Gå til innhold

Jeg klarer ikke avslutte vennskapet. Jeg innser at jeg er feig (ghosting)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente på 24 her. Det er en jeg har snakket med på nett i flere år. Vi har møttest en gang, men jeg føler jeg har vokst litt i fra nettvenn konseptet og jeg er ikke interessert i å møtes eller å bli bedre kjent. Jeg har valgt å slutte å svare han. Jeg har ikke svart han på kanskje to måneder. Likevel sender han meg masse greier. Jeg synes det blir mer og mer intenst, og jeg må vel snart krype til korset å fortelle han dette. 

Men vet liksom ikke hva jeg skal si. Føler jeg ikke har noe god grunn til å ikke ha noe mer med han å gjøre. Men jeg er rett og slett ikke interessert. Til tross for at han har kjæreste så er han så intens og forteller om sine fantasier. 

Jeg trives best med å ghoste, men jeg vet det er jævlig feig. Skjønner uansett at det ikke lenger går da han enda ikke har tatt hintet. Hva skal jeg si? 

Anonymkode: a4a82...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han høres litt spesiell ut, for å være ærlig. Det er ikke sikkert du trenger å skylde på deg selv her. Det er litt merkelig å sende deg fantasine sine om du ikke har svart å to måneder og han har dame.. 

Anonymkode: b5586...25e

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd meg også. Dra en hvit løgn og beklag deg for at du ikke har svart og begrunn det med at du har hatt en tung tid, dødsfall, sykdom eller noe. Eller si at du har fått kjæreste.  Jeg gjorde sistnevnte, men jeg HADDE faktisk fått kjæreste da og sa også ifra til denne nettvennen min at jeg ønsket å bryte kontakten grunnet det. Får man kjæreste så har man plutselig litt andre prioriteringer i livet enn å sitte foran en skjerm og chatte, og alle som er litt oppegående i hodet skjønner jo det. Men i og med at du skriver at han har dame og driver og sender seksuelle greier til deg så virker han jo litt "kort" .

Kan også tenkes at siden du ikke svarer han så trigger det han til å fortsette å kontakte deg. Kanskje slutter han med en gang, hvis du ber han slutte?

Ikke vær redd for å si fra! Eller blocker han overalt. Eller kontakt dama hans og si at du er lei de seksualiserte mld fra typen hennes og spør pent om hun kan be han slutte 🤭

Anonymkode: f4ea8...d62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette har skjedd meg også. Dra en hvit løgn og beklag deg for at du ikke har svart og begrunn det med at du har hatt en tung tid, dødsfall, sykdom eller noe. Eller si at du har fått kjæreste.  Jeg gjorde sistnevnte, men jeg HADDE faktisk fått kjæreste da og sa også ifra til denne nettvennen min at jeg ønsket å bryte kontakten grunnet det. Får man kjæreste så har man plutselig litt andre prioriteringer i livet enn å sitte foran en skjerm og chatte, og alle som er litt oppegående i hodet skjønner jo det. Men i og med at du skriver at han har dame og driver og sender seksuelle greier til deg så virker han jo litt "kort" .

Kan også tenkes at siden du ikke svarer han så trigger det han til å fortsette å kontakte deg. Kanskje slutter han med en gang, hvis du ber han slutte?

Ikke vær redd for å si fra! Eller blocker han overalt. Eller kontakt dama hans og si at du er lei de seksualiserte mld fra typen hennes og spør pent om hun kan be han slutte 🤭

Anonymkode: f4ea8...d62

Det at jeg har hatt en tung tid er jo egentlig sant. Har gått gjennom to dødsfall siden sommer, så kan jo bare bruke det. Også Også si at jeg for det meste ikke er tilgjengelig på sosiale medier. 

Jeg vil helst ikke blande inn dama hans. Jeg er ikke ute etter å lage så mye styr ut av det. Ts

Anonymkode: a4a82...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...