Gå til innhold

Han har tissa i senga og ødelagt den!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er andre gang han går på en smell når det gjelder alkohol og urinering. Første gang det skjedde våknet jeg av at han satt på kanten av senga og jeg hørte lyden av rennende vann. Ble ganske målløs da jeg slo på lyset og så at han hadde sittet der og tisset på gulvet! Han var full så jobben med å vaske opp fikk jeg alene. 

Så skjer dette. Han vekker meg om natta og sier han har tisset i senga! Jeg har ikke barn så dette med tissing i senga er helt nytt for meg, hvordan vasker man det bort, det trekker jo ned i madrassen?! I tillegg har han tisset mye, en enorm flekk. Jeg tok av trekket på overmadrassen og tørket opp, men problemet er at urinen har trukket gjennom overmadrassen og med i selve senga ( kontinental seng ). Jeg føler han rett og slett har ødelagt senga og den var dyr.

Han sier ikke noe på dette selv, han sier ikke noe om å kjøpe ny, men burde han ikke gjøre det? Han er over 30 år! 

Og ja, jeg er heller ikke importert av at han drikker seg så dritings! 

Anonymkode: 382e6...13c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hjelpe meg... tisselaken med plast på undersiden for han da 🤮🙈 

Kanskje litt mye å kjøpe hent my seng, men ny overmadrass hadde jeg forventet at han kjøpte!

OG- han får sove på wc når han drikker da... 

Anonymkode: e8438...69b

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

sånnt skjer, kanskje greit å kjøpe tisselaken?

Anonymkode: 10ea6...237

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, så kvalmt! 🤮 For en gris! Dump den ekle svinepelsen. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tissa en gang i senga, men fikk vaska overmadrassen og det hadde ikke lekt gjennom. Nå er det sånn at sannelig tiss lukter mer også. Du kan jo se om du får det bort men 🤷‍♀️ Ville kasta overmadrassen om du ikke får vaska den. Og jeg hører at natron skal ta vekk lukt og fukt og også bakterier. Du kan strø det på madrassen og støvsuge det opp. 

Men ja, han burde ta litt ansvar her siden det var han sin skyld, og hvertfall tilby deg noe penger for overmadrassen eller selve senga om det trengs. 

Anonymkode: 25f20...f0b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tissa en gang i senga, men fikk vaska overmadrassen og det hadde ikke lekt gjennom. Nå er det sånn at Mannlig tiss lukter mer også. Du kan jo se om du får det bort men 🤷‍♀️ Ville kasta overmadrassen om du ikke får vaska den. Og jeg hører at natron skal ta vekk lukt og fukt og også bakterier. Du kan strø det på madrassen og støvsuge det opp. 

Men ja, han burde ta litt ansvar her siden det var han sin skyld, og hvertfall tilby deg noe penger for overmadrassen eller selve senga om det trengs. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy flate for en gris🤮 Dette har jeg aldri opplevd med en mann, selv om jeg har sovet sammen med mange kjærester som har vært med dritings.

Det må jo være noe feil med kjæresten din, man tisser seg ikke ut selv om man er full!

Hvis selve hoved madrassen er full av piss ,må dere jo bare kjøpe seng og det får han betale!

Anonymkode: 84014...1ea

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han må bruke bleie når han drikker så mye!

Anonymkode: c9bbc...68f

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bleie og tisselaken?

Dump fyllesvinet!

Anonymkode: 0e2d5...5f2

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde dette med min alkoholiserte eks også. 🤪 Flere ganger den med å sitte på sengekanten og tisse.. en gang vi var i Paris sto han og tisset ut av hotellvinduet 🙈🤪 Aldri i selve sengen, men det er pyton at de skal drikke seg så hinsides....! Glad jeg er kvitt ham, selv om det var andre ting enn alkoholen som avgjorde det hele.

Anonymkode: b4402...b6d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyfaen for en gris.. lite sjarmerende å drikke seg så dritings at man tisser seg ut. Jeg kan forstå at det kan skje ÉN glipp, men når det skjer flere ganger skulle han fått sovet i badekaret neste gang han drakk. 

Anonymkode: cf0ab...a99

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Gikk det gjennom til kjernemadrassen? (fjærmadrassen).

Ja, nettopp. Altså selve senga. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det som er tisset ned, altså ikke bare overmadrassen.

Ts

E4EB2B79-0DC5-46D5-AF31-DB2D2D52D7FD.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blækk. Urin lukter nok når det er småbarn. 

Tror den senga er kjørt

Anonymkode: e4f34...425

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For en jævla ekkel fyr. 🤢Og hvorfor er det du som må tørke opp? Jeg hadde ikke orket vært sammen med noen som har så dårlig kontroll på alkoholinntaket sitt. Dump....... 

Anonymkode: 25d20...a31

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en jævla ekkel fyr. 🤢Og hvorfor er det du som må tørke opp? Jeg hadde ikke orket vært sammen med noen som har så dårlig kontroll på alkoholinntaket sitt. Dump....... 

Anonymkode: 25d20...a31

Fordi han satt der dritafull! Mens jeg vasket opp satt han til og med i sofaen mens han sa: «Er du ferdig snart??» :sur:

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi han satt der dritafull! Mens jeg vasket opp satt han til og med i sofaen mens han sa: «Er du ferdig snart??» :sur:

Ts

Da hadde jeg kasta filla i trynet på han å gått å lagt meg et annet sted. Hvorfor i alle dager lar du han snakke til deg på denne måten? 

Anonymkode: cf0ab...a99

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp sånn spray for hund-og katteurin på dyrebutikken. Det dreper bakterier og lukt. Spray på masse, dytt med en klut så det trekker seg ned i madrassen, og spray på mer, og repeat. Spray på så mye du vil. Det lukter litt sterkt av sprayen, men lukten vil gå vekk. Regner med det funker for menneskeurin også. Når det har tørket, så skal madrassen støvsuges. 

Anonymkode: 32a5c...165

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...