Gå til innhold

bo billig mot å vedlikeholde huset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Her om dagen snakket jeg med en fyr hvor han og kona hadde fått bodd gratis i et hus over flere år siden de gjorde så mange tjenester på eiendommen. Går med en liten drøm om det samme, altså å bo rimelig mot å vedlikeholde/pusse opp et hus/liten hytte som ellers ville stått tomt.

Tror dere det finnes folk som er interessert i det? Hvordan finner jeg i så fall disse folkene?

Anonymkode: 00de2...60c

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Fordel å fortelle hvor i landet. 

Det finnes de som er interessert i sånne dealer. Vi leier ut en hytte på det viset.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Fordel å fortelle hvor i landet. 

Det finnes de som er interessert i sånne dealer. Vi leier ut en hytte på det viset.

Interessert i de fleste plasser. Øverst på lista ligger nok Vestlandet, Nord-Norge (typ Troms, Nordland), ev Innlandet. Helst litt øde plasser.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde eid ei gammal rønne, ville jeg med glede ha latt folk bodd der gratis mot at de pusset opp. Men da skulle det ha blitt gjort skikkelig, og det skulle vært noe jeg selv ikke hadde hatt kunnskap nok til å gjøre.

Anonymkode: 7a168...77e

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Interessert i de fleste plasser. Øverst på lista ligger nok Vestlandet, Nord-Norge (typ Troms, Nordland), ev Innlandet. Helst litt øde plasser.

Anbefaler deg en skikkelig kontrakt, så ikke du blir husløs når du er ferdig med oppussingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Anbefaler deg en skikkelig kontrakt, så ikke du blir husløs når du er ferdig med oppussingen. 

ja, han jeg snakket med hadde en tiårskontrakt.

Skrevet

Her må det klart defineres hvilke plikter leietaker har. Spesielt dersom leietaker skal stå for enkelte vedlikeholdskostnader og ikke bare utføre jobben. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...