AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Neste helg (lørdag) får jeg ikke gå gravid lenger.. Regner med at jeg får beskjed om eventuelt når fra sykehuset på kontrollene fremover med mindre babisen bestemmer seg for å komme av seg selv (håper inderlig det, livredd for prosessen med igangsetting). Har derimot hørt flere si at de «aldri» setter i gang i helgene. Er det sant? Eller blåser de i hvilken dag det er, har man gått maks overtid så settes man i gang uansett hvilken dag det er? Anonymkode: 7e6f6...0f1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Jeg ble satt i gang på en lørdag Hvis det er grunn til å sette i gang så må man jo bare, ikke alltid forsvarlig å vente til mandag. Anonymkode: ee050...920
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble satt i gang på en lørdag Hvis det er grunn til å sette i gang så må man jo bare, ikke alltid forsvarlig å vente til mandag. Anonymkode: ee050...920 Jeg tenkte kanskje at «grunn nok» var hvis barnet ikke lenger hadde det bra i magen eller noe. Men det er vel kanskje ikke så bra å vente bare de få dagene til en mandag heller når man allerede har gått såpass over tiden heller😖 Herregud å jeg gruer meg... Anonymkode: 7e6f6...0f1
Arkana Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 De foretrekker hverdager, rett og slett fordi beredskapen er bedre, men om babyen må ut så må den ut uansett om det er tirsdag eller lørdag. Ellers kan jeg fortelle at igangsetting overhodet ikke trenger være en fæl opplevelse. Jeg har hatt to igangsatte fødsler, begge raske og fine, uten smertestillende og uendelige mye bedre enn den fødselen som startet av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 De ventet for lenge med meg. Ble igangsatt en mandag, vannet gikk flere dager tidligere, men de ville tydeligvis ikke kaste bort personell en helg. Anonymkode: 767a4...9aa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenkte kanskje at «grunn nok» var hvis barnet ikke lenger hadde det bra i magen eller noe. Men det er vel kanskje ikke så bra å vente bare de få dagene til en mandag heller når man allerede har gått såpass over tiden heller😖 Herregud å jeg gruer meg... Anonymkode: 7e6f6...0f1 Her ble det målt lite fostervann på trivselskontrollen en uke over termin, så da ble det igangsetting dag 8. Jeg grudde meg ganske mye, samtidig så var jeg veldig ferdig med å gå gravid så det hjalp litt å vite at nå skulle det skje😉 Anonymkode: ee050...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå