Anonym!!!!! Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 (endret) Jeg prøver meg igjen. Jeg har et svært brokete forhold med min familie, og fikk ikke de beste kortene i livet med dem. Jeg er imidlertid en sterk person, og har kommet langt til tross dårlige oppvekstvilkår. Til sommeren er jeg ferdig jurist, og jeg er stolt av at jeg har klart meg godt. Samtidig merker jeg at jeg så innmari, innmari sårt savner et voksent menneske å forholde meg til. Jeg har mange fine venner, men når en har vokst opp uten noen skikkelig voksenperson ligger det et umøtt behov i en som ikke kan fylles av venner. Derav ønsker jeg å spørre, med den største ydmykhet, om det er noen (kanskje barnløse) som kunne tenkt seg å bli bedre kjent med meg? Jeg tenker at det kunne vært fint for begge parter. Dette er ikke akkurat noe en spør fastlegen om. Det er heller ikke overveldende mye jeg ber om, kun små hyggelige ting som en samtale/en tur. Endret 20. mars 2021 av Anonym!!!!!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Foreldrene mine (ikke Oslo) har vært noe lignende. De inviterte til middag og hjalp litt med praktiske ting og råd. Det var gjennom kirken. Har du sjekket om det finnes noen organisasjoner som tilbyr noe lignende? Jeg skjønner veldig godt behovet, og berømmer deg for at du er så løsningsorientert. Tipper du har mange ressurser, og jeg håper du finner det du er ute etter. Klem! Anonymkode: 7c8ab...487
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Støtter ab over. Prøv å få en samtale med en diakon som kan råde deg videre. Tror Røde Kors har noe tilsvarende. Anonymkode: 7255d...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå