AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #61 Skrevet 21. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner og deres horeri. Anonymkode: a5514...683 Horeri? Anonymkode: 053ef...146 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #62 Skrevet 21. mars 2021 MattDa skrev (5 timer siden): Jeg synes det er utrolig positivt at kvinner endelig begynner å sette noen krav til menn de er sammen med. Men på samme tid skulle jeg ønske at kvinner ikke var så naiv og trodde at menn på Tinder var seriøse (unntak finnes selvsagt). Mange har ikke noe annet alternativ. Jeg kjenner mange single og oppegående kvinner, men menn ser jo ikke på de i virkeligheten en gang. Virker som om menn må ha en "like" før de tør å snakke og knapt nok da klarer de å få til noe. Det er så tafatt. Anonymkode: 49b6c...e96
Gjest O.G. Skrevet 21. mars 2021 #63 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner og deres horeri. Anonymkode: a5514...683 Ingen horer ilag med deg, skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #64 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner og deres horeri. Anonymkode: a5514...683 For å være en hore må man da ha horekunder, og mennene er jo villige til å betale for å kjøpe seg ting de ikke får tilgang til ellers. Menn og deres sexkjøp. Anonymkode: 40c69...6df 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #65 Skrevet 21. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mange har ikke noe annet alternativ. Jeg kjenner mange single og oppegående kvinner, men menn ser jo ikke på de i virkeligheten en gang. Virker som om menn må ha en "like" før de tør å snakke og knapt nok da klarer de å få til noe. Det er så tafatt. Anonymkode: 49b6c...e96 For det første så klages det veldig mye mer over at menn er for pågående enn det motsatte. For det andre kan disse damene ta initiativ selv heller enn å spille offer. Anonymkode: b5134...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #66 Skrevet 21. mars 2021 Han dennis var jo en kjekk kar, men sier selv han har hatt forhold som har gått i oppløsning fordi han gamet så mye. Han ser ikke ut til å ville legge den 12-timers interessen litt på hylla heller. Ellers hadde vi en eldre mann som peste for hvert steg han tok pga kols, astma og diabetes, en ung kjekk kar som røyket en del hasj, og en eldre herre med typisk boomer-humor og litt sexistisk syn på kvinner. I tillegg til bonden som elsket danseband da, som dro på guttetur til Thailand. Hvorfor er det så vanskelig for menn å forstå at de aller fleste kvinner ønsker seg noen med jobb, som ikke gamer 12 timer i døgnet, ikke driver med dop, ikke kjøper sex, er i normalt god form og ikke slenger sexistiske vitser i hytt og pine? Jeg er ikke det minste overrasket over at ingen av disse hadde partner, men ble positivt overrasket da han som hadde tatt slankeoperasjon hadde fått seg en «venninne», synes han virket som en likandes kar tross alt. Anonymkode: 5f644...213 18
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #67 Skrevet 21. mars 2021 6 hours ago, O.G. said: Enn om menn kunne ta ansvar for eiga liv og eiga lykke da? Det samme kan man si om kvinner. Men nei, da skal det kvotering og særordninger til m.m. Anonymkode: 6d8f1...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #68 Skrevet 21. mars 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Når det gjelder selvmord, er det like mange av hvert kjønn som prøver. Pga. forskjeller mellom kjønn i metodene som brukes, blir utfallet av forsøkene også forskjellig: to tredjedeler av de som dør er menn, to tredjedeler av de som overlever er kvinner. Anonymkode: 2b732...7e7 Viser bare at kvinner gjør det for oppmerksomhet. Er ikke så vanskelig å lykkes hvis man virkelig vil. Anonymkode: 6d8f1...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #69 Skrevet 21. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Mange har ikke noe annet alternativ. Jeg kjenner mange single og oppegående kvinner, men menn ser jo ikke på de i virkeligheten en gang. Virker som om menn må ha en "like" før de tør å snakke og knapt nok da klarer de å få til noe. Det er så tafatt. Anonymkode: 49b6c...e96 Ellers blir det metoo-anklager. Anonymkode: 6d8f1...5c6
Kågebruker Skrevet 21. mars 2021 #70 Skrevet 21. mars 2021 (endret) Det går helt fint å leve et godt liv selvom man er enslig og barnløs. Drittlei av denne sutringen. Vi kan ikke få alt her i livet. Hver dag er en kamp. Endret 21. mars 2021 av Kågebruker 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #71 Skrevet 21. mars 2021 Har bare sett den første episoden, men det virker ganske opplagt at det er snakk om ulike former for traumer her og sikkert en god del skam også. Egentlig veldig trist å se hvordan de hadde det. Anonymkode: 2d41b...637 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #72 Skrevet 21. mars 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Ellers blir det metoo-anklager. Anonymkode: 6d8f1...5c6 Tull. Anonymkode: 053ef...146 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #73 Skrevet 21. mars 2021 Kjønnskamp er for umodne fjortiser. Anonymkode: f31f7...bd4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #74 Skrevet 21. mars 2021 On 3/20/2021 at 12:26 PM, AnonymBruker said: Det er en serie om menn som er ensomme. Ingen som har laget serien for å si at de ensomme mennene har det verre enn ensomme kvinner. Hvis du ikke tåler å høre om menn som har problemer fordi du tror det er en konkurranse mellom menn og kvinner om hvem som er størst offer så er du problemet. Anonymkode: 70f68...380 Fakta. Nok med denne kjønnskampen og hersketeknikker som "sutrete hvite menn". Hvordan skal man komme med løsninger på samfunnsproblemer om den ene parten skal alltid kjefte den andre til stillhet? Anonymkode: 314e0...a13 4
Gjest O.G. Skrevet 22. mars 2021 #75 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det samme kan man si om kvinner. Men nei, da skal det kvotering og særordninger til m.m. Anonymkode: 6d8f1...5c6 Kvinner får menn på kvote?
draug 75 Skrevet 22. mars 2021 #76 Skrevet 22. mars 2021 Vet ikke hvordan de kan løses, men faktum er at disse menn ikke er "bra nok." Lav status økonomisk og sosialt, gir overrepresentasjon. Kvinnene på sin side deler et utvalg menn. Så de er ikke evig single. Dette (de enslige) er ikke de samme som bruker og kaster, ghoster og behandler dårlig. Det at kvinner tror det, viser hvor usynlige slike "mannefallsmenn" er. Rett og slett oversett. "Morsomme, interessante, aktive menn som var givende å være ilag med" het det i programmet. Javel - men de er ikke bra nok. Og de får det bekreftet hele tida. Hvorfor ensomme? Vel, det er ikke store sosiale arenaen for enslige menn, er det vel? Men skal helst være familiemann når man når en viss alder, ellers er man en patetisk dust. Den dømminga trenger de ikke, så de oppsøker den ikke og holder seg hjemme (det er som å være 18 og ukyssa - du lar være å dra på fest så slipper du folkefliren) 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #77 Skrevet 22. mars 2021 O.G. skrev (30 minutter siden): Kvinner får menn på kvote? Hvor da? Anonymkode: fdb3d...9c5 1
Anonymburker Skrevet 22. mars 2021 #78 Skrevet 22. mars 2021 MattDa skrev (På 21.3.2021 den 11.01): Jeg synes det er utrolig positivt at kvinner endelig begynner å sette noen krav til menn de er sammen med. Men på samme tid skulle jeg ønske at kvinner ikke var så naiv og trodde at menn på Tinder var seriøse (unntak finnes selvsagt). Damer må sette høyere krav til hvordan de skal bli behandlet av sine partnere. Hvor mange historier hører vi ikke om vold, utroskap og fedre som stikker fra sine damer med barn? Dessverre føler jeg at fasade i form av en flott partner med bra utseende, status og penger er viktigere enn de personlige egenskapene. I alle fall slik jeg ser det utenfra.
Anonymburker Skrevet 22. mars 2021 #79 Skrevet 22. mars 2021 Kågebruker skrev (På 21.3.2021 den 21.49): Det går helt fint å leve et godt liv selvom man er enslig og barnløs. Drittlei av denne sutringen. Vi kan ikke få alt her i livet. Hver dag er en kamp. Du kan jo selvsagt bare snakke for deg selv, og ikke alle andre.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #80 Skrevet 23. mars 2021 On 3/21/2021 at 10:38 PM, AnonymBruker said: Tull. Anonymkode: 053ef...146 Nei, det er ikke tull. Anonymkode: 6d8f1...5c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå