Gå til innhold

Sex med kompis!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du som mann sugd eller hatt sex med en kompis? Hva fikk du ut av det og hvordan var det? 

Anonymkode: eaa5c...756

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Fylleangst.

Anonymkode: ad311...504

• Liker 4
Skrevet

Ja 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kamerat runka og sugde hverandre ofte i tidlig tenårene. Var ingen jenter som ville, så vi måtte ordne oss selv.

Husker han måtte suge ferdig meg før han selv kunne komme, for hvis han kom først klarte han ikke å suge og svelge lenger😛

Anonymkode: e635a...ce2

• Liker 6
Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og en kamerat runka og sugde hverandre ofte i tidlig tenårene. Var ingen jenter som ville, så vi måtte ordne oss selv.

Husker han måtte suge ferdig meg før han selv kunne komme, for hvis han kom først klarte han ikke å suge og svelge lenger😛

Anonymkode: e635a...ce2

Gjaldt ikke dette begge?

Det er jo dette som er grunnen til at naturen har inrettet det sånn, at menn ikke kan suge seg selv. :opplyser:

Det dilemmaet man står foran på slutten, må jo være helt forferdelig...

:fnise:

Endret av Uredd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en kompis av meg, men en kompis av faren min.

Anonymkode: d111b...f56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (1 time siden):

Gjaldt ikke dette begge?

Det er jo dette som er grunnen til at naturen har inrettet det sånn, at menn ikke kan suge seg selv. :opplyser:

Det dilemmaet man står foran på slutten, må jo være helt forferdelig...

:fnise:

Hæ? Gutter kan fint suge seg selv, og gjør det, men menn sliter med det fysiske etterhvert.

Anonymkode: fbf8a...035

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Gutter kan fint suge seg selv, og gjør det, men menn sliter med det fysiske etterhvert.

Pfft. I wish. :rodme:

Du prøver bare å skryte på deg lengde her... :balltre:

:flau:

Skulle kanskje strukket mer ut i barndommen... :sjenert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når vi var 12-13, prøvde vi det. Hadde en kompis som ledet an, og vi gikk rundt med stive køller og runket felles da vi var alene hjemme. En gang fikk han meg til å suge ham sånn litt. Det var ekkelt og vi ble fersket av moren !!!!! Det kom aldri ut heldigvis. I ettertid har jeg lurt llitt på om det egentlig var misbruk fra den eldste kompisens side, men jeg har valgt å drite i det.

Anonymkode: 19aa2...315

AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.
Jeg er hverken homofil eller homoseksuell, så sånn aktivitet har aldri vært et tema og kommer aldri til å bli det.

Anonymkode: 914ee...09d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke.
Jeg er hverken homofil eller homoseksuell, så sånn aktivitet har aldri vært et tema og kommer aldri til å bli det.

Wow, du virker litt "triggered" her. Noe du vil fortelle oss?

• Liker 8
Skrevet

Når jeg var 13-14 år så fortalte alle mine venner til meg at de var homofile og at de ville ha med meg på det. Vi satt hjemme hos en kompis og to av dem gikk inn på badet, kledde seg nakne og lagde klaskelyder så det skulle høres ut som han ene ble tatt bakfra. Når de kom ut så hadde han ene flytende håndsåpe på hånda og i ansiktet og prøvde å gi meg en klem. Jeg trodde det var sæd. De jævlene holdt på å le seg i hjel når jeg innså at jeg hadde fått såpe på meg og at de bare kødda med meg. Da fant jeg ut at jeg ikke er homofil og jeg fant også ut at selv om alle mine venner hadde vært homofile så hadde de fortsatt vært mine beste venner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (10 minutter siden):

Wow, du virker litt "triggered" her. Noe du vil fortelle oss?

Hehe, nei ikke "triggered" eller hva annet du ønsker å kalle det, bare tydelig. Men jeg er litt sjokkert over hvor vanlig det tilsynelatende er, i visse miljøer, å ha sex med kamerater. Og mange av disse personene insisterer på at de er heterofile. Da er det noe som ikke stemmer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, nei ikke "triggered" eller hva annet du ønsker å kalle det, bare tydelig. Men jeg er litt sjokkert over hvor vanlig det tilsynelatende er, i visse miljøer, å ha sex med kamerater. Og mange av disse personene insisterer på at de er heterofile. Da er det noe som ikke stemmer

Hehe og det sier han som henger på internett og leter igjennom forumer etter folk han håper er homofile.

Anonymkode: 2c58a...078

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (2 timer siden):

Faktisk, og vet mange med meg som har praktisert det mye i ungdommen. Ikke så vanskelig så lenge man er myk nok, og tror ikke lengden er avgjørende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en kompis som bare sugde meg og en kompis hvor vi sugde hverandre. Han som bare sugde meg tente på å ikke få noe tilbake, og jeg var jo kåt konstant den gangen så han fikk jo bare nyte. Rett hjem fra skolen til ham som regel, sette på MTV og så var det bare å nyte. Han har fotfetish også, så sokkene og føttene mine ble alltid slikket. Overnattet hos hverandre nesten hver helg. Han var flink til å slurpe i seg alt, så ikke noe gris på klærne. Han andre var fordi han men også jeg var nysgjerrige på å suge. Jeg hadde da blitt sugd i flere år alt. Nytelsen av å bli sugd trenger man vel ikke å forklare, men det å se kompisen min nyte mens jeg sugde han tente meg. Vi spilte basket sammen, så vi hadde ofte sex før trening. Kjenne penisen hans bak den silkemyke shortsen og slikke han gjennom shortsen var deilig, og suge han gjennom tightsen han brukte under. Han hadde nydelig kropp. Å kjenne han pumpe mot meg mens han holdt bakhodet mitt tente meg skikkelig. Og inspirert av kompisen min måtte jeg prøve å slikke sokkene hans, to par tykke Champion eller Nike sokker som alle som spilte basket den gang brukte. Samme som jeg brukte. Elsket å se musklene hans spenne i leggene hans gjennom de. Og det var skikkelig mykt og deilig og kose med sokkene hans. Jeg likte lukten av lett svette sokker for han brukte de hele dagen, han skiftet ikke før trening. Vi hadde ikke sex før hver trening, men nesten. Lånte sokkene hans jevnlig, dro de over mine og lot kompisen min få sleike de sokkene også. Han elsket det. Masse deilig sex i tenårene med de to kompisene. 

Anonymkode: dbc9d...97e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

You never know if you never tried..

Anonymkode: ad311...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (På 20.3.2021 den 12.21):

Jeg har/hadde en høyst normal kuk på 13-14 cm og kunne fint få halvparten i munnen da jeg var yngre. Man blir litt stivere med årene, men fortsatt rekker jeg den med tungen (ja da, jeg prøver av og til 😆)

Anonymkode: 3e6ca...14e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 10.58):

Ikke en kompis av meg, men en kompis av faren min.

Anonymkode: d111b...f56

Jeg håper det var frivillig og hvor gammel var du? 

AnonymBruker
Skrevet

Her vare det mye deilig! 👌🏼

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...