AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Har altså en på 1 år, og her i huset er det ekstremt med trass. Trodde ikke det kom før senere 😂 Det går helt fint, barnet er herlig uansett, men så ikke helt at det skulle komme så tidlig. Flere? Anonymkode: 52a93...155
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 1 åringer har følelser, de også.. Anonymkode: a4161...c19 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Jeg husker i hvert fall at det eldste barnet vårt sa nei til alt da hun var ett. Lillesøsteren som nå er 13 mnd. har ikke lært å si "nei" enda. Men hun blir til en blanding av mark, løve og banan hver gang vi prøver å kle på henne noe da. Anonymkode: 905cf...38c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Merker at den egne viljen har kommet for fullt nå, ja! Ettåringen hadde sitt første ordentlige sinneutbeudd for noen uker siden, fordi han ikke fikk lov til å kaste hundemat utover hele hulvet 😬 Gråt og sparket med beina i minst 15 minutter, og nektet å la meg trøste 🙈 Anonymkode: 3f7fc...a32 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 1 åringer har følelser, de også.. Anonymkode: a4161...c19 Nei, sier du det? Det visste jeg ikke 🤦🏻♀️ Anonymkode: 52a93...155
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Merker at den egne viljen har kommet for fullt nå, ja! Ettåringen hadde sitt første ordentlige sinneutbeudd for noen uker siden, fordi han ikke fikk lov til å kaste hundemat utover hele hulvet 😬 Gråt og sparket med beina i minst 15 minutter, og nektet å la meg trøste 🙈 Anonymkode: 3f7fc...a32 Høres ut som her 😂 Må beherske meg for å ikke le. De er jo søte, men så den ikke helt komme enda! Har jo hørt om 3årstrassen, men aldri om 1årstrassen 🙊 Anonymkode: 52a93...155 1
Jytte Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 De er i utvikling, og det er sunt. Husker når jeg passa barnebarn og vi gikk på en bondegård - kafe. Vi hadde mat med, som ble lagt inn i en bøtte med varmt vann, men ungen ville ikke ha. Han pekte på bildet på bøtta, der var det et bilde av vafler. Tjoho. Hva tror dere jeg gjorde, En jeg kjente jobbet der. Og hentet vafler. Sa ikke noe til foreldrene, men kom til å sende et bilde eller to. Vafler, nam nam. Tror jeg ville gjort det samme som mor. Men da ville jeg sagt i dag blir det ikke vafler, men på lørdag skal du få.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Jytte skrev (28 minutter siden): De er i utvikling, og det er sunt. Husker når jeg passa barnebarn og vi gikk på en bondegård - kafe. Vi hadde mat med, som ble lagt inn i en bøtte med varmt vann, men ungen ville ikke ha. Han pekte på bildet på bøtta, der var det et bilde av vafler. Tjoho. Hva tror dere jeg gjorde, En jeg kjente jobbet der. Og hentet vafler. Sa ikke noe til foreldrene, men kom til å sende et bilde eller to. Vafler, nam nam. Tror jeg ville gjort det samme som mor. Men da ville jeg sagt i dag blir det ikke vafler, men på lørdag skal du få. Hæ??? Anonymkode: a4161...c19 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Det er mye vilje ja! Her er min også en blanding av mark, løve og banan på flere arenaer, men en så lenge så er hun heldigvis relativt distraherbar. Forskjellen er vel kanskje at når de blir eldre så har de flere måter å uttrykke vilje på, de kan mer språk og mer fysisk så kampene blir kanskje større. Blir spennende å se 🪱 🦁 🍌 Anonymkode: d3200...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå