Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Hei! Sitter å ser på disse produktene på Lookfantastic nå...Lurer på omjeg kanskje skal teste ut noen av dem. Har noen her prøvd/hørt noe om dem? Er egentlig spes intressert i Full Weightlifter og kanskje også shampoen.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg vurderer også å gå til anskaffelse av shampo/balsam fra Redken ettersom det er så mange som skryter av produktene deres her inne. Har tynt/fint hår, og ønsker meg noe som gir volum, men samtidig glans. Vurderer Redken Headstrong eller Body Full. Hva er best?
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Jeg vil tippe Headstrong forsvinner fra markedet nå som Body Full er dukket opp.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Så Body Full og Headstrong er egentlig det samme?
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Så Body Full og Headstrong er egentlig det samme? ← Nei, det tror jeg ikke. Men produsentene kommer jo stadig vekk med nye ting, mens de gamle tilsvarende blir tatt av markedet. Så det var grunnen til at jeg antok at Body Full er erstatter for Headstrong. Pluss at Headstrong ikke er å finne på hjemmesiden til Redken.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 De solgte Headstrong billig på SmartClub nettopp, så det var sikkert et restparti som skulle ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå