Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny klokke, for nå har jeg ingen, og jeg er lei av å måtte se på mobilen hele tiden. Det er jo ikke i alle sammenhenger jeg kan dra opp mobilen hele tiden, heller.

Men jeg er usikker på om jeg skal velge gull- eller sølvfarget klokke. Har veldig lyst på en Tissot Cocktail, synes de er superlekre!

Jeg har tre gullringer som jeg alltid bruker, så sånn sett vil kanskje en gullfarget en passe best. Jeg har også et halssmykke i gull som jeg alltid bruker. På den annen side bruker jeg så godt som alltid forskjellige billige armbånd, som kan passe bedre til en sølvfarget.

Hva har dere? Og hvordan synes dere den matcher med andre smykker dere pleier å ha på dere?

Skrevet

Jeg har en gull og sølvfarget klokke så den matcher det meste.

Skrevet

Hm...synes generelt at gullklokker ser veldig damete ut, men hvis du har gullringer..

Prøv begge to? Personlig ville jeg valgt sølv.

Skrevet

Min er begge deler. Jeg har en Tissot PR100. Synes det er fint med både gull og sølv, passer fint med de smykkene jeg bruker.

Her er et (dårlig) bilde av den, ser finere ut i virkeligheten.

Skrevet

Jeg har begge deler, og varier med ringer og armebånd hvitt gull eller sølv, alt. gult gull

Skrevet

Jeg har 1 sølv, 2 svarte og 1 hvit. Gullklokker syns jeg ikke er så veldig fint.

Skrevet

Jeg har klokkemani... :sjenert:

Har mange farger bortsett fra pastell...;)

Det eneste gullet jeg bruker er hvitt og mye sølv brukes også! Så for meg ville det være utelukket med gullklokke - liker det rett og slett ikke... ;)

Skrevet

Har sølv. Gull ser simpelten pyton ut på meg. Av en eller annen grunn krasjer det totalt med hudfargen.

Skrevet

Detajer av gull går greit, men en klokke skal være meget elegant om den skal se noe annet en "tacky" ut i "helgull"

Skrevet

Takk for svar!

Det er veldig smart med to-farget klokke - det hadde jeg før. Nå har jeg forelsket meg i disse Tissot Cocktailene, og de er bare ensfargede...

Men for å omformulere spørsmålet litt - synes dere det ser dumt ut å alltid ha på seg gullringer sammen med en sølvfarget klokke?

Takk for kvinneguiden, hvor man får hjelp til ta slike livsviktige beslutninger! ;)

Skrevet
Min er begge deler. Jeg har en Tissot PR100. Synes det er fint med både gull og sølv, passer fint med de smykkene jeg bruker.

Her er et (dårlig) bilde av den, ser finere ut i virkeligheten.

Den klokken har jeg også (enig i at det var et dårlig bilde, altfor gult gull). Men min har ikke hvit urskive, men i gull med rutetekstur. Veldig fint :Nikke:

Skrevet

Jeg har begge deler, men bruker bare den sølvfargede, da jeg syns den passer meg best, også fordi jeg foretrekker sølvsmykker fremfor gull.

Skrevet
Til dere som ikke liker gullfargede klokker: Synes dere denne ser tacky ut?

http://www.tissot.ch/?mod_collection/id_tr....81/action_show

Pen klokke egentlig, men jeg tror den hadde blitt litt for mye til hverdags. Synes ensfargede klokker i gull har lett for å bli litt "skrikende".

Den sølvfargede til høyre var imidlertid kjempefin. Passet utrolig godt med urskive i perlemor og sølvfarget klokke.

Men, om du liker gullklokker så go for it. Det er jo du som skal bruke den.

Annonse
Skrevet

Jeg har en sølvfarget klokke, en fake Cartier tror jeg det er, fikk av mors venninne. Bruker den aldri, fikser ikke å ha noe på hånden.

Ellers er jeg enig med de andre, gullklokker er sjelden vakkert, og kan bli litt too much. Tror ikke jeg ville reagert dersom noen hadde gullringer til sølvklokke.

Jeg bruker noe i hvitt gull, har en ring jeg bruker avogtil, men det er det.

Skrevet

Jeg har sølvfarget klokke fordi jeg liker sølv fremfor gull, jeg går aldri med gullsmykker.

Skrevet

Jeg har en sølvfarget Tissot klokke, men så har jeg bare smykker i hvitt gull også da. Det passer best til meg og mine farger også. Forøvrig er det vel en smakssak.... Gå for den gullfargede hvis det er den du liker best!

Skrevet

Da tror jeg at jeg lander på den sølvfargede! Det er den jeg har tenkt på lengst, men ble litt usikker pga de andre gullsmykkene jeg har...

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...