AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Helt merkelig.... ikke vært alene på 11år. 😔🙈 Han jeg har vært samboer med og fått 2 barn med mistet følelsene for meg nå i høst. Han sa det til meg da, og jeg ble helt fra meg. Jeg klarte ikke å tenke klart og en annen mann var helt uaktuell. Jeg prøvde til og med å bli gravid i en desperat handling, uten hell. (Noe jeg idag er veldig glad for...) Jeg spiste ikke. Ingen energi. Helt plutselig dukket en gammel kjenning av meg opp i februar, begynte å prate så rote og nå er vi godt i gang. Håper jeg. Nå gleder jeg meg til å flytte ut, samtidig så blir det rart. Men tenk at det kan snu seg sånn? Er det fordi jeg har blitt betatt av han andre? Blind på kjærligheten? Ville bare dele dette. Andre som helt sikkert går gjennom det samme. Det føltes helt tomt i beg, men nå er det som en 100kg vekt har sluppet taket. Håper bare ikke jeg en knekk senere. Jeg sitter med at dette er meningen. Klem meg på 32. Anonymkode: fd318...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Overlapp er jo trøstende i seg selv det, når du ikke blir "alene". Men hva om han også slår op... Anonymkode: 23297...92f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt merkelig.... ikke vært alene på 11år. 😔🙈 Han jeg har vært samboer med og fått 2 barn med mistet følelsene for meg nå i høst. Han sa det til meg da, og jeg ble helt fra meg. Jeg klarte ikke å tenke klart og en annen mann var helt uaktuell. Jeg prøvde til og med å bli gravid i en desperat handling, uten hell. (Noe jeg idag er veldig glad for...) Jeg spiste ikke. Ingen energi. Helt plutselig dukket en gammel kjenning av meg opp i februar, begynte å prate så rote og nå er vi godt i gang. Håper jeg. Nå gleder jeg meg til å flytte ut, samtidig så blir det rart. Men tenk at det kan snu seg sånn? Er det fordi jeg har blitt betatt av han andre? Blind på kjærligheten? Ville bare dele dette. Andre som helt sikkert går gjennom det samme. Det føltes helt tomt i beg, men nå er det som en 100kg vekt har sluppet taket. Håper bare ikke jeg en knekk senere. Jeg sitter med at dette er meningen. Klem meg på 32. Anonymkode: fd318...e6f Mitt beste råd er å trøste deg selv alene, ikke bli avhengig av en ny med en gang. Bruk tiden alene, bli sterk alene først. Anonymkode: 2ae65...c57 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Dette høres jo herlig ut, men jeg ville personlig prøvd å være litt alene mellom disse fyrene. Bare for å se at du klarer deg alene, liksom? 😆 Anonymkode: 50bab...972 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Hadde nok ikke vært en gladhistorie for meg, descerrem Jeg var bevisst og selvvalgt alene i 15 år. Og jeg følte meg aldri tom og alene så lenge jeg hadde en sønn å ta vare på. Jeg var sammen med hans far i åtte år før det ble brudd. Da sønnen min ble voksen, så fikk jeg kontakt med min første kjærlighet. (Etter 25 år uten kontakt med han ) . Og nå har vi vært sammen i fire år. Moralen i historien er at lykke er forskjellig. Jeg angrer ikke på at jeg har brukt alle disse årene uten en mann. Og har lært at man ikke trenger å være avhengig av andre for å være lykkelig. Det å ha tid for seg selv og bruke den til å utvikle seg og til å bli kjent med seg selv er gull verdt. Så anbefaler egentlig ingen til å forhaste seg. Det å ha hjertesorg gang etter gang ville jeg aldri kunne ha risikert. Ønsker deg selvfølgelig alt godt. Og håper at du i fremtiden vil føle deg lykkelig både med og uten kjæreste. Klem til deg også ❤️ Anonymkode: b26fd...49e 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde nok ikke vært en gladhistorie for meg, descerrem Jeg var bevisst og selvvalgt alene i 15 år. Og jeg følte meg aldri tom og alene så lenge jeg hadde en sønn å ta vare på. Jeg var sammen med hans far i åtte år før det ble brudd. Da sønnen min ble voksen, så fikk jeg kontakt med min første kjærlighet. (Etter 25 år uten kontakt med han ) . Og nå har vi vært sammen i fire år. Moralen i historien er at lykke er forskjellig. Jeg angrer ikke på at jeg har brukt alle disse årene uten en mann. Og har lært at man ikke trenger å være avhengig av andre for å være lykkelig. Det å ha tid for seg selv og bruke den til å utvikle seg og til å bli kjent med seg selv er gull verdt. Så anbefaler egentlig ingen til å forhaste seg. Det å ha hjertesorg gang etter gang ville jeg aldri kunne ha risikert. Ønsker deg selvfølgelig alt godt. Og håper at du i fremtiden vil føle deg lykkelig både med og uten kjæreste. Klem til deg også ❤️ Anonymkode: b26fd...49e Takk som deler❤ Er veldig redd for å bli såret, veldig. Men det har jeg allerede gitt uttrykk for hos han nye. Kanskje litt tidlig, men da vet han standarden. Klem Anonymkode: fd318...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Go with the flow, tenker jeg. Tull det de skriver at du må slutte å se han nye, for å prøve å være si singel. Kanskje ikke det er deg. Følg din intuisjon Anonymkode: e4e97...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk som deler❤ Er veldig redd for å bli såret, veldig. Men det har jeg allerede gitt uttrykk for hos han nye. Kanskje litt tidlig, men da vet han standarden. Klem Anonymkode: fd318...e6f Vet det er mye kritikk rundt overlappings forhold. Men samtidig er jo dette ganske vanlig og veldig ofte er det vellykket også. En vet aldri når man treffer ‘den rette’ og kanskje nr 2 var ham ikke nr 1? Liker mottoet/sitatet fra Per Fugelli: ‘Kjærligheten er sjelden - grip den!’. Jeg tenker du er heldig. Klart jeg skjønner tankegangen hos de andre her med at det er en viktig livserfaring å gjennomgå hele kjærlighetssorg prosessen og ikke hoppe over noen ledd for å slippe å bli mer brent i framtiden. Ikke minst bli bedre kjent med deg selv. Alene. Men livet er samtidig altfor kort til å tenke sånn! Ikke minst er det svært individuelt hvor fort man kommer over en kjærlighetssorg. Jeg slet i nesten 3 år, og var fortsatt ikke klar for å lete etter en ny. Før mannen min kom dettende ned i fanget på meg likevel. Ridende på en hvit hest om du vil☺️ Og først da forsvant savnet etter eksen. Jeg tror mange av oss er skapt for å være sammen med noen, og ikke alle trives like godt alene i eget selskap over lang tid. Og hva som er lang tid er også individuelt. Sånn er det bare. Så vi kan egentlig ikke sammenligne livserfaringer her. For vi er rett og slett forskjellige! Nyt forelskelsen du og lykke til med kjærligheten videre❤️☺️ Anonymkode: 6501f...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet det er mye kritikk rundt overlappings forhold. Men samtidig er jo dette ganske vanlig og veldig ofte er det vellykket også. En vet aldri når man treffer ‘den rette’ og kanskje nr 2 var ham ikke nr 1? Liker mottoet/sitatet fra Per Fugelli: ‘Kjærligheten er sjelden - grip den!’. Jeg tenker du er heldig. Klart jeg skjønner tankegangen hos de andre her med at det er en viktig livserfaring å gjennomgå hele kjærlighetssorg prosessen og ikke hoppe over noen ledd for å slippe å bli mer brent i framtiden. Ikke minst bli bedre kjent med deg selv. Alene. Men livet er samtidig altfor kort til å tenke sånn! Ikke minst er det svært individuelt hvor fort man kommer over en kjærlighetssorg. Jeg slet i nesten 3 år, og var fortsatt ikke klar for å lete etter en ny. Før mannen min kom dettende ned i fanget på meg likevel. Ridende på en hvit hest om du vil☺️ Og først da forsvant savnet etter eksen. Jeg tror mange av oss er skapt for å være sammen med noen, og ikke alle trives like godt alene i eget selskap over lang tid. Og hva som er lang tid er også individuelt. Sånn er det bare. Så vi kan egentlig ikke sammenligne livserfaringer her. For vi er rett og slett forskjellige! Nyt forelskelsen du og lykke til med kjærligheten videre❤️☺️ Anonymkode: 6501f...dc7 Så jeg siterte kommentaren din til en annen i kommentaren min. Det var ikke meningen, men kunne ikke forandre på det siden jeg er anonym🙂 Anonymkode: 6501f...dc7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Så lenge du tar deg tid til å sørge, kan dette funke bra! Jeg fant meg ny kjæreste kort tid etter bruddet med eksen og vi er fortsatt sammen 2 år seinere og har det veldig fint 🥰 Anonymkode: 3ee1e...4d1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk som deler❤ Er veldig redd for å bli såret, veldig. Men det har jeg allerede gitt uttrykk for hos han nye. Kanskje litt tidlig, men da vet han standarden. Klem Anonymkode: fd318...e6f Og det tror du hjelper? Alle sier jo dette, og jo mer uttrykk du gir rundt det, desto mer skremt blir man. Anonymkode: 24fab...100 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Du er ikke klar for et nytt forhold, du har han nye fordi du er ikke klar for å være alene. Jeg ser det, har vært der selv. 11 år er lenge, du burde definitivt ta deg en pause og kjenne på å bare være deg selv. Bare det at du sier til han nye at du er redd for å bli såret sier meg at du ER allerede såret og du er på sårt grunnlag her. Beklager, men du vil bli såret, du er såret, du kan ikke bli frisk i dette forholdet nå. Du bør være alene og la sårene gro uten fare for at noen tråkker rett på dem, selv uten å mene noe vondt. Anonymkode: d3568...d90
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 Du kan ikke legge på han nye å gjøre deg trygg. Det må du finne i deg sjøl. Anonymkode: 3ee1e...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå