Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er som kjent overpopulert med menn i forhold til her på KG er jo en stor majoritet kvinner. Vil du si at det er større kjangs å få seg en dame her på KG hvis man sender pm's til dere damer? 🤔

Anonymkode: ce3e7...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, på Tinder er vel de fleste ute etter ett knull uavhengig av kjønn. Her er det vel litt anderledes. Men har hatt meg med 2 kg damer. Flotte kvinner jeg fortsatt har god kontakt med.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir nok mer creepy. På tinder er damer i det minste på "utkikk" etter menn. Dette er ikke en datingside.. Det kan vel oppstå romanse her inne, men å bruke dette som en datingside vil oppfattes som desperat. 

Anonymkode: baf8f...1a7

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (Akkurat nå):

Tja, på Tinder er vel de fleste ute etter ett knull uavhengig av kjønn. Her er det vel litt anderledes. Men har hatt meg med 2 kg damer. Flotte kvinner jeg fortsatt har god kontakt med.

hadde de hatt et 3 sifferet antall sexpartnere? 🧐

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hadde de hatt et 3 sifferet antall sexpartnere? 🧐

Mulig 😀

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

kjangs

Tror ikke kjangsene dine for å få kjangs er så store nei.

Anonymkode: d44f1...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke kjangsene dine for å få kjangs er så store nei.

Er det et angrep mot mine skriftlige ferdigheter? 🧐

Skrevet

Hvorfor ikke? 
Det kan du finne der du minst venter det.

AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har forstått er det folk som har funnet hverandre på KG før, så hvorfor ikke?

Anonymkode: 2739f...659

Skrevet (endret)

Har møtt menn fra kg men det klaffet ikke.  Og noen skriver nå og det er fint. 2-3 har jeg skrevet jevnlig med over ett år. Men som kompiser. Ser dem ikke som noe annet. Men syns det er hyggelig å ha online venner slik. Liker å skrive og det er blitt min måte å takle opp og nedturer og ha noen å skrive med.

Folk har da vel funnet hverandre før her så det er vel mulig som alle andre steder.

Endret av Bente1234
skrivefeil
  • Liker 4
Gjest Airman
Skrevet
Bente1234 skrev (2 minutter siden):

Har møtt menn fra kg men det klaffet ikke.  Og noen skriver nå og det er fint. 2-3 har jeg skrevet jevnlig med over ett år. Men som kompiser. Ser dem ikke som noe annet. Men syns det er hyggelig å ha online venner slik. Liker å skrive og det er blitt min måte å takle opp og nedturer og ha noen å skrive med.

Fokk har da vel funnet hverandre før her så det er vel mulig som alle andre steder.

Er vel likså bra måte å bli kjent med hverandre på godt og vondt i diskusjoner etc enn det er med fakeprofilene på tinder, der alle får mætsj med alle fordi alle er perfekt i profilene sine 🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det et angrep mot mine skriftlige ferdigheter? 🧐

Nei, heller en direkte tilbakemelding på hva du lurte på, men greit du har såpass selvinnsikt at du ser dine skrivefeil også.

Om du begynner å sende rundt PM-er her med formål å sjekke opp kvinner, så tror (og håper) jeg du går på en smell.

AnonymBruker
Skrevet

En som skriver «kjangs», har null sjans med meg, i hvert fall. 

Anonymkode: 4e5c9...f03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, heller en direkte tilbakemelding på hva du lurte på, men greit du har såpass selvinnsikt at du ser dine skrivefeil også.

Om du begynner å sende rundt PM-er her med formål å sjekke opp kvinner, så tror (og håper) jeg du går på en smell.

vil du anbefale meg og starte meldingen med dickpic eller skal jeg bare si hei?. syntes for øvrig det er spenstig av deg og svare for hele kg når det gjelder min kjangs blant damene her på forumet, men jeg tror nokk ikke alle kvinnene her er like passivaggressiv som deg 🤓

Skrevet
Airman skrev (10 minutter siden):

Er vel likså bra måte å bli kjent med hverandre på godt og vondt i diskusjoner etc enn det er med fakeprofilene på tinder, der alle får mætsj med alle fordi alle er perfekt i profilene sine 🙂

Helg enig der. Men jaggu mange ulik fra hvordan de var fremstilt på kg også da men ikke bilde messig da kan man si. Mer som person. Er sikkert det sjøl og. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

vil du anbefale meg og starte meldingen med dickpic eller skal jeg bare si hei?. syntes for øvrig det er spenstig av deg og svare for hele kg når det gjelder min kjangs blant damene her på forumet, men jeg tror nokk ikke alle kvinnene her er like passivaggressiv som deg 🤓

Er det noe mannfolk burde ha lært etter å vært på kg er at dickpic ikke er noe sjakktrekk. 

• Liker 5
Gjest Airman
Skrevet
Bente1234 skrev (2 minutter siden):

Helg enig der. Men jaggu mange ulik fra hvordan de var fremstilt på kg også da men ikke bilde messig da kan man si. Mer som person. Er sikkert det sjøl og. 

🙂

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Er det noe mannfolk burde ha lært etter å vært på kg er at dickpic ikke er noe sjakktrekk. 

hehe, det vet jeg. bare ville hisse opp hun frøkna over her litt ekstra siden hu virka så mannevond

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

«OG starte»? «OG svare»? «Kjangs»? I tillegg til å være frekk? 
Wow...Drømmemannen jo!! 
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hehe, det vet jeg. bare ville hisse opp hun frøkna over her litt ekstra siden hu virka så mannevond

«OG starte»? «OG svare»? «Kjangs»? I tillegg til å være frekk? 
Wow...Drømmemannen jo!! 
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

i rest my case

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...