AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Etter å ha sett denne videoen til han Christian Paaske... Altså... Nå skal jo folk få lov til ha sin "tro", akkurat det å tro at jorda er flat skader vel ingen. Men jeg klarer bare ikke å forholde meg til henne på samme måte lenger. Nå ser jeg bare på henne som en kunnskapsløs Kari Jaquesson figur som ikke har snøring på hvordan ting henger sammen. I deres hode er selvsagt deres versjon riktig, alle andre er bare tanketomme sauer som ikke evner å tenke selv eller kritisk, så det å forsøke å få dem på andre tanker er totalt nytteløst. Å forklare henne tidssoner, magnetisme, fysikk++ går inn det ene øret og ut det andre, og hun har blitt totalt hjernevasket av en en times lang video av en tulling som heller ikke forstår noen ting av det han snakker om. Månelandingen var bare en "hoax", alle satelittbilder fra 60 tallet er fake, alle andre planeter er runde fordi jorda er universets midtpunkt. Og ikke minst; alle austronauter, piloter, forskere (forskere er jo selvsagt bare tull) har alle holdt denne hemmelige informasjonen om at jorda er flat i 60 år!! Og NASA patruljerer selvsagt verdens ende som er dekket med is for å holde det hemmelig for alle de som er nysgjerrig. Hvordan de har så mange ansatte (som også har holdt tett) er et mysterium.. Nå kan jeg ikke si at jeg er veldig overfladisk (Hvordan kan jeg når jeg har venninner som tror at jorda er flat?!), men er det lov å si at jeg blir oppriktig flau av å ha slike venner? 🤦♀️ Hvordan kan jeg deale med henne? Jeg vet jeg ikke klarer å holde kjeft om det blir et tema 🙄 Anonymkode: 0ed98...f2d 1
lillevill Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Åh.. ble sliten av han der. Greier ikke å se mer.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Be henne reise og ta et bilde av kanten? Det nytter ikke å argumentere og forsøke å motbevise, er min erfaring. Det gjør dem bare mer innbitt på at de har rett, og har skjønt noe andre ikke har innsett. Å heller finne en innfallsvinkel der noe de kan og er opptatt av utenom konspirasjonsteorier, og som er midt imot de fantasiteoriene er bedre. Anonymkode: 91934...20d 2
Midgard Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Finn deg andre venner som er mer på ditt eget "nivå".
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Hvorfor har du holdt kjeft hittil? Altså, de jeg kaller venner må definitivt tåle at jeg sier det om jeg synes de mener noe som er helt ape. Og dette var langt over hva jeg har vært borti hos noen jeg anser som venner. Anonymkode: 519de...759
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 For noe tull, alle vet at jorde er en trekant som balanserer på ryggen til en enorm skilpadde som blir dratt rundt solen av fire gigantiske enhjørninger. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Etter å ha sett denne videoen til han Christian Paaske... Altså... Nå skal jo folk få lov til ha sin "tro", akkurat det å tro at jorda er flat skader vel ingen. Men jeg klarer bare ikke å forholde meg til henne på samme måte lenger. Nå ser jeg bare på henne som en kunnskapsløs Kari Jaquesson figur som ikke har snøring på hvordan ting henger sammen. I deres hode er selvsagt deres versjon riktig, alle andre er bare tanketomme sauer som ikke evner å tenke selv eller kritisk, så det å forsøke å få dem på andre tanker er totalt nytteløst. Å forklare henne tidssoner, magnetisme, fysikk++ går inn det ene øret og ut det andre, og hun har blitt totalt hjernevasket av en en times lang video av en tulling som heller ikke forstår noen ting av det han snakker om. Månelandingen var bare en "hoax", alle satelittbilder fra 60 tallet er fake, alle andre planeter er runde fordi jorda er universets midtpunkt. Og ikke minst; alle austronauter, piloter, forskere (forskere er jo selvsagt bare tull) har alle holdt denne hemmelige informasjonen om at jorda er flat i 60 år!! Og NASA patruljerer selvsagt verdens ende som er dekket med is for å holde det hemmelig for alle de som er nysgjerrig. Hvordan de har så mange ansatte (som også har holdt tett) er et mysterium.. Nå kan jeg ikke si at jeg er veldig overfladisk (Hvordan kan jeg når jeg har venninner som tror at jorda er flat?!), men er det lov å si at jeg blir oppriktig flau av å ha slike venner? 🤦♀️ Hvordan kan jeg deale med henne? Jeg vet jeg ikke klarer å holde kjeft om det blir et tema 🙄 Anonymkode: 0ed98...f2d Nå ser jo månelandingen ut som et gammelt videospill.. Og Stanley cubrick crew ble ansatt rett etter han hadde lagt 1881 en Rom odyse! Mye rart der hvis du SER Anonymkode: 515c9...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå