Gjest allium Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Når jeg skrur på kameraet, får jeg bare en melding på skjermen om at "Card not formatted". Siden det virket igår, og jeg ikke har endret på noe siden da, skjønner jeg ikke hva som skjer. Noen tips ? Jeg hadde nettopp laget et nydelig rødt armbånd som jeg skulle fotografere til smykkesiden min...
Cronos Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Kan være at kortet har krasjet. Ville prøvd det i et annet kamera. Hvis du ikke har noe viktig på det kan du jo bare formattere det på nytt.
Gjest allium Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Hadde bare ett bilde der, og det er det ikke noe problem å ta på nytt (armbåndet). Men hvordan formaterer jeg det ?
Cronos Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Det vil nok være en funksjon inne på kameraet. "System" eller "Setup" eller "Kamera" eller noe sånt. Men jeg ville ha vært forsiktig med å bruke kortet til viktige ting ettersom det har vist seg ustabilt.
Gjest allium Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Fant den ! Og nå fungerer det igjen. Men jeg skal være litt obs. Kanskje kjøpe et nytt før jeg tar bilder av barna igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå