn og Badoo fungerte dårlig for meg. Victoria Milan vil jeg fraråde. I mine øyne er de svindlere. Slet virkelig å komme ut av avtalen. Når jeg skulle si opp krevde de at jeg måtte sende fax til hovedkontoret. Jeg har ingen fax maskin og når inkassokravene begynte å komme. Etter at jeg sendte mail om at jeg ville politi anmelde dem så slutta regningene å komme. Det er mange useriøse som lokker med falske profiler. Som fort kan være svindlere. Nå har jeg prøvd Bumble og Facebook date i noen dager. For meg stiller Bumble i samme gruppe som Happn og Badoo. Facebook Dating synes jeg ser veldig lovende ut. Fått mange match på få dager. Det beste er at så langt har jeg vært gratis. Og folk svarer på meldinger. Min erfaring også! Og derfor liker jeg Facebook dating! Trenger ikke bli kjærester eller date med alle jeg matcher med, men hyggelig med svar på meldinger. Det er hyggelig å skrive litt med noen også, og kanskje gjennom skrivingen blir man mer kjent... Facebook dating har potensiale, det er så langt ekte mennesker som har laget profilene. Dessverre er det masse falske profiler på Tinder, og mange som bruker Passport-funksjonen til å sveipe i andre land. Det er jeg ikke så begeistret for. Anonymkode: 09a29...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå