Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler dere på at dere er redd for damen deres, siden kvinner er det svakere kjønn? Sånn rent hypotetisk sett om de går ute alene sent. Er det slik at dere kjenner på den engstelsen? 

Kanskje rart spørsmål, men lurer faktisk på dette.

Anonymkode: 597a5...84d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

AnonymBruker
Skrevet

Til tider. 
Har kjøpt voldtektsalarm til henne. 
Det har vært flere voldtekter i nærheten. 

Anonymkode: 85506...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min engster seg støtt og stadig. Jeg har opplevd litt greier før så er derfor han blir bekymret. 

Anonymkode: 3a3dc...97e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Samboeren min engster seg støtt og stadig. Jeg har opplevd litt greier før så er derfor han blir bekymret. 

Anonymkode: 3a3dc...97e

Hun har også lagt meg til som «nødnummer» på telefonen. Hun kan enkelt sende meg «SOS» signal med lokasjon fra bukselomma uten å ta opp telefonen. 

Så jeg har bedt hun gjøre det om noe blir ubehagelig osv. 

Anonymkode: 85506...1c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjæresten min vet at jeg tar vare på meg sjøl.

Jeg blei faktisk drapstrua på gata i fjor nær hjemmet mitt (ja, har tatt traumetest), da snakka jeg meg ut av det, kom meg inn og låste døra, ringte politiet og ham. Jeg flytta etter det, til et roligere strøk, og føler meg veldig trygg her. 

Anonymkode: f52fc...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det ville vært irrasjonelt 

Anonymkode: e1979...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri.

Anonymkode: d19b1...4a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Føler dere på at dere er redd for damen deres, siden kvinner er det svakere kjønn? Sånn rent hypotetisk sett om de går ute alene sent. Er det slik at dere kjenner på den engstelsen? 

Kanskje rart spørsmål, men lurer faktisk på dette.

Anonymkode: 597a5...84d

Er ikke i forhold for tiden, men..

Var ikke redd for dama, nei - da hadde det ikke vært noe vits i å være sammen med hu.
Men har jo vært litt engstelig for at noe kunne skje. Det fins jo idioter overalt

Anonymkode: 56f1a...887

Gjest Paramount
Skrevet

Vi tar enkle forholdsregler uten å overdrive, for unngå bekymringer. Norge er ikke så trygt som det en gang var dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (4 minutter siden):

Vi tar enkle forholdsregler uten å overdrive, for unngå bekymringer. Norge er ikke så trygt som det en gang var dessverre.

Det gjelder mer enn Norge. Da jeg var i tidlig 20-årene, reiste jeg alene rundt i Europa. Tror ikke jeg ville gjort det nå, for å si det sånn, heller ikke som godt voksen.

Jeg går rett og slett aldri ute alene sent på kvelden. 

Anonymkode: 1abfd...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...