AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Har noen erfaring med å håndtere flere rekrutteringsprosesser i siste fase samtidig? Hva sier man hvis man får tilbud men samtidig venter på avklaring fra en annen prosess? Anonymkode: bc2de...36b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Prøver meg igjen jeg:) Anonymkode: bc2de...36b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Da er en ærlig på det og så kan en kanskje jekke litt på lønnsvilkårene på de stillingene en får tilbud på Anonymkode: fff95...d9b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 19.05): Har noen erfaring med å håndtere flere rekrutteringsprosesser i siste fase samtidig? Hva sier man hvis man får tilbud men samtidig venter på avklaring fra en annen prosess? Anonymkode: bc2de...36b Jeg valgte å ikke si noe som helst. Det er slik som skjer i arbeidslivet i dag, og den risken vet arbeidsgiverne om. Det er en del av gamet. At du er i flere rekrutteringsprosesser trenger ikke bety at du får napp hos noen andre, herav er det ingen grunn til å spre bekymring til dem du har fått napp hos. Anonymkode: dae3e...e54 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Ts her, har allerede vært ærlig om det, fikk direkte spørsmål og så ingen grunn til å lyve. Men det jeg egentlig funderer på er om jeg får ett tilbud mens den andre prosessen er uavklart, er det innafor å be om betenkningstid eller sier man bare ja og så nei senere, hvis det er sånn at det andre tilbudet er bedre? Anonymkode: bc2de...36b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Vanligvis så får du en ukes betenkningstid. Når du får et tilbud er det helt innafor å ta en telefon til den andre arbeidsgiveren og forhøre deg om hvor de ligger an i prosessen, siden du har fått et annet tilbud. Dersom de har kommet langt nok i prosessen så kan du få avklart om du er uaktuell for stillingen eller om du er med videre. Selv om du takker ja til en stilling så kan du trekke deg før oppstart. I prøveperioden har man typisk 2 ukers oppsigelsestid, så det er usannsynlig at arbeidsgiver gidder å bruke ressurser på å lære deg opp for bare noen dager. Merk at du da brenner noen broer ift. denne arbeidsgiveren, så du bør være sikker på at du ikke ønsker å jobbe for denne arbeidsgiveren i fremtiden. Anonymkode: c7f2b...e96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå