Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hvert borti dette ? 

189333FF-FF35-44C3-B952-D23828905550.jpeg

Anonymkode: 23b55...59a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som de mistenker graviditet utenfor livmora. Jeg hadde det, og det holdt på å gå skikkelig ille. Kontakt legevakt om du får smerter eller blødninger. Jeg ble ikke tatt alvorlig hos legen min, endte med sprukket eggleder og massivt blodtap. Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: d188a...f59

AnonymBruker
Skrevet

Såpass ja 😕 håper alt gikk bra med deg. 
Jeg er 7 uker i morgen , men det som er så rart var at han sa at det ligger så langt oppe at han nesten ikke klarte og se noe som helst 😕 og at hvis mistankene stemmer så må det fjernes da det ikke går og fortsette sånn for det kommer ikke til og overleve 😕 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er 7 uker i morgen , men det som er så rart var at han sa at det ligger så langt oppe at han nesten ikke klarte og se noe som helst 😕 og at hvis mistankene stemmer så må det fjernes da det ikke går og fortsette sånn for det kommer ikke til og overleve 😕 

Gikk heldigvis bra, fått to barn etterpå. Håper du blir fulgt opp, kom deg iallefall raskt til legevakt dersom du får smerter.

Anonymkode: d188a...f59

AnonymBruker
Skrevet

Så bra , har hatt smerter den siste timen neders til Venstre og oppover så på vei til legevakt nå 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Overleve vil det uansett ikke gjøre. 

Anonymkode: bd9a2...613

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overleve vil det uansett ikke gjøre. 

Det kommer jo ann på hva resultatet blir.

Anonymkode: a22b7...0aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hæ? Ingen fostre kan overleve utenfor livmora?

Anonymkode: e2e75...291

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Har du lest hovedinnlegget? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nei. Har du lest hovedinnlegget? 

De mistenker ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De mistenker ja.

Det er ingen hjerteaktivitet og embryoet ligger ikke i livmoren. Hva mer trenger du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen hjerteaktivitet og embryoet ligger ikke i livmoren. Hva mer trenger du? 

Hjerteaktivitet: usikkert

Fosteranatomi: mistanke

Vurdering: mistanke 

Mest sannsynlig går det ikke bra, men man stiller ikke endelig diagnose på usikker og mistanke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! 

Anonymkode: 0295d...ae5

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...