AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #41 Del Skrevet 19. mars 2021 Fattig Student hentet en brukt gjestemadrass på Finn og fikk renset den så den ble nesten som ny. Du kan evnt sjekke den videoen. Anonymkode: a2a51...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #42 Del Skrevet 19. mars 2021 Kenelz skrev (1 time siden): Fysj! En ting er overmadrassen, men selve kjernemadrassen er omtrent helt umulig å vaske selv hjemme! Enten så får han betale for profesjonell rens (som trolig nok vil koste mer enn en ny) eller ny madrass. Hvor er sengen kjøpt fra? Den ble kjøpt på Skeidar til 15.000. Ts Anonymkode: 382e6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #43 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Han burde ta initiativ til rens etter den metoden som ble beskrevet tidligere, selv skaffe sprayen, betale for den og utføre vasken. Eller kjøpe ny seng om det er mer aktuelt. Ser han selv ikke problemet med dette, blir han ikke flau over å ha tisset i senga som en annen unge? Innser han ikke selv at han ikke burde bøtte nedpå så mye alkohol? Tipper han er ubrukelig på andre områder også. Anonymkode: 88b26...5af Nei, han later som ingenting. Ts Anonymkode: 382e6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #44 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette må da være tull?? Sykeste jeg har lest idag. Anonymkode: a2872...369 Dessverre ikke. Ts Anonymkode: 382e6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narad Skrevet 19. mars 2021 #45 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han later som ingenting. Ts Anonymkode: 382e6...13c Han later som ingenting? Han skammer seg ikke engang? Beklager seg ikke? Hva feiler det fyren? Og hvorfor i alle dager har du ikke fått han ut av livet ditt? Med en slik holdning til deg og ting rundt seg så vet du at han ikke kommer til å endre seg. Slikt kommer til å skje igjen, kanskje det er sofaen neste gang, eller klærne i skapet, eller gardinene, eller plutselig stinker det fra ett hjørne han har tisset på... Han minner meg om en ukastrert hannkatt som skal markere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 19. mars 2021 #46 Del Skrevet 19. mars 2021 Mye mulig du kan ta dette med forsikringsselskapet. Gitt at alkisen din ikke står for oppførselen sin, og gjør opp for seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 19. mars 2021 #47 Del Skrevet 19. mars 2021 Narad skrev (Akkurat nå): Han later som ingenting? Han skammer seg ikke engang? Beklager seg ikke? Hva feiler det fyren? Og hvorfor i alle dager har du ikke fått han ut av livet ditt? Med en slik holdning til deg og ting rundt seg så vet du at han ikke kommer til å endre seg. Slikt kommer til å skje igjen, kanskje det er sofaen neste gang, eller klærne i skapet, eller gardinene, eller plutselig stinker det fra ett hjørne han har tisset på... Han minner meg om en ukastrert hannkatt som skal markere. Det er jo sikkert akkuratt det han gjør, siden han går rundt og later som ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 19. mars 2021 #48 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Fjernet…. Endret 28. januar 2022 av Lulu21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #49 Del Skrevet 19. mars 2021 Vi hadde en gang en gammel katt som tisset i sengen vår, samt uhell av barna når de var små. Vi har vasket overmadrassen i badekaret og skylt med spyleslange. Tar dagesvis før den tørker. Til slutt fant vi ut at vi kunne leie møbelrensemaskin hos en lojal fargehandel. Nå renser vi senger, tepper og sofa en gang i året. Anonymkode: 22a7b...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #50 Del Skrevet 19. mars 2021 Hadde kjøpt ny seng kun til meg selv. Han kunne kjøpt sin egen. Og plassert den i en annen bolig. Der han skulle bo. For seg selv. Langt vekk fra meg Anonymkode: 593fe...764 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. mars 2021 #51 Del Skrevet 19. mars 2021 Æsj, fy faen! Hiv ut den ekle grisen og kjøp deg ny seng! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. mars 2021 #52 Del Skrevet 19. mars 2021 Æsj, det der hadde jeg ikke giddet å ha i hus. Ny seng, han betaler og så ett tupp ut døra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #53 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er andre gang han går på en smell når det gjelder alkohol og urinering. Første gang det skjedde våknet jeg av at han satt på kanten av senga og jeg hørte lyden av rennende vann. Ble ganske målløs da jeg slo på lyset og så at han hadde sittet der og tisset på gulvet! Han var full så jobben med å vaske opp fikk jeg alene. Så skjer dette. Han vekker meg om natta og sier han har tisset i senga! Jeg har ikke barn så dette med tissing i senga er helt nytt for meg, hvordan vasker man det bort, det trekker jo ned i madrassen?! I tillegg har han tisset mye, en enorm flekk. Jeg tok av trekket på overmadrassen og tørket opp, men problemet er at urinen har trukket gjennom overmadrassen og med i selve senga ( kontinental seng ). Jeg føler han rett og slett har ødelagt senga og den var dyr. Han sier ikke noe på dette selv, han sier ikke noe om å kjøpe ny, men burde han ikke gjøre det? Han er over 30 år! Og ja, jeg er heller ikke importert av at han drikker seg så dritings! Anonymkode: 382e6...13c Du skal kreve at han skaffe ny seng, ikke noe nei. Du sender vippskrav . Ikke noe om og men og tjo og hei. Når senga er på plass gjør du det slutt. Noe så jævla kleint!!! Anonymkode: f8e88...e86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #54 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han satt der dritafull! Mens jeg vasket opp satt han til og med i sofaen mens han sa: «Er du ferdig snart??» Ts Anonymkode: 382e6...13c Og du lar han være slik? Har du ingen respekt for deg selv?? med en kommentaren hadde han FLYDD ut av vinduet med hodet ut først, tingene etterpå og så til slutt hadde jeg hivd den opptissa filla etter han og smelt døra igjen. Anonymkode: f8e88...e86 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #55 Del Skrevet 19. mars 2021 TS, har du innboforsikring? Hvis du har det så forteller du dem at han hadde et illebefinnende og pissa ut senga... Da får du hvertfall litt igjen😇 Anonymkode: 2b8d1...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #56 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): sånnt skjer, kanskje greit å kjøpe tisselaken? Anonymkode: 10ea6...237 Sånt skjer ikke! Så drita blir man ikke. Anonymkode: 39a56...9ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #57 Del Skrevet 19. mars 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Den ble kjøpt på Skeidar til 15.000. Ts Anonymkode: 382e6...13c Du må bestille sånn rense-støvsuger. Man kan leie de hos Maxbo f.eks., eller man kan også få folk til å komme hjem til deg for rens. Apropos mannen. Du må skaffe deg tisselaken, kjøp Gokart (tror jeg det heter) på Ikea, de er supre. Men du skjønner, jeg tror ærlig at han ikke kan noe for det! Kompisen til samboeren min er slik, en av de grunnene at han nesten ikke drikker lengre, men vi er nå folk i fortiårene. Det har vært så mange uhell med ham. Men han er ellers en veldig flott mann, med bra jobb, veldig fin familie, med nydelig kone og to barn. Og han er snill og grei og ansvarlig og alt det der. Så ikke døm han daten din bare for det ene tingen, jeg tror som sagt ærlig at det er ikke noe han kan noe for. Bortsett fra å la være å drikke helt da. Anonymkode: edf7f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 19. mars 2021 #58 Del Skrevet 19. mars 2021 Synes han absolutt bør erstatte sengen din, eventuelt betale for rens. Om han absolutt må drikke seg så snydens at han har null kontrol, så bør han også ta med seg tisselaken neste gang. Hvorfor vil du ha han i senga og nær deg etter han har vært ute og drukket? Synes det er like lite ansvarlig (mtp. corona) som å tisse i sengen. Eller er det snakk om kun dere to som drikker dere dritings sammen? Det er vel ikke så mye annet du får gjort med sengen annet enn rens eller kaste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. mars 2021 #59 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): sånnt skjer, kanskje greit å kjøpe tisselaken? Anonymkode: 10ea6...237 Er det egentlig sånt som skjer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #60 Del Skrevet 19. mars 2021 Så jævla ufyselig! Er du sammen med en baby? Anonymkode: 7876a...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå