AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har vært sammen med en herlig fyr i 3 mnd (før vi ble sammen datet vi 3 mnd). Men i forrige uke helt ut av det blå får jeg en melding fra han om at han ikke lenger har følelser for meg og han vil gjøre det slutt. Han er 40 år og dette er hans første forhold. Vi har hatt er veldig fint forhold, vi har ledd mye, pratet masse, gått mange turer og ting har vært bra. Det har vært noen hendelser hvor man gjerne vil ha alenetid for å lade batteriene, fordi han er introvert. Det har vært greit det, men det hadde blitt mer og mer den siste tiden. Ingenting har tydet på at han ikke har vært forelsket, derfor føler jeg at bruddet kom ut av det blå. Hva tenker dere? Er dette vanlig av en som ikke har vært i forhold før? Anonymkode: 2b3e5...e53
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Tenker det er vanlig for dem som ikke ønsker å si det ansikt til ansikt. Lettere med sms. Så enkelt Anonymkode: a1ea3...da8 5
Kvalitet Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Det kan være vanskelig å være i forhold om man har vært alene hele livet. Her tror jeg det er 50/50 sjangse for at han trenger litt tid før han kommer tilbake. Ville svart på mailen at jeg var glad i han og at han kan ta kontakt om situasjonen endret seg. Ingen meldinger utover det. Tipper det tar 3 mnd så hører du fra han. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Feigt av en voksen fyr, men da vet du i allefall så gå videre. Anonymkode: e8a79...57b 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Kvalitet skrev (4 minutter siden): Det kan være vanskelig å være i forhold om man har vært alene hele livet. Her tror jeg det er 50/50 sjangse for at han trenger litt tid før han kommer tilbake. Ville svart på mailen at jeg var glad i han og at han kan ta kontakt om situasjonen endret seg. Ingen meldinger utover det. Tipper det tar 3 mnd så hører du fra han. Det tror jeg også. Han er jo bare vant med å være alene. Vi har en løs avtale om å møtes og snakke neste uke, får se om det blir noe av. Anonymkode: 2b3e5...e53
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Det er nok lurere å finne en partner som har ett eller flere (gjerne langvarige) forhold bak seg fordi når man er 40 og har vært singel hele livet, har man gjerne ikke et realistisk bilde av hvordan et forhold skal være og heller ikke vet hva han kan forvente av deg og av forholdet i seg selv. Det er veldig dumt å gjøre det slutt på SMS uansett. Anonymkode: f69c7...e77 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Iblant er nettopp problemet at "alt er bra". Det er ikke blitt rom for ulikheter og uenighet, og dermed blir man ikke egentlig kjent. Å slå opp på sms er feigt, men ihvertfall bedre enn ghosting. Anonymkode: a8e04...07c 3
visp Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Sånt går bare ikke an, men han har nå avsluttet på den måten. Syns uansett du skal si til han at det ikke er greit å avslutte 6 mnd på sms. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Selv om han ikke har vært i forhold tidligere, trenger han ikke oppføre seg som en 14 åring, han er rett og slett kun feig.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Feigt av en voksen fyr, men da vet du i allefall så gå videre. Anonymkode: e8a79...57b Det er sant! Det var feigt. Begynner å lure på om det ble "for mye" for han å være i et forhold. Kanskje han var redd for å miste friheten sin? Anonymkode: 2b3e5...e53 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er nok lurere å finne en partner som har ett eller flere (gjerne langvarige) forhold bak seg fordi når man er 40 og har vært singel hele livet, har man gjerne ikke et realistisk bilde av hvordan et forhold skal være og heller ikke vet hva han kan forvente av deg og av forholdet i seg selv. Det er veldig dumt å gjøre det slutt på SMS uansett. Anonymkode: f69c7...e77 Kanskje. Hadde vært bedre at vi kunne tatt en skikkelig prat før han slo opp. Anonymkode: 2b3e5...e53 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Han sliter nok med endel greier som forklarer hvorfor han har vært singel alltid. Denne sms’ en er et tydelig tegn på det. Finn deg en som kan ha en ordinær relasjon
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Feig fyr, ikke noe mannfolk. Jeg hadde ikke gitt ham en ny sjanse, han har vist hva han er. Anonymkode: 95164...0f4 1
Antiviruset Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har vært sammen med en herlig fyr i 3 mnd (før vi ble sammen datet vi 3 mnd). Men i forrige uke helt ut av det blå får jeg en melding fra han om at han ikke lenger har følelser for meg og han vil gjøre det slutt. Han er 40 år og dette er hans første forhold. Vi har hatt er veldig fint forhold, vi har ledd mye, pratet masse, gått mange turer og ting har vært bra. Det har vært noen hendelser hvor man gjerne vil ha alenetid for å lade batteriene, fordi han er introvert. Det har vært greit det, men det hadde blitt mer og mer den siste tiden. Ingenting har tydet på at han ikke har vært forelsket, derfor føler jeg at bruddet kom ut av det blå. Hva tenker dere? Er dette vanlig av en som ikke har vært i forhold før? Anonymkode: 2b3e5...e53 Om det er vanlig eller ikke betyr ingen ting. Det viser at han er en feiging. Nå er det gjort så du bare blokkerer han og ser deg ikke tilbake. Ikke ta han tilbake overhodet, mennesker som løser problemer på en slik feig måte er ikke egnet for noe forhold. En melding er helt greit etter kortere dating, da kjenner man ikke hverandre overhodet. Når man så har vært i et forhold over noen måneder så er det ikke greit. Da treffes man og snakker sammen om det. De som ikke klarer dette? Da vet man en ting, slike vil man ikke ha noe forhold til. Det å kommunisere og ha så mye tillit og ærlighet til hverandre at man tørr og si slikt ansikt til ansikt er en forutsetning. En feiging vil alltid stikke og ta minste motstands vei i alle saker der det kan oppstår problemer i et forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er sant! Det var feigt. Begynner å lure på om det ble "for mye" for han å være i et forhold. Kanskje han var redd for å miste friheten sin? Anonymkode: 2b3e5...e53 Sikkert, eller han var redd rosa elefanter eller drager, eller gud vet. Han valgte i allefall den feigeste løsningen og det er det du VET, hva som kanskje er fakta eller tilfelle er ikke så nøye for du grubler deg i hel om du lar deg. Forhold deg til det han sa og gjorde, takk din lykkestjerne for at du fant ut av det nå, og så skjønner du hvorfor han var singel så lenge. Du er nok ikke den første dette har skjedd med. Leste en gang et innlegg her som sa "hvem bryr seg HVA og HVORFOR, han behandla deg dårlig ferdig med det" Anonymkode: e8a79...57b 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 Takk for svar til dere som har svart. Han var nok utrolig feig som tok den enkleste utveien. Vi skulle egentlig ta en skikkelig prat den dagen han gjorde det, fordi jeg hadde merket at han hadde oppført seg litt annerledes og trukket seg mer og mer bort. Men, han kom meg i forkjøpet og slo opp på melding siden han var så sliten. Han fikk dårlig samvittighet og er åpen for å møtes for en prat (selv om han også sier at han kan ikke si så mye utenom at han har mistet følelsene). Bare en knapp uke før han slo opp hadde vi en kjempe fin dag sammen. Vi planla sommeren og ting vi skulle gjøre. Det var ingenting som tydet på at noe var feil, han virket forelsket. Det var etter denne dagen han begynte å trekke seg mer og mer bort.. Anonymkode: 2b3e5...e53 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 Fnuggolina skrev (2 timer siden): Han sliter nok med endel greier som forklarer hvorfor han har vært singel alltid. Denne sms’ en er et tydelig tegn på det. Finn deg en som kan ha en ordinær relasjon Tenkte omtrent det samme. Er han 40 år og aldri har hatt kjæreste, så bør man forvente hva som helst. Anonymkode: c1cea...d1b 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 Vet ikke om det er vanlig. Har hatt 5 kjærester, og kun 2 etter at SMS ble oppfunnet. Feigt er det uansett. Det er vanskelig med brudd, men han er voksen, og burde tørre såpass. Men det er hans valg, det er sånn han er. Selvsagt ekstra vondt for deg, TS. En god klem til deg ❤️ Anonymkode: ee90f...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste en gang et innlegg her som sa "hvem bryr seg HVA og HVORFOR, han behandla deg dårlig ferdig med det" Anonymkode: e8a79...57b 👍 Anonymkode: a8e04...07c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk for svar til dere som har svart. Han var nok utrolig feig som tok den enkleste utveien. Vi skulle egentlig ta en skikkelig prat den dagen han gjorde det, fordi jeg hadde merket at han hadde oppført seg litt annerledes og trukket seg mer og mer bort. Men, han kom meg i forkjøpet og slo opp på melding siden han var så sliten. Han fikk dårlig samvittighet og er åpen for å møtes for en prat (selv om han også sier at han kan ikke si så mye utenom at han har mistet følelsene). Bare en knapp uke før han slo opp hadde vi en kjempe fin dag sammen. Vi planla sommeren og ting vi skulle gjøre. Det var ingenting som tydet på at noe var feil, han virket forelsket. Det var etter denne dagen han begynte å trekke seg mer og mer bort.. Anonymkode: 2b3e5...e53 En datingcoach Matthew Hussey sier at "attention is not intention", altså at man kan ha mye tiltrekning og glede uten å ha en intensjon om å ta det videre. Det er nok ganske vanlig. En del menn vil ikke gi så mye "attention" i starten, men derimot vise mer intensjon mot å komme nær og bygge et forhold. Jeg tror det er lurt å se mer etter dette neste gang. Anonymkode: a8e04...07c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå