AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #101 Del Skrevet 20. mars 2021 Dere kvinner snakker om at menn er så dårlig kvalitet, også velger dere et jævla takras av en fyllik som ikke engang kan kontrollere blæra eller oppføre seg med verdighet ovenfor dere! 🙈 Anonymkode: 925b9...854 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #102 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Man trenger hverken å være en faens gris eller alkoholisert for å tisse i senga...... 🙄🙄 For noen skjer dette uten å ha drukket så mye, eller i perioder. Hvis man vet det kan skje, er det bare å ha et tisselaken under lakenet. Det har vi alltid, selv om vi ikke tisser i senga. Jeg derimot, sliter med store blødninger under menstruasjonen, og blør ofte utenfor, derfor har vi tisselaken. Anonymkode: ced02...65c Enig i at uhell kan skje, uansett om det er urin eller annet. Men er det alle andres oppgave å ordne med Tisselaken, vaske opp, bytte på senga, rense den osv.? Eller er det den som tisser/blør/bæsjer osv.? Tviler på at kjæresten din hadde tolerert at du bare satt deg i sofaen og masa om han/hun var ferdig å vaske opp memsblodet ditt..... Anonymkode: 1f2dc...d78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #103 Del Skrevet 20. mars 2021 Æsj! Minner meg om ei venninne jeg var med på danskebåten en gang. Hun ble så dritings og gikk å la seg. Da jeg kom inn på lugaren hadde hun først tisset ut senga, jeg måtte skifte på den. Etterpå gikk hun ut på gangen, rett utenfor døren satte hun seg og tisset og spyttet på gulvet. Fy faen. Skjønner ikke hvorfor folk drikker seg så inn i h..... dritings. Anonymkode: 09039...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #104 Del Skrevet 20. mars 2021 Er det bare meg som har sympati med fyren? Han skammer seg sikkert veldig! Dette er jo et problem som ikke er hans skyld, de færreste tisser i senga i fylla. Når det er sagt så synes jeg at han burde kjøpe ny seng, han kan jo overta den gamle hvis han vil. Anonymkode: ea62e...765 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #105 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det bare meg som har sympati med fyren? Han skammer seg sikkert veldig! Dette er jo et problem som ikke er hans skyld, de færreste tisser i senga i fylla. Når det er sagt så synes jeg at han burde kjøpe ny seng, han kan jo overta den gamle hvis han vil. Anonymkode: ea62e...765 De som blir møkk dritings pisser og driter på seg i fylla. Og de burde slutte å drikke. Anonymkode: 39a56...9ef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 20. mars 2021 #106 Del Skrevet 20. mars 2021 Vil det ikke bli mugg inni senga? Han må kjøpe ny seng og du må finne deg en voksen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 20. mars 2021 #107 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som blir møkk dritings pisser og driter på seg i fylla. Og de burde slutte å drikke. Anonymkode: 39a56...9ef Mange som blir minst like drita som ikke pisser i senga. De det skjer med er altså ikke nødvendigvis fullere enn mange andre som drikker seg snydens, men noen sliter da mer med blæra enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #108 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det bare meg som har sympati med fyren? Han skammer seg sikkert veldig! Dette er jo et problem som ikke er hans skyld, de færreste tisser i senga i fylla. Når det er sagt så synes jeg at han burde kjøpe ny seng, han kan jo overta den gamle hvis han vil. Anonymkode: ea62e...765 Null sympati fra meg. Uhell kan selvfølgelig skje, og spesielt når man er unge og ikke har helt kontroll på hvor mye man får i seg. Men denne mannen er godt voksen, han vet at han har en tendens til å tisse i senga når han drikker, og velger likevel å bli dritings. I tillegg forventer han at dama skal tørke opp, og blir irritert når hun ikke vasker opp etter ham fort nok. Ikke har han tilbudt seg å få senga renset, eller å kjøpe ny seng. Anonymkode: 32a5c...165 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #109 Del Skrevet 20. mars 2021 Kjæresten min drikker sjeldent, men det har hendt ved noen få anledninger på 12 år at han har hatt uhell. Han får generelt liten blære allerede etter 2 øl, men vi har alltid forhåndsregler. Netopp fordi han blir så flau og ikke vil nyte en øl om sommeren engang dersom det blir mye greier utav det når han er uheldig. Og ja, ett par øl kam i teorien være nok dersom det er lenge siden sist han drakk. Det vi gjør er å ha ett tisselaken på selve madrassen hele tiden. Så har vi ett vanlig laken oppå der igjen (som vi skifter på en gang i uka med resten av sengetøyet) slik at man ikke har den "plastikk-følelsen". Og dersom enten jeg eller han syns at han har drukket litt mye så legger vi ett håndklede under han. Det er null stress og redder senga om det blir ett uhell. Anonymkode: b1594...177 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 20. mars 2021 #110 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg hadde ikke funnet ut av dette overhodet. Hadde påpekt at "du tisset ned senga forleden da du var dritings, nå lukter det urin og jeg trives ikke med å ligge i den. Håper du kan finne en løsning på dette i løpet av mandag/tirsdag". Det er vel ikke DU ts som skal fikse at han ødelegger senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 20. mars 2021 #111 Del Skrevet 20. mars 2021 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Mange som blir minst like drita som ikke pisser i senga. De det skjer med er altså ikke nødvendigvis fullere enn mange andre som drikker seg snydens, men noen sliter da mer med blæra enn andre. Om konsekvensen av drikkingen hans er at han pisser ned seng og annet invetar, må han ta hensyn til dette når han drikker. På samme måte som at en som blir kranglete og jævlig på fylla må ta hensyn til at de må stoppe før et visst promillenivå. At Arne kan drikke seg fra sans og samling uten større konsekvenser, forsvarer ikke at Bjarne drikker seg til samme nivå og pisser ned senga eller slår ned dørvakta. Vi reagerer alle ulikt på rus, og må ruse oss ut i fra vårt eget reaksjonsmønster, uavhengig av hva naboen måtte gjøre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 21. mars 2021 #112 Del Skrevet 21. mars 2021 Alice123 skrev (10 minutter siden): Om konsekvensen av drikkingen hans er at han pisser ned seng og annet invetar, må han ta hensyn til dette når han drikker. På samme måte som at en som blir kranglete og jævlig på fylla må ta hensyn til at de må stoppe før et visst promillenivå. At Arne kan drikke seg fra sans og samling uten større konsekvenser, forsvarer ikke at Bjarne drikker seg til samme nivå og pisser ned senga eller slår ned dørvakta. Vi reagerer alle ulikt på rus, og må ruse oss ut i fra vårt eget reaksjonsmønster, uavhengig av hva naboen måtte gjøre. Har ikke sagt noe annet. Det jeg reagerer på er alle som roper ut som om dette er det verste de har hørt om, dump han og alt som er. Prøver bare si at det er ikke så uvanlig, google så finner du ut. Men er dette noe man sliter med, så ja, da må man ta hensyn til det når drikker og drikke litt mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #113 Del Skrevet 21. mars 2021 Anonym90059005 skrev (2 minutter siden): Har ikke sagt noe annet. Det jeg reagerer på er alle som roper ut som om dette er det verste de har hørt om, dump han og alt som er. Prøver bare si at det er ikke så uvanlig, google så finner du ut. Men er dette noe man sliter med, så ja, da må man ta hensyn til det når drikker og drikke litt mindre. Prøv å fortell sånne mennesker at er skal drikke mindre .... Det skal myyye til, og gjerne ikke før de har kniven på strupa fra offentligheten Anonymkode: b53b3...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. mars 2021 #114 Del Skrevet 21. mars 2021 Anonym90059005 skrev (6 minutter siden): Har ikke sagt noe annet. Det jeg reagerer på er alle som roper ut som om dette er det verste de har hørt om, dump han og alt som er. Prøver bare si at det er ikke så uvanlig, google så finner du ut. Men er dette noe man sliter med, så ja, da må man ta hensyn til det når drikker og drikke litt mindre. At han tisset på seg på fylla er én ting. At han ikke tar hensyn til det og drikker deretter (det har skjedd flere ganger) og at det av en ellet annen grunn har blitt TS' ansvar å rydde opp i, er vel det folk reagerer på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #115 Del Skrevet 21. mars 2021 🤣🤣 Hadde kjøpt ny seng!! Og abonnert på bleier. Anonymkode: 0f7c8...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #116 Del Skrevet 21. mars 2021 Du sier at han later som ingenting, men er du sikker på at han husker det da? Hvis han var/gikk i søvne, så er det ikke sikkert han er klar over det. Han burde kjøpe ny seng uansett, og drikke mindre. Anonymkode: aaa11...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #117 Del Skrevet 21. mars 2021 Åh herregud 🙈 Uff. Sånn kan sikkert skje den beste ene eller annen gang. Mannen min har gjort det samme, en gang. Det er noen år siden nå og etter det har han vært yderst forsiktig med alkohol. Han var så skamfull dagen etter det skjedde at han gråt. Eneste gangen jeg har sett han gråte på våre ti år sammen 🙈 han kjøpte nye oermadrass med en gang. Gikk heldigvis bra med senga. Om han har råd, syns jeg han burde kjøpe nye seng. Men ikke bruke 40 tusen på ny seng sånn helt plutselig. Om dere/han kjøper nye overmadrass og dere renser senga så godt som mulig, er det nok ingen krise. Han burde helt klart holde seg unna alkohol og han skulle beklaget seg veldig for at du må sitte å vaske piss etter han! Anonymkode: 1b342...254 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 21. mars 2021 #118 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg blir skremt av noen av svarene her. Det hagler med "gode råd" til TS om hvordan hun skal håndtere en madrass andre har pisset ned: Rense, vaske, kjøpe ny, blablabla. I tillegg er det "gode råd" om at hun må få denne fylliken til å gjøre sånn og slik: få ham til å drikke mindre, få ham til å bruke tisselaken osv. Denne fyren kan ikke noen få til å gjøre noe som helst, han må gjøre det selv - noe han åpenbart ikke vil. Det du TS skriver om adferden hans forteller meg at han er alkoholiker, og han nekter å ta ansvar for konsekvensene av drikkinga si. Dette hadde ikke jeg orket. Ingen fortjener å være tilrettelegger, rydde- og vaskehjelp for at alkoholikeren skal slippe ansvar. Anonymkode: 4e1ef...4c5 👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #119 Del Skrevet 21. mars 2021 Dere som regner ufrivillig vannlating som dumpegrunn, dere er klar over at hvem som helst kan oppleve inkontinens på et tidspunkt i livet? Uhell skjer. Man bør ikke halshugges av den grunn. Når det er sagt burde han absolutt ryddet opp selv og ikke krevd at ts skulle gjøre det, og kanskje drikke mindre neste gang, MEN, uhell kan skje den beste. Man slår ikke opp av den grunn. Anonymkode: 035e7...1de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #120 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som regner ufrivillig vannlating som dumpegrunn, dere er klar over at hvem som helst kan oppleve inkontinens på et tidspunkt i livet? Uhell skjer. Man bør ikke halshugges av den grunn. Når det er sagt burde han absolutt ryddet opp selv og ikke krevd at ts skulle gjøre det, og kanskje drikke mindre neste gang, MEN, uhell kan skje den beste. Man slår ikke opp av den grunn. Anonymkode: 035e7...1de Neida, men da bør han ordne opp alt selv, være hyggelig og betale rens eller ny seng. Han her er frekk og gir faen. Anonymkode: f71e0...d29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå