AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 For meg er det: Sliter med søvn å har mange tanker, ligger å lytter på en ugle ute som aldri holder kjeft 😅 Sitter også å tenker på hva som er fristende å spise, men ikke noe enn så lenge.. Hva med dere "nattugler" ? Anonymkode: 87a87...45b
ajarRun Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Noen ringte meg, og da hadde jeg allerede sovet 6 timer. Så hvorfor ikke ta noen pils og sjekke om det er noen ikke-burugler våkne på KG?
ajarRun Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 sørlands-jenta skrev (8 minutter siden): store søvnvansker Se for deg at du putter tankene dine i en liten boks, og så låser du boksen og putter den i en større boks. Eller ha sex, etterpå sovner man lett.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 2 minutter siden, ajarRun said: Se for deg at du putter tankene dine i en liten boks, og så låser du boksen og putter den i en større boks. Eller ha sex, etterpå sovner man lett. Det gjelder kun om man er mann. Om man er kvinne går man på kjøkkenet for å lage mat til mannen. Anonymkode: ffedf...277 2
ajarRun Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det gjelder kun om man er mann. Om man er kvinne går man på kjøkkenet for å lage mat til mannen. Anonymkode: ffedf...277 Menn spiser ikke mens de sover.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjelder kun om man er mann. Om man er kvinne går man på kjøkkenet for å lage mat til mannen. Anonymkode: ffedf...277 hvis du prøver og mate meg mens jeg sover er det et overgrep, jeg kan ikke gi samtykke i søvne! 😠 Anonymkode: 6cacc...a83
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjelder kun om man er mann. Om man er kvinne går man på kjøkkenet for å lage mat til mannen. Anonymkode: ffedf...277 I et hus hvor kvinnen har en rar greie med å mate en person som sover, så er sikkert det sannsynlig. Ellers har jeg aldri hørt om noe sånt. Jeg er bare en nattugle fra naturens side tror jeg. Liker på mange måter freden i løpet av natten, selv om jeg også kan tilpasse meg en vanlig døgnrutine. Anonymkode: 31dc9...dc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå