AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Tinder er som kjent overpopulert med menn i forhold til her på KG er jo en stor majoritet kvinner. Vil du si at det er større kjangs å få seg en dame her på KG hvis man sender pm's til dere damer? 🤔 Anonymkode: ce3e7...679
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Tja, på Tinder er vel de fleste ute etter ett knull uavhengig av kjønn. Her er det vel litt anderledes. Men har hatt meg med 2 kg damer. Flotte kvinner jeg fortsatt har god kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Nei, det blir nok mer creepy. På tinder er damer i det minste på "utkikk" etter menn. Dette er ikke en datingside.. Det kan vel oppstå romanse her inne, men å bruke dette som en datingside vil oppfattes som desperat. Anonymkode: baf8f...1a7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 M Mads skrev (Akkurat nå): Tja, på Tinder er vel de fleste ute etter ett knull uavhengig av kjønn. Her er det vel litt anderledes. Men har hatt meg med 2 kg damer. Flotte kvinner jeg fortsatt har god kontakt med. hadde de hatt et 3 sifferet antall sexpartnere? 🧐 Anonymkode: ce3e7...679
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hadde de hatt et 3 sifferet antall sexpartnere? 🧐 Anonymkode: ce3e7...679 Mulig 😀
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: kjangs Tror ikke kjangsene dine for å få kjangs er så store nei. Anonymkode: d44f1...f7f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke kjangsene dine for å få kjangs er så store nei. Anonymkode: d44f1...f7f Er det et angrep mot mine skriftlige ferdigheter? 🧐 Anonymkode: ce3e7...679
Peggy-Lovise Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Hvorfor ikke? Det kan du finne der du minst venter det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Etter hva jeg har forstått er det folk som har funnet hverandre på KG før, så hvorfor ikke? Anonymkode: 2739f...659
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Har møtt menn fra kg men det klaffet ikke. Og noen skriver nå og det er fint. 2-3 har jeg skrevet jevnlig med over ett år. Men som kompiser. Ser dem ikke som noe annet. Men syns det er hyggelig å ha online venner slik. Liker å skrive og det er blitt min måte å takle opp og nedturer og ha noen å skrive med. Folk har da vel funnet hverandre før her så det er vel mulig som alle andre steder. Endret 20. mars 2021 av Bente1234 skrivefeil 4
Gjest Airman Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Bente1234 skrev (2 minutter siden): Har møtt menn fra kg men det klaffet ikke. Og noen skriver nå og det er fint. 2-3 har jeg skrevet jevnlig med over ett år. Men som kompiser. Ser dem ikke som noe annet. Men syns det er hyggelig å ha online venner slik. Liker å skrive og det er blitt min måte å takle opp og nedturer og ha noen å skrive med. Fokk har da vel funnet hverandre før her så det er vel mulig som alle andre steder. Er vel likså bra måte å bli kjent med hverandre på godt og vondt i diskusjoner etc enn det er med fakeprofilene på tinder, der alle får mætsj med alle fordi alle er perfekt i profilene sine 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det et angrep mot mine skriftlige ferdigheter? 🧐 Anonymkode: ce3e7...679 Nei, heller en direkte tilbakemelding på hva du lurte på, men greit du har såpass selvinnsikt at du ser dine skrivefeil også. Om du begynner å sende rundt PM-er her med formål å sjekke opp kvinner, så tror (og håper) jeg du går på en smell. Anonymkode: d44f1...f7f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 En som skriver «kjangs», har null sjans med meg, i hvert fall. Anonymkode: 4e5c9...f03 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, heller en direkte tilbakemelding på hva du lurte på, men greit du har såpass selvinnsikt at du ser dine skrivefeil også. Om du begynner å sende rundt PM-er her med formål å sjekke opp kvinner, så tror (og håper) jeg du går på en smell. Anonymkode: d44f1...f7f vil du anbefale meg og starte meldingen med dickpic eller skal jeg bare si hei?. syntes for øvrig det er spenstig av deg og svare for hele kg når det gjelder min kjangs blant damene her på forumet, men jeg tror nokk ikke alle kvinnene her er like passivaggressiv som deg 🤓 Anonymkode: ce3e7...679
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 Airman skrev (10 minutter siden): Er vel likså bra måte å bli kjent med hverandre på godt og vondt i diskusjoner etc enn det er med fakeprofilene på tinder, der alle får mætsj med alle fordi alle er perfekt i profilene sine 🙂 Helg enig der. Men jaggu mange ulik fra hvordan de var fremstilt på kg også da men ikke bilde messig da kan man si. Mer som person. Er sikkert det sjøl og.
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): vil du anbefale meg og starte meldingen med dickpic eller skal jeg bare si hei?. syntes for øvrig det er spenstig av deg og svare for hele kg når det gjelder min kjangs blant damene her på forumet, men jeg tror nokk ikke alle kvinnene her er like passivaggressiv som deg 🤓 Anonymkode: ce3e7...679 Er det noe mannfolk burde ha lært etter å vært på kg er at dickpic ikke er noe sjakktrekk. 5
Gjest Airman Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 Bente1234 skrev (2 minutter siden): Helg enig der. Men jaggu mange ulik fra hvordan de var fremstilt på kg også da men ikke bilde messig da kan man si. Mer som person. Er sikkert det sjøl og. 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): Er det noe mannfolk burde ha lært etter å vært på kg er at dickpic ikke er noe sjakktrekk. hehe, det vet jeg. bare ville hisse opp hun frøkna over her litt ekstra siden hu virka så mannevond Anonymkode: ce3e7...679
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): vil du anbefale meg og starte meldingen med dickpic eller skal jeg bare si hei?. syntes for øvrig det er spenstig av deg og svare for hele kg når det gjelder min kjangs blant damene her på forumet, men jeg tror nokk ikke alle kvinnene her er like passivaggressiv som deg 🤓 Anonymkode: ce3e7...679 «OG starte»? «OG svare»? «Kjangs»? I tillegg til å være frekk? Wow...Drømmemannen jo!! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 4e5c9...f03 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hehe, det vet jeg. bare ville hisse opp hun frøkna over her litt ekstra siden hu virka så mannevond Anonymkode: ce3e7...679 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «OG starte»? «OG svare»? «Kjangs»? I tillegg til å være frekk? Wow...Drømmemannen jo!! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 4e5c9...f03 i rest my case Anonymkode: ce3e7...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå