AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Vært sammen med kjæresten i over to år og nå skal vi flytte sammen. Han flyttet fra eks kona i slutten av 2016, bodde på hybel en stund og kjøpte seg hus i 2018. Da vi ble sammen hadde han fortsatt alle tingene hos eks kona. Han er sånn som tar vare på absolutt alt. Så det var mye ting. Etterhvert fikk han hentet en del ting og eks kona dumpet masse ting hos han. Jeg var sikker på at nå hadde han hentet alt, men neida han har fortsatt en haug med ting hos henne og som han ikke tar iniativ til å hente fordi «hun har låst døra» ? Jeg sier det er på tide han får kuttet navlestrengen dit og får hentet de siste tingene, han sier han skal gjøre set, men gjør ingenting. De er ikke så gode venner og han har alltid vært litt «redd» henne så er vel derfor han ikke får hentet resten. Er det vanlig å ikke få hentet det en skal fem år etter brudd? Her gjorde vi raskt opp etter bruddet og ble ferdig med det. Anonymkode: dd7e2...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Er du sikker på at han ikke har tingene der for fortsatt å ha noe med henne å gjøre? Fem år er veldig lenge. Hadde han vært min eks hadde jeg aldri funnet meg i det. Anonymkode: a4d59...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du sikker på at han ikke har tingene der for fortsatt å ha noe med henne å gjøre? Fem år er veldig lenge. Hadde han vært min eks hadde jeg aldri funnet meg i det. Anonymkode: a4d59...e7e Helt ærlig tror jeg ikke det, men vet jo aldri selvfølgelig. Har mer inntrykk av at det er fordi han er «redd» henne på en måte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke bare kan få hentet det, eller hentet det for lenge siden. Anonymkode: dd7e2...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har mer inntrykk av at det er fordi han er «redd» henne på en måte. Begynner navnet hans på Kjell og slutter på Simen? Anonymkode: a1925...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynner navnet hans på Kjell og slutter på Simen? Anonymkode: a1925...4b5 Nei, det er nok ingen Kjell Simen 😆 Anonymkode: dd7e2...efd 2
Rebecca30 Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Hvis han ikke har hentet tingene på fem år så har han kanskje ikke bruk for de tingene da. Kanskje like greit å bare gi blaffen i dem? 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Vil tro at etter så lang tid, har han ingen rettigheter til noe som står i hennes i hjem. Det er vel en grunn til at hun har "låst døra". Man anser boet som delt lenge før det har gått 5 år. Anonymkode: 30442...780 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Rebecca30 skrev (16 minutter siden): Hvis han ikke har hentet tingene på fem år så har han kanskje ikke bruk for de tingene da. Kanskje like greit å bare gi blaffen i dem? Ja, jeg tenker også det, men nei han vil ha de og gå gjennom, men får ikke fingeren ut og hentet det. Anonymkode: dd7e2...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Du får vente til eksen dumper resten hos ham da. Jeg har 2 esker med personlige papirer, bilder og studiebøker som tilhører min eks. Er vel 4 år sia vi var sammen og nesten 3 år sia vi blei skilt. Jeg og familien har kjørt lass på lass med min eks' ting til ham, særlig de to første årene. Anonymkode: 4a87d...fc6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg tenker også det, men nei han vil ha de og gå gjennom, men får ikke fingeren ut og hentet det. Anonymkode: dd7e2...efd Slutt å snakke om de tinga. Han har jo garantert ikke bruk for dem. Å flytte sammen med en horder - lykke til Anonymkode: f8be6...112
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får vente til eksen dumper resten hos ham da. Jeg har 2 esker med personlige papirer, bilder og studiebøker som tilhører min eks. Er vel 4 år sia vi var sammen og nesten 3 år sia vi blei skilt. Jeg og familien har kjørt lass på lass med min eks' ting til ham, særlig de to første årene. Anonymkode: 4a87d...fc6 Han skal selge sitt nå og ikke snakk om at noe skal dumpes her hos meg. Da går det rett i søpla. Anonymkode: dd7e2...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å snakke om de tinga. Han har jo garantert ikke bruk for dem. Å flytte sammen med en horder - lykke til Anonymkode: f8be6...112 Vet, derfor et jeg veldig klar på at jeg skal ha plass til bilen i garasjen. Skjer ikke det så leier jeg en container og ting går rett i den frem til jeg får inn bilen. Enkelt og greit. Anonymkode: dd7e2...efd 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Min x har ikke hentet tingene sine hos meg. Er nå 5 år siden. Han er også «redd» meg. Og sier han ikke kan fordi jeg har låst døra.... jeg har spørt 1000 ganger på 5 år kortid han kommer å henter tingene sine, vel og merke... så det står ikke på meg. De siste året har jeg begynt å kaste ting, og det skal jeg fortsette med til det er tomt Anonymkode: a07cb...36f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 Minner meg om eksen min. Han skulle bare og skulle bare. Hadde tid i morgen. Og når han kom så hadde han bare 5 minutter. Og sånn gikk nå dagene og ukene og månedene. Men det var et helt forbanna rom med dritt. Det gikk sikkert et halvt år før til slutt dama hans kom og hentet resten. Litt mer tak i henne 😀 Han skyldte sikkert på meg til andre for at han ikke fikk fingeren ut 😂😂😂 Vi har 3 gutter med ADHD, så, ja, dere skjønner hvorfor han ikke får fingeren ut....... Anonymkode: f46ab...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min x har ikke hentet tingene sine hos meg. Er nå 5 år siden. Han er også «redd» meg. Og sier han ikke kan fordi jeg har låst døra.... jeg har spørt 1000 ganger på 5 år kortid han kommer å henter tingene sine, vel og merke... så det står ikke på meg. De siste året har jeg begynt å kaste ting, og det skal jeg fortsette med til det er tomt Anonymkode: a07cb...36f Håper eksen hans også gjør det, men hun er nok altfor lat til å gidde å gjøre noe med det. TS Anonymkode: dd7e2...efd 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Håper eksen hans også gjør det, men hun er nok altfor lat til å gidde å gjøre noe med det. TS Anonymkode: dd7e2...efd For lat? Det er da DIN type som er lat! Hun er sikkert drittlei av å rydde opp etter han de årene mens de var sammen! Anonymkode: f46ab...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For lat? Det er da DIN type som er lat! Hun er sikkert drittlei av å rydde opp etter han de årene mens de var sammen! Anonymkode: f46ab...8b5 Huset de bodde i er et rotehus av en annen verden, det er fylt opp med rot og ræl. Anonymkode: dd7e2...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huset de bodde i er et rotehus av en annen verden, det er fylt opp med rot og ræl. Anonymkode: dd7e2...efd Det er i så fall hans rot òg. Anonymkode: 4a87d...fc6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er i så fall hans rot òg. Anonymkode: 4a87d...fc6 Vet og det er jo en del av dette rotet han må bli kvitt da vi flytter sammen. Anonymkode: dd7e2...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå