Gå til innhold

Hvordan avslutte forhold når verdier 'krasjer' med egne med mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er (fortsatt) sammen en som da jeg møtte han hadde det jeg ønsket:

- snill (men tåler ikke urettferdighet og tar gjerne igjen med samme mynt, gjerne med renter)

- opptatt av regler (men tuter og blinker om noen gjør feil i trafikken, og bombarderer folk med paragrafer om noe i loven brytes)

- Er ryddig ( pertentlig, og har ikke noe på feil plass og støvsuger bort ved minste antydning til støv)

- svært flink/intelligent (viser seg å være på få områder, men ikke mellommenneskelig)

Listen er veldig lang, og alt på asperger kan krysses av. Det i parentes er eksempler på hvordan jeg opplever det nå..

Hvordan gjøre slutt med en velmenende og 'snill' person - som ikke selv ser sine begrensninger. En som strengt tatt er en god person om man ser bort fra at det er diagnosen (som han ikke vet om) som gjør han som han er?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som oppskriften på katastrofe. Kanskje du har blitt sammen med en kar som har vært ungkar altfor lenge. Selv Hitler var snill med noen, han var ingen god mann.

Hilsen mann.

Anonymkode: b24df...3cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forslag:

Det er ikke deg, det er meg. 

Jeg liker deg, men har ikke tid til et forhold nå.

Jeg har ikke riktig følelser for deg.

Jeg er usikker på om jeg er lesbisk og må utforske dette.

Jeg er polyamorøs og tror ikke du ønsket å leve i et slik forhold. 

Det er mangt du kan si, det eneste som hindrer deg er hvor fantasifull du vil være og om du er villig til å lyve. 

Anonymkode: 18c6c...0df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...