AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg har en tekstilsofa som trenger en rens. Trekkene kan ikke tas av, så jeg lurer på om dere har erfaringer med spray eller et annet produkt som renser teskstilsofa? Anonymkode: b4a45...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en tekstilsofa som trenger en rens. Trekkene kan ikke tas av, så jeg lurer på om dere har erfaringer med spray eller et annet produkt som renser teskstilsofa? Anonymkode: b4a45...0bd Vi har leid en tekstilrenser (maskin) hos vårt lokale Fargerike. Det var mannens prosjekt, og det gikk veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Del Skrevet 19. mars 2021 Vi har rensemaskin. Finnes dessverre ikke noen spray som kan rense en sofa. Anonymkode: c4f26...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 20. mars 2021 #4 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg har kjøpt meg en tepperenser. Men før det leide jeg en gang i året. Det er nok det beste. Da blir sofaen fin igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå