Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem med at mange kvinner alltid må kommentere negativt. 

tok en plastisk kirurgi. Ååh nei hvorfor ? Har du det ikke bra med deg selv?Du må være fornøyd med deg selv dette var noe dumt å bruke penger på. Kjøper en dyr veske. Tenk på de fattige.  Jeg er over 30 og bør kunne bruke penger på hva enn jeg vil. Noen kommenterer om høyt forbruk på hudpleie og ansiktskremer. Bruker vel 1 mnd matbudsjett i året på kremer etc i året. Forstår ikke hva som er galt...

altså hallo. Jeg har det helt fint. Angrer ingenting og fikk fikset på det ene stedet jeg ikke likte for mange år siden.  

Anonymkode: a8432...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel mange kvinner blir vel misunnelig, bare gi faen i de og kutt de ut om de skal dømme deg. Jeg synes plastisk kirurgi er egebtlig helt innafor😇

AnonymBruker
Skrevet

Generelt omgås jeg ikke med sånne personer på privaten. På jobb og i andre sammenhenger der man må møte andre unngår jeg å nevne slikt som kan lede til nedlatende og dømmende kommentarer. Jeg har egentlig ikke tid eller energi til det. 

Jeg har fått utført neseplastikk for 7 år siden. Kun de nærmeste i familien vet om det. Jeg anser det egentlig som en privatsak, og noe ikke noen andre har med å legge seg opp i. Ingen har innsikt i bakgrunnen for hvorfor jeg gjorde det og hvor mye jeg plagdes, og ikke minst hvor mye livskvaliteten min bedret seg. Jeg vet det, og det holder massevis. 

Anonymkode: 0e729...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ignorerer slike folk, ofte misunnelse, eller frykt for at du skal se bedre ut/føle deg bedre enn dem. Man kan snakke seg i hjel hos en psykolog ang en overdimensjonert merkelig nese som ødelegger hverdagen din og besserwissere kan si til deg at du må tenke på de andre verdiene dine. (bruker bare nese som eksempel). Fakta er at det endrer ikke nesa, du ser den i speilet hver dag, du føler deg glodd på. Kan plastikk kirurgi hjelpe deg til å få en mer balansert nese, tenker du ikke lenger på den. Har du andre issues i tillegg, kan psykologen hjelpe deg der. De fleste som oppsøker en plastikkirurg har en god grunn til det, de sier ikke ja til alle uansett , slik som mange virker til å tro. Kun når de ser at pasienten virkelig sliter med noe de kan hjelpe dem med. Mitt råd er å bare ignorere slike "venner" og hold det for deg selv, det er en privatsak. 

Anonymkode: 00612...93d

• 2 uker senere...
Gjest hortensiabusk
Skrevet (endret)

Ikke venner å samle på og ikke noe man kan kalle venner overhode. Har hatt det sånn jeg også, en venninne som klagde på alt. Alt blir sagt imot og ingenting er lov å si. Sånne mennesker er vanskelig å dele noe med , fordi de fremstår som perfekte,som roboter.

Endret av hortensiabusk
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 21.13):

Jeg har et problem med at mange kvinner alltid må kommentere negativt. 

tok en plastisk kirurgi. Ååh nei hvorfor ? Har du det ikke bra med deg selv?Du må være fornøyd med deg selv dette var noe dumt å bruke penger på. Kjøper en dyr veske. Tenk på de fattige.  Jeg er over 30 og bør kunne bruke penger på hva enn jeg vil. Noen kommenterer om høyt forbruk på hudpleie og ansiktskremer. Bruker vel 1 mnd matbudsjett i året på kremer etc i året. Forstår ikke hva som er galt...

altså hallo. Jeg har det helt fint. Angrer ingenting og fikk fikset på det ene stedet jeg ikke likte for mange år siden.  

Anonymkode: a8432...148

De synes vel kanskje at når du er over 30 bør du ha litt andre verdier enn dyre vesker? Det er jo litt ungdomsfakter over det. Og dyre kremer er jo stort sett svindel og vas. Snakker du mye om utseende og ytre ting?

Anonymkode: 5b18b...92b

• 2 uker senere...
Skrevet

Slike personer er best å luke ut. Det er ingen vits å omgås "venninner" som ikke har noe positivt å si. Om det blir gjentatt kritikk, da må man bare si ifra. Hjelper ikke det, så er det bare å distansere seg mest mulig fra vedkommende. Livet er alt for kort til å omgås negative og kritiske folk.

AnonymBruker
Skrevet

Luk ut. Min mann fikk kjeft av min venninne etter slankeoperasjon. For hun syntes at han var fin fom han var. Men hun fikk svar også "jeg gjorde det ikke for deg, men for meg og min helse. 

Anonymkode: 696fe...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...