AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Samboer vil så gjerne ha trekant igjen. Vi har hatt trekant før. Det skjedde etter en fest. Jeg har nå vært noe skeptisk. Jeg trenger no mer tid på meg og for meg er det veldig viktig med kjemi. For han er det nok mer "ta det som det kommer", f.eks at vi hadde avtalt å treffe en hjemme / på byen også dratt på et hotellrom. Men for meg blir det mer usikkert. Jeg vet jeg ikke må noe, og kan si nei underveis, men jeg vil gjerne være sikker på å treffe noen som jeg har lyst til å kose med. Vi har ikke snakket om dette, men tror dere det er innafor at jeg oppretter en bruker på en eller annen nettside for å se etter en jente vi kan ha trekant med? Og som jeg f.eks kan treffe for å bli mer kjent med. Jeg kunne på en måte hatt lyst til å gjøre dette uten at han vet noe da det nok er viktigere for meg å finne en god match. Og jeg ikke vil føle noe press. Han gjør jo ikke noe jeg ikke vil, men hvis vi leter sammen så tror jeg nok at han kan synes jeg er "treg" og kanskje har mange krav. Da hadde det vært deilig å funnet ut av slikt i ro og mak før jeg tar opp med han at jeg er klar for trekant, og at jeg har funnet en jente. Anonymkode: b9480...e50
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Hvorfor skulle ikke det være ok? Bare du informerer henne om hva du er ute etter før dere treffes. Anonymkode: 3ecfc...c83 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Jeg synes generelt at det er ugreit å skjule ting for partneren, og vil anbefale å si at du ønsker å gjøre det på denne måte. Dersom han nekter er det kanskje like greit å droppe trekanten.. Anonymkode: 3bb62...1cf 1
TrønderM Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Samboer vil så gjerne ha trekant igjen. Vi har hatt trekant før. Det skjedde etter en fest. Jeg har nå vært noe skeptisk. Jeg trenger no mer tid på meg og for meg er det veldig viktig med kjemi. For han er det nok mer "ta det som det kommer", f.eks at vi hadde avtalt å treffe en hjemme / på byen også dratt på et hotellrom. Men for meg blir det mer usikkert. Jeg vet jeg ikke må noe, og kan si nei underveis, men jeg vil gjerne være sikker på å treffe noen som jeg har lyst til å kose med. Vi har ikke snakket om dette, men tror dere det er innafor at jeg oppretter en bruker på en eller annen nettside for å se etter en jente vi kan ha trekant med? Og som jeg f.eks kan treffe for å bli mer kjent med. Jeg kunne på en måte hatt lyst til å gjøre dette uten at han vet noe da det nok er viktigere for meg å finne en god match. Og jeg ikke vil føle noe press. Han gjør jo ikke noe jeg ikke vil, men hvis vi leter sammen så tror jeg nok at han kan synes jeg er "treg" og kanskje har mange krav. Da hadde det vært deilig å funnet ut av slikt i ro og mak før jeg tar opp med han at jeg er klar for trekant, og at jeg har funnet en jente. Anonymkode: b9480...e50 Er jo bare å ta opp med han at du vil styre dette og bestemme hvem dere skal gjøre det med. Er ganske sikker på at han synes at det er helt greit. Dermed slipper du å gå bak ryggen hans og lage en profil.😉 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboer vil så gjerne ha trekant igjen. Vi har hatt trekant før. Det skjedde etter en fest. Jeg har nå vært noe skeptisk. Jeg trenger no mer tid på meg og for meg er det veldig viktig med kjemi. For han er det nok mer "ta det som det kommer", f.eks at vi hadde avtalt å treffe en hjemme / på byen også dratt på et hotellrom. Men for meg blir det mer usikkert. Jeg vet jeg ikke må noe, og kan si nei underveis, men jeg vil gjerne være sikker på å treffe noen som jeg har lyst til å kose med. Vi har ikke snakket om dette, men tror dere det er innafor at jeg oppretter en bruker på en eller annen nettside for å se etter en jente vi kan ha trekant med? Og som jeg f.eks kan treffe for å bli mer kjent med. Jeg kunne på en måte hatt lyst til å gjøre dette uten at han vet noe da det nok er viktigere for meg å finne en god match. Og jeg ikke vil føle noe press. Han gjør jo ikke noe jeg ikke vil, men hvis vi leter sammen så tror jeg nok at han kan synes jeg er "treg" og kanskje har mange krav. Da hadde det vært deilig å funnet ut av slikt i ro og mak før jeg tar opp med han at jeg er klar for trekant, og at jeg har funnet en jente. Anonymkode: b9480...e50 Dere kan jo snakke sammen og så kan du ta på deg oppdraget med å finne en partner til dere. Hadde du syns det var ok for deg at han finner en partner til dere med nøyaktig samme begrunnelse som du skriver her? Skal man involvere flere inn i sexlivet må man snakke sammen og avklare hva og hvordan det skal skje- også hvordan dere finner en partner.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Hvorfor vil du ikke heller ha en ekstra mann denne gangen? Det må jo være mye bedre for deg som kvinne, han greier uansett ikke tilfredsstille to damer fullt ut alene. Anonymkode: f36d2...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 TrønderM skrev (2 timer siden): Er jo bare å ta opp med han at du vil styre dette og bestemme hvem dere skal gjøre det med. Er ganske sikker på at han synes at det er helt greit. Dermed slipper du å gå bak ryggen hans og lage en profil.😉 Spørsmålet er vel mer om dere tror han vil tenke på dette som utroskap? Grunnen til at jeg vil forsøke alene er da jeg ikke vil ha noe mas på meg. Kanskje jeg har behov for å bli kjent med en over tid og kanskje noen ikke passer så jeg må lete videre. Anonymkode: b9480...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå