Gå til innhold

Aldersforskjell og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet i yngre dager med veldig høy sexdrift/nymfomani/hyperseksualitet og hadde myye sex, deriblant med menn som var en god del eldre enn meg. Vil sikkert få hat her inne, men eldste var 54 når jeg var 18. (ja det var veldig frivillig og verken ekkelt eller tvang) Min erfaring er at menn i den alderen mister absolutt alle hemninger når det er snakk om yngre jenter! 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kos deg masse med den lange køen av 10/10-damer som sloss for å få deg🥰

Anonymkode: a3e82...7a3

10/10 damer er jo utrolig kjedelig.

5-7/10 er tingen, som elsker sex i tillegg :) 

Anonymkode: ff11b...0c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bare si: Har du lyst(og innenfor lovlig alder) - har du lov.

Mine desidert beste sex-opplevelser, har vært med jenter som er mye yngre enn meg, eller mye eldre. Det har gått begge veier. Det blir så klare roller, f.eks mann på 40 med jente på 20. «Selvfølgelig» er det da jenta som er uskyldig, men nysgjerrig. Nyfiken, så hun må tas, av den vesentlig mer erfarne mannen. Det kan bli så fantastisk sex for dem begge. 

Så lenge man har respekt for hverandre, hverandres grenser og ikke gjør noe den andre ikke vil, så tenker jeg slike forhold kan være helt fantastiske!

• Liker 2
Skrevet
3lis3 skrev (På 20.3.2021 den 0.32):

Det betyr absolutt noe hvor gamle mennene er når det kommer til sex.  
Jeg er selv 19, og rører sjelden menn under 30. ideelt er 35-50. Helst en bestemt mann som vet hva han vil og er klar på hva han forventer av meg. 

Daddy issues?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"10/10 damer" har samme problem som "20 cm menn", de flyter på utseende på samme måte som mannen tror størrelsen gjør han til en sexgud. Det vil si null innsats. Tragiske greier... 😒

(Ja, dette er en generalisering.)

Anonymkode: ff314...86d

AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (18 timer siden):

Jeg vil bare si: Har du lyst(og innenfor lovlig alder) - har du lov.

Mine desidert beste sex-opplevelser, har vært med jenter som er mye yngre enn meg, eller mye eldre. Det har gått begge veier. Det blir så klare roller, f.eks mann på 40 med jente på 20. «Selvfølgelig» er det da jenta som er uskyldig, men nysgjerrig. Nyfiken, så hun må tas, av den vesentlig mer erfarne mannen. Det kan bli så fantastisk sex for dem begge. 

Så lenge man har respekt for hverandre, hverandres grenser og ikke gjør noe den andre ikke vil, så tenker jeg slike forhold kan være helt fantastiske!

Hvor finner du uskyldige jenter på 20 år her i landet😂😂

Anonymkode: 42e94...846

Skrevet
Frekkulf skrev (21 timer siden):

som ønsker den deilige pikken min

Eh...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 23.23):

77 år gammel, og du finner ho sexy?

Anonymkode: eb890...ffd

Jeg skrev ikke sexy, jeg skrev kåt og våt!

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 30 år yngre, og vi har fantastisk god sex

Anonymkode: b05ae...615

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (På 23.3.2021 den 14.28):

Selv et jeg 40, og jeg får stadig tilbud fra jenter på 18-30 som ønsker den deilige pikken min. Og har de først prøvd, får de ikke nok. Men de må virkelig overbevise for å få den igjen. 

Jeg har hatt sex med noen deilige menn på alderen din - men sexen/utholdenheten til en som er 10 år yngre - OH MY! De er MYE bedre. Mulig du er god i senga. Men 18 åringer? Virkelig? Det er drøyt - 2 år over den seksuelle lavalderen. Tviler på det er mange på 18 som synes en på 40 er digg.. Er du av typen som sender dickpics for å lokke de inn? Siden de «vil ha den deilige pikken din»? Bare spør - dømmer ikke..

Anonymkode: 4e69d...5cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 21, og tenner på menn mellom 21-30 ca... Det at jeg kan tenne på noen 10 år eldre akkurat nå, handler bare om at menn rundt 30 år er attraktive. Ikke at jeg gjennom hele livet vil være tiltrukket av 10 år eldre. De aller mest attraktive mennene er de som er noenlunde trente, og ser ungdommelige ut, og de jeg har møtt og vært mest tiltrukket av har vært mellom 23 og 30...

Anonymkode: 9713c...697

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har hatt sex med noen deilige menn på alderen din - men sexen/utholdenheten til en som er 10 år yngre - OH MY! De er MYE bedre. Mulig du er god i senga. Men 18 åringer? Virkelig? Det er drøyt - 2 år over den seksuelle lavalderen. Tviler på det er mange på 18 som synes en på 40 er digg.. Er du av typen som sender dickpics for å lokke de inn? Siden de «vil ha den deilige pikken din»? Bare spør - dømmer ikke..

Hehe. Lov å spørre. Har fått mange spørsmål om dickpics, men til dag dato har jeg til gode å sende dickpics til noen som helst. 
Når jenter sier de vil ha den deilige pikken min, har det vært venninner av jenter jeg har hatt før. 
Hadde en hel venninnegjeng som bytta på å besøke meg en periode, men nå har tre av de flytta for å studere. Kan jo være de komme hjemmom i sommer  

Men den har vært både på bilder og film. Ei tidligere elskerinne som ville ha bilder og film av at hun sugde meg så hun kunne vise de til typen sin. 
Han leverte henne på døra og henta henne når vi var ferdige. 

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (7 minutter siden):

Hehe. Lov å spørre. Har fått mange spørsmål om dickpics, men til dag dato har jeg til gode å sende dickpics til noen som helst. 
Når jenter sier de vil ha den deilige pikken min, har det vært venninner av jenter jeg har hatt før. 
Hadde en hel venninnegjeng som bytta på å besøke meg en periode, men nå har tre av de flytta for å studere. Kan jo være de komme hjemmom i sommer  

Men den har vært både på bilder og film. Ei tidligere elskerinne som ville ha bilder og film av at hun sugde meg så hun kunne vise de til typen sin. 
Han leverte henne på døra og henta henne når vi var ferdige. 

Haha - good for you! 😊 Bør være bra den penisen din om det går gjetord på bygda 😉 Interesting! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i et samboerforhold med en mann som er nesten 18 år eldre enn meg selv. Jeg er 25, han er 42. Det er muligens litt klisjéaktig, men jeg ønsker en mann som er mer erfaren enn meg selv, både i livet og i samlivet.

Jeg forsto det tidlig og jeg har alltid foretrukket voksne menn. Det betyr ikke at jeg er helt retningsløs alene; jeg har fullført en femårig profesjonsutdannelse og har allerede lederansvar i en jobb jeg fikk allerede før siste eksamen. Det betyr heller ikke at jeg ikke kunne fått noe annet og "bedre"; jeg tror jeg ser både sunn og sporty ut. Det er bare det at jeg liker å ha det på den andre måten hjemme.

Aldersforskjellen er helt perfekt når det kommer til seksualitet. Han er jo både voksen og ung! Og siden jeg er ganske sub når det handler om sex, er det riktig match at han vet hva han vil. Vi har ofte og mye sex og jeg liker at han styrer, og at han liker å styre. Det er en del av det jeg ønsket - at han vet hva han vil og at jeg kan gjøre som han vil. Jeg merker at min seksualitet er tett knyttet opp mot akkurat dette. Det er befriende med tanke på hvordan livet ellers er og jeg kunne ikke hatt det annerledes.

Noen sier at aldersforskjellen blir vanskelig når vi blir eldre. Når jeg er 48 vil han være nesten pensjonist. Men dette er et helt langt liv til og hvis vi har levd godt sammen så lenge vil vi jo tenke på helt andre måter enn det folk gjør om dette nå. 

Ingen har kommet med kommentarer eller fordømt aldersforskjellen mellom oss. Jeg vet selvsagt ikke hva folk omkring oss sier når de er alene, men dette er ikke noe vi har merket. Dersom hans jevnaldrende venner og kolleger har tanker om meg, som hans unge samboer, vil jo det være et kompliment.

Anonymkode: cfa11...02b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Haha - good for you! 😊 Bør være bra den penisen din om det går gjetord på bygda 😉 Interesting! 

Absolutt. One of a kind. 
Kan også brukes som rambukk og ambolt. 

Skrevet

Jo mer penger du har jo flere damer vil ha deg, alder er ingen hindring bare lommeboka er stor nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...