AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Er av de som har sterkere smerter og ubehag ved EL enn når jeg har mensen. Men denne gangen slitet jeg med mensmurringer, kan samenliknes med når livmor utvider seg ved graviditet, 4 dager etter EL. Er ikke ute etter og fiske etter graviditetssymtom, men om noen strever med det samme? Er frisk og utredet hos GYN for 2😊 Anonymkode: c4718...7f4
Elise93 Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Henger meg på denne. Jeg testet positivt på CB sin digitale eggløsningstest på onsdag og har hatt små blødninger og mensmurringer siden da. Jeg er vel og merke i PP1 og har ikke tenkt over kroppens signaler tidligere så jeg aner ikke om dette er "normalt" for meg 🙈 har jo lest at det kan være vanlig å blø litt under eggløsning men nå bør vel eggløsning være over og det kommer fortsatt litt blod. Så jeg er veldig spent på hva dette kan være! 🙈
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er av de som har sterkere smerter og ubehag ved EL enn når jeg har mensen. Men denne gangen slitet jeg med mensmurringer, kan samenliknes med når livmor utvider seg ved graviditet, 4 dager etter EL. Er ikke ute etter og fiske etter graviditetssymtom, men om noen strever med det samme? Er frisk og utredet hos GYN for 2😊 Anonymkode: c4718...7f4 Hos meg var det graviditetssymptom ved siste graviditet nå. Her begynte det på dag 6. Jeg har vært prøver på nr 2 lenge, så er veldig bevisst på syklusene. Har aldri hatt de murringene ellers. Men vet mange har en del murringer mellom el og mens, uten at det betyr noe å. Anonymkode: 3df1d...212
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hos meg var det graviditetssymptom ved siste graviditet nå. Her begynte det på dag 6. Jeg har vært prøver på nr 2 lenge, så er veldig bevisst på syklusene. Har aldri hatt de murringene ellers. Men vet mange har en del murringer mellom el og mens, uten at det betyr noe å. Anonymkode: 3df1d...212 Jeg har vært gravid 5 ganger, uten andre symtom en forsinka mens.. Men akuratt nå er det noe som er annerledes en ved vanlig periode etter EL. Virkelige sterke murringer, verst fra morgenen av kjenner jeg. Mener det må være fortidlig med en skikkelig heavy PMS også😅 Anonymkode: c4718...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå