Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sammen i 13 år, bodde sammen 12 år av disse. Det ble slutt for ca 8 siden. Det var litt tekting frem og tilbake, men han var mer urimelig og veldig usaklig hele veien. Samtaler over tlf, da skrek han og jeg kom aldri til ordet. Vi avsluttet fredfult trodde jeg, men han gjorde ting senere som såret og presset meg enda lenger ned enn fra før. Jeg ønsker ikke utdype dette. Forholdet inneholdt fysisk og psysisk mishandling. Det siste året ble jeg så og si oversett og ignorert hver dag, jeg prøvde og få oss til og snakke med han ønsket ikke. 

Jeg fant ut at han snakket med en dame bak min rygg, visste ikke hvordan jeg skulle konfrontere han med dette. Så jeg tok det opp etter bruddet han mente da bilde var sendt feil og ikke skulle til han, men det var delt flere bilder, den imellom. 

Det gikk måneder hvor jeg visste om dette, andre rundt reagerte på hvordan han oppførte seg på sosiale medier(dette er noe jeg ikke har visst om). Men de visste ikke hvordan de skulle ta tak i det. Men jeg prøvde i nesten et år og få det og fungere mens han egentlig bare viste det helt motsatte. 

Det ble slutt nå for ca 8 siden begge ønsket er fredfult brudd. Han gjorde som sagt sine ting som skapte reaksjoner hos meg, uten at jeg viste noe tegn til det. 

Litt over 2 uker etter bruddet er han med denne damen han har tekstet med. Vi hadde 13 år bak oss, jeg føler meg så lite verdt, så lurt og jeg føler dette var en slags plan fra han side, få denne nye jenta varm nok og når sjansen bydde seg ble det slutt mens vi kranglet. 

Han har senere sagt han ønsker meg alt godt og vil meg ikke noe vondt, men han har vist helt motsatt. 

Han tok tilbake alle gaver(laget egen tråd om det), de bryr meg lite nå. 

Jeg føler de 14 årene ikke betydde noe for han, jeg betydde ikke noe for han. Han har gått videre som om vi aldri var noe. Han delte aldri bilder av oss på sosiale medier, men sprer det over alt der han kan nå med hun nye. Om de er sammen eller ikke er det ingen som vet, men jeg er helt sønderknust, beklager om det ble rot i innlegget. 

Jeg håper jeg fikk det litt av den viktigste informasjonen for jeg trenger råd. 

Alle rundt meg sier han er psycopat, men han har ingen diagnose på det. 

Det var stille mellom oss en god periode før det tikket inn en del meldinger og jeg tilbydde 1 tlf samtale, da bare kjeftet han, kom med skjellsord, mente han ringte for og høre hvordan det går, sier han er så jævlig takknemlig for at vi ikke er sammen idag. 

Anonymkode: 42989...b47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså

8 år siden bruddet

Anonymkode: 37fb8...434

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså

8 år siden bruddet

Anonymkode: 37fb8...434

Nei 8 uker 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg litt søvn, tørk opp og prøv å forklare litt tydeligere i morgen om du fremdeles vil skrive om dette. 8 år er lang tid. På tide å gå videre. 

Anonymkode: 5726e...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev at innlegget var litt rotete så beklager det. 

Det er ca 8 uker siden bruddet, litt over 2 uker senere er han med den jenta han har tekstet med bak min rygg. 

Jeg føler meg ført bak lyset og at han har planlagt dette hele veien. 

Oppførselen hans de alle siste mnd var så spesiell også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Få deg litt søvn, tørk opp og prøv å forklare litt tydeligere i morgen om du fremdeles vil skrive om dette. 8 år er lang tid. På tide å gå videre. 

Anonymkode: 5726e...a5e

Vi var sammen i 13 år, hadde blitt 14 iår. 

For 8 uker siden ble det slutt og litt over 2 uker etter er han med den dama han har tekstet med bak min rygg. Trenger ikke søvn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

..Trenger ikke søvn. 

Jo, det gjør du. Spesielt når eksen din var et rævhol. 

Anonymkode: 42b9c...c07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det gjør du. Spesielt når eksen din var et rævhol. 

Ja, men skulle da helst har noen råd nå.

Skrevet

You deserve better😌 og det blir bedre med tiden..🤍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Smurfii skrev (2 minutter siden):

You deserve better😌 og det blir bedre med tiden..🤍

Men hva faen får folk til og holde på sånn? Han har jo her mulighet til og avslutte det flere ganger. Derfor jeg føler at han har hat en plan, gjøre hun varm nok og når vi kranglet sist så han sin sjansje til og avslutte. Flere nære sier han har en del psycopat tendenser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva faen får folk til og holde på sånn? Han har jo her mulighet til og avslutte det flere ganger. Derfor jeg føler at han har hat en plan, gjøre hun varm nok og når vi kranglet sist så han sin sjansje til og avslutte. Flere nære sier han har en del psycopat tendenser. 

Ut fra det du har skrevet om han virker han ikke helt god, men det virker som om du har funnet deg i asshole oppførselen hans litt for lenge..🙄🥴 du må stå opp for deg selv, slå litt hardt mot hardt og vise at du ikke finner deg i hva som helst..skjønner at det kan være vanskelig, men tror du bare skal prise deg glad for at du slipper denne fyren mer, bare ignorer han fra alt som er og move on🤍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han ønska nok å holde på deg til han fant ny kilde til oppmerksomhet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne gitt råd, men er nok for ung til å ha greie på et så langvarig forhold. 0 erfaringer selv. 

Ønsker deg det beste, tid leger ofte sår ❤️ 

Anonymkode: 0c166...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke er psykopat, så viser han mange tegn på å være en narsissist! Dette vil ta tid å komme over. Kan garantere at han etterhvert vil forsøke en " hoover " . 

Anonymkode: 5289e...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SLETT

og

BLOKKER

Anonymkode: 0434d...db0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med. Det er ham. Han gjør ting annerledes med henne, fordi de er dem, de er ikke dere. Blokker ham. Han er ikke verdt dine tårer. Han har oppført seg som en dritt, å i stedet for å ta ansvar, retter han skitten sin mot deg. Du får det mye bedre uten ham. Du forstår ikke hans oppførsel, fordi du ikke er en en person som ville oppført deg slik, og det skal du være glad for. Reis deg opp å vis hvor mye bedre du er. Du vil nok blomstre når du får ham litt på avstand. 

Anonymkode: 1d571...8e7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...