AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Jeg skal ha et til barn. Det vil jeg absolutt. Kjæresten min har hele tiden vært med på tanken, men fortalte meg for noen dager siden at han ikke ønsker dette allikevel. Veldig, veldig skuffende! Føler meg lurt, og hadde aldri blitt sammen med ham for 5 år siden hvis jeg hadde visst det på det tidspunktet. Dette var et absolutt krav for meg da jeg skulle velge kjæreste. Jeg er nå blitt så gammel at jeg ikke har mulighet (eller lyst) til å prøve å finne en ny mann å få barn med. Så hvor ille er det å «ved uhell» bli gravid? Jeg venter ett år tenker jeg, og så slutte på pillen uten at han vet det. Anonymkode: 530ec...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Det er veldig ille. Du gir barnet ditt en far som ikke ønsker barn. Hva med å dra til danmark? Anonymkode: 963bd...9b3 43
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Slå opp heller. Ikkje greitt. Anonymkode: 19917...86d 26
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Slå opp og ta en tur til stork-klinikk i Danmark. Anonymkode: 2ba61...be1 22
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 det er ille... Anonymkode: f7c8e...9b3 12
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Veldig ille. Du mister all moralsk integritet. Jeg hadde ikke klart å leve med det. Helt klart dårlig gjort av mannen. Hadde ikke klart å være sammen med en som hadde lurt meg på den måten og stjålet mine siste år som fruktbar. Anonymkode: d9abd...cd2 21
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skal ha et til barn. Det vil jeg absolutt. Kjæresten min har hele tiden vært med på tanken, men fortalte meg for noen dager siden at han ikke ønsker dette allikevel. Veldig, veldig skuffende! Føler meg lurt, og hadde aldri blitt sammen med ham for 5 år siden hvis jeg hadde visst det på det tidspunktet. Dette var et absolutt krav for meg da jeg skulle velge kjæreste. Jeg er nå blitt så gammel at jeg ikke har mulighet (eller lyst) til å prøve å finne en ny mann å få barn med. Så hvor ille er det å «ved uhell» bli gravid? Jeg venter ett år tenker jeg, og så slutte på pillen uten at han vet det. Anonymkode: 530ec...0e2 Du elsker ikke mannen, det er sikkert og visst. Og barn kan man endre mening om - om man vil eller ikke. Man forandrer seg med årene vet du. Å ha et krav om at man skal ha så så mange barn i fremtiden kan ikke være et krav, men et ønske, fordi et menneske forandrer seg og da har man lov til å si nei senere. Så du er jævla drittsekk som ønsker å pakke på et UØNSKET barn på mannen altså. Anonymkode: aaefb...643 20
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Det han gjorde er også ille. Do it. Anonymkode: 10f46...6be 10
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Du vet jo at det er ille når du går inn på KG og håper på støtte... Anonymkode: 27ed1...ace 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det han gjorde er også ille. Do it. Anonymkode: 10f46...6be Nei, det er ikke noe som heter do it. Det er lov å endre mening når det gjelder ulike ting i livet. Du er ikke den samme personen nå som du var for 5 år siden. Og viss du er den samme, ja da er du sykt umoden, for de fleste mennesker endrer seg. Anonymkode: aaefb...643 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 Du drar heller til danmark og betaler for sæd. Det du kan gjøre, er å si til kjærsten din at du slutter på p-pillen og dersom han vil forhindre graviditet, så er det hans ansvar. Anonymkode: 913ac...666 16
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke noe som heter do it. Det er lov å endre mening når det gjelder ulike ting i livet. Du er ikke den samme personen nå som du var for 5 år siden. Og viss du er den samme, ja da er du sykt umoden, for de fleste mennesker endrer seg. Anonymkode: aaefb...643 Altså, dette skjer heele tiden, det er jeg overbevist om. Hvis han ikke vil ha kidden kan ts tilby ham å føre opp far ukjent i papirene. Ingen krise. Anonymkode: 10f46...6be 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Skrevet 19. mars 2021 Da forteller du han at du føler deg lurt og at du gikk inn i denne relasjonen med forbehold om at han også ville ha et barn, også gjør du det slutt. Deretter reiser du til Danmark (når det blir mulig) og skaffer deg et barn på egen hånd. Anonymkode: dbeef...9ba 8
Tuppeluri Skrevet 19. mars 2021 #16 Skrevet 19. mars 2021 Han har min fulle støtte. Hvorfor det? Fordi det er mange som drømmer om å få både 2-3 og 4 barn, også får de en og ser hvor mye tid og arbeid det tar. Hvis du elsker mannen din høyt nok så må dere finne ut av det med hverandre og finne et komprimiss. Om du likevel ønsker et barn til og ikke han så må du veie opp for hva du vil beholde. Livet ditt sammen med mannen din du "elsker", det ene barnet dere har og deg selv, eller være alenemamma til 2? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Skrevet 19. mars 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvor ille er det å «ved uhell» bli gravid? Jeg venter ett år tenker jeg, og så slutte på pillen uten at han vet det. Det er helt sykt stygt gjort, både mot han, og mot barnet. Det er så ille at det nesten ikke går an å sette ord på det, i hvert fall ikke ord som egner seg på trykk. Æsj, skamme seg burde du. Fytti f.. Anonymkode: e2900...bc2 11
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Skrevet 19. mars 2021 Må være troll. Det er feil og ego. Anonymkode: 8a50b...2b6 2
Gjest Chroma Skrevet 19. mars 2021 #19 Skrevet 19. mars 2021 Det er da helt normalt å forandre mening om barn, både den ene og den andre veien!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #20 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du drar heller til danmark og betaler for sæd. Det du kan gjøre, er å si til kjærsten din at du slutter på p-pillen og dersom han vil forhindre graviditet, så er det hans ansvar. Anonymkode: 913ac...666 Enig i denne. Da har han valget i det minste; kondom, hoppe av i svingen eller barn. Anonymkode: 4142b...eaf 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå