AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Mange tråder om dette blir helt kvalm jeg, tenk å måtte være i forhold med en mann som man har null førleser for? Jeg er så glad for at kvinnekampen har fått oss til hvor vi er i dag, Jeg er fri, møter mange kjekke menn fra tinder, har en økonomi som jeg styrer selv! Vi kvinner ruler! 🥳 Anonymkode: 4c71c...cb3 15
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Enig! Drittlei menn som sipper og tigger når man dumper dem. Anonymkode: 6276d...250 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Tenker tilbake til min bestemors generasjon med gru, hvor kvinnene måtte ta til takke med alkoholikere, voldtekt og fullstendig udugelige og lite greie menn fordi de var avhengig av å bli forsørget, og måtte gifte seg med det som man kunne gifte seg med. Kjærlighetsløse forhold hvor mannen måtte dulles med på lik linje med ungene, og som forventet sex og varm mat på bordet i det øyeblikket han kom inn. Takk gud for at det ikke er slik idag i Norge. Gråter på mine medsøstres vegne som bor i land hvor kvinner er mindre verdt enn ett esel og lever under dårlige forhold med menn som slår og voldtar. Anonymkode: ae66c...765 24
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Er så glad jeg ikke må gifte meg med en mann jeg ikke er forelsket i, som foreldrene mine har plukket ut, og presse ut de ekle ungene hans, som jeg ikke vil ha. Hadde vært bedre å bli skutt. Anonymkode: 1b31d...910 9
Helgeline Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Skjønner ikke jeg heller hva som vil oppnås med de innleggene dere snakker om. 1
Gjest Red Queen Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 Hvor får du det fra at noen vil dytte deg inn i et forhold med noen du ikke er glad i? Det er jo ikke det dette handler om i det hele tatt, her må man klare å skille person og sak. Det går fint an å se og diskutere problemer som oppstår i samfunnet uten å ta det som personlig kritikk. Selvsagt er det jo trist at mange ender opp som ufrivillig partner og barnløse. Men tvangsdating eller arrangerte tvangsekteskap er det ingen som hverken foreslår eller ønsker, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Det dummeste er også at mange av disse mennene ønsker seg kvinner som ser ut som modeller. Kan liksom ikke nedverdige seg selv til å bli sammen med en «vanlig» dame, selv om de er under middels selv 🤣 Anonymkode: d994a...3e3 13
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Red Queen skrev (2 minutter siden): ... tvangsdating eller arrangerte tvangsekteskap er det ingen som hverken foreslår eller ønsker, vil jeg tro. Hva tror du den andre tråden handler om, da? Anonymkode: bd5ee...ace 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tror du den andre tråden handler om, da? Anonymkode: bd5ee...ace Sympatiekteskap og sympati/pliktsex? Anonymkode: 1b31d...910 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Det er ikke noe synd på incels. De er de samme som sårer og dumper damer som de mener er uattraktive. Anonymkode: b6add...1d1 2
Gjest Red Queen Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva tror du den andre tråden handler om, da? Anonymkode: bd5ee...ace Nå vet ikke jeg hvilken tråd du henviser til, men om det dreier seg om en person som mener at tvangsekteskap er løsningen så tror jeg neppe du trenger å bekymre deg for at vedkommende vil få politisk flertall for det. Men at denne utviklingen er oppe for diskusjon slik at bedre løsninger kan tenkes frem kan du sikkert være enig i?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 Det gjør dem ikke akkurat mer attraktive , nei. Anonymkode: 529ae...43f
Gjest Airman Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mange tråder om dette blir helt kvalm jeg, tenk å måtte være i forhold med en mann som man har null førleser for? Jeg er så glad for at kvinnekampen har fått oss til hvor vi er i dag, Jeg er fri, møter mange kjekke menn fra tinder, har en økonomi som jeg styrer selv! Vi kvinner ruler! 🥳 Anonymkode: 4c71c...cb3 En tråd som handler om andre tråder bare for å ha en begrunnelse for å utagere mot en stigmatisert minoritet Endret 19. mars 2021 av Airman
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Skrevet 19. mars 2021 Hvis du starter en tråd for å diskutere en annen tråd, kan du enten fortsette i den andre tråden, eller ihvertfall gi oss en lenke så vi vet hva som plager deg? Anonymkode: 6ead1...f09 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #16 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du starter en tråd for å diskutere en annen tråd, kan du enten fortsette i den andre tråden, eller ihvertfall gi oss en lenke så vi vet hva som plager deg? Anonymkode: 6ead1...f09 er ikke en spesifikk tråd, er en gjenganger med tråder om single menn. hadde du fulgt med på kg så hadde du skjønt det. Anonymkode: 4c71c...cb3 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Skrevet 19. mars 2021 Survival of the fittest. Er vel bra at damene holder standarden oppe vel! Det skal ikke såå mye til heller. Anonymkode: d96e3...136 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange tråder om dette blir helt kvalm jeg, tenk å måtte være i forhold med en mann som man har null førleser for? Jeg er så glad for at kvinnekampen har fått oss til hvor vi er i dag, Jeg er fri, møter mange kjekke menn fra tinder, har en økonomi som jeg styrer selv! Vi kvinner ruler! 🥳 Anonymkode: 4c71c...cb3 Du er heldig du da. Det finnes oss kvinner også som ingen vil ha. Bare en myte at dette gjelder kun menn. Jeg tar gjerne overvektige og lite kjekke menn, men de vil ikke ha meg. Anonymkode: 2e923...cfc
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Skrevet 19. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Mange tråder om dette blir helt kvalm jeg, tenk å måtte være i forhold med en mann som man har null førleser for? Jeg er så glad for at kvinnekampen har fått oss til hvor vi er i dag, Jeg er fri, møter mange kjekke menn fra tinder, har en økonomi som jeg styrer selv! Vi kvinner ruler! 🥳 Anonymkode: 4c71c...cb3 Heldig du. Jeg har en mann jeg er støttekontakt for. DET ER SÅ SYND PÅ MEG! ÅÅååååå! Og jeg er gravid med han ... Ikke spør meg hvorfor. Han er akkurat som en kvinne, bruker kvinne-list. Savner tiden da jeg var på Tinder og hadde det gøy med mannfolk. Og så måtte jeg møte en da som ikke skjønner hvordan han skal være sexy. Anonymkode: e0195...919
Gjest Airman Skrevet 19. mars 2021 #20 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Survival of the fittest. Er vel bra at damene holder standarden oppe vel! Det skal ikke såå mye til heller. Anonymkode: d96e3...136 Lebenborn prosjekt har vi sett praktisert før i historiebøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå