Gå til innhold

Aldersforskjell og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

77 år gammel, og du finner ho sexy?

Anonymkode: eb890...ffd

Hvis hun er ti år eldre enn han, så begynner jo han å nærme seg 70 også og da er det vel ikke så utenkelig at han syns ei på 77 kan være sexy. 😅

Anonymkode: c9e03...e47

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo større aldersforskjellen er, jo høyere sexlyst har man... det er vel ikke så vanskelig å forstå🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 14.28):

Kvinner på 20-30; når dere har lyst på pikk, spiller det noen vesentlig rolle om pikken sitter på en jevnaldrende mann kontra en mann på 50, forutsatt at hygienen osv. er ivaretatt?

Anonymkode: 5f200...ba6

Om jeg kun er ute etter en kukk, så ønsker en jeg som er yngre enn 50 år i hvert fall! Helst ikke passert 40.

Anonymkode: 13814...9d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hvertfall det er noe veldig tennende med mye eldre menn. Det litt forbudte og at han er dominerende mens jeg er litt uskyldig.

Anonymkode: a4469...3f4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pikken må jo sitte på en tiltrekkende mann, og menns gullalder er i tredveåra. Kvalitetsmenn kan holde til de er femti, men etter dette er de for spesielt interesserte. Så da jeg var i tjueåra kunne jeg godt ligge med en som var ti-femten år eldre, nå som jeg er i førtiåra er det rimelig uaktuelt, og jeg går heller fem-ti år ned i alder.

Anonymkode: 56031...024

AnonymBruker
Skrevet

Historisk sett har store alderforskjeller tilhørt unntakene, og gått begge veier. I gamle dager måtte man gifte seg når noen ble smelt på tjukka, og fascinasjonen for eldre damer kunne få en bråstopp i ekteskap. En av mine formødre var vel strengt tatt en cougar, på slutten av 1800-tallet, hun var dobbelt så gammel som mannen sin, som fortsatt var tenåring da de "måtte" gifte seg. De hadde etter sigende et godt samliv, med flere barn og mye humor, og småertet hverandre for aldersforskjellen livet ut. 

Anonymkode: 56031...024

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

77 år gammel, og du finner ho sexy?

Anonymkode: eb890...ffd

Ti år aldersforskjell. Det er ikke så ille. Sikkert stram å fin fitte på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Historisk sett er det ikke uvanlig at det var forholdsvis stor aldersforskjell mellom mann og kone i et ekteskap; sannsynligvis et resultat av et mannsdominert samfunn hvermannsen tok den han ville ha, og kanskje mest blant høyere samfunnslag. Ikke alltid en «bad deal» for kvinnen med tanke på status og rikdom. 
Hvordan er det i dag i vår frigjorte verden?(Tenker ikke på potensielle parforhold). Kvinner på 20-30; når dere har lyst på pikk, spiller det noen vesentlig rolle om pikken sitter på en jevnaldrende mann kontra en mann på 50, forutsatt at hygienen osv. er ivaretatt?

Ja, den må sitte på en eldre mann.
Er selv 30 og mannen 43, og det er helt perfekt. Utholdenhet har han, og en enormt selvtillit og trygghet + erfaring jeg ikke har opplevd mye hos de jevnaldrende.
De som skal showe og leke dominante alfaer er bare turnoff. Alle er selvfølgelig ikke sånn. Men foretrekker de eldre, ja 🥳

Anonymkode: 2e741...148

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
lh45 skrev (16 timer siden):

Jeg har hatt regelmessig sex med kvinne som er ti år eldre enn meg. Hun er nå 77 og fortsatt kåt og våt :)

Herlig !   Noen kvinner har det bare, uansett alder.  "Sexyhet" følger ikke automatisk penhet/skjønnhet.                                       Jeg fikk aldeles dilla på modne damer etter at jeg havna i seng med en kamerats mor på 52 når jeg var 24. Det var som å flytte opp i sexlivets elitedivisjon. 

Når jeg var 33 traff jeg ei på 68.  Trodde hun var ca 55,  helt vanvittig erotisk utstråling og sexappeal. Hadde henne som hemmelig elskerinne til og fra i nesten ti år.

Anonymkode: ab98a...323

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Historisk sett er det ikke uvanlig at det var forholdsvis stor aldersforskjell mellom mann og kone i et ekteskap; sannsynligvis et resultat av et mannsdominert samfunn hvermannsen tok den han ville ha, og kanskje mest blant høyere samfunnslag. Ikke alltid en «bad deal» for kvinnen med tanke på status og rikdom. 
Hvordan er det i dag i vår frigjorte verden?(Tenker ikke på potensielle parforhold). Kvinner på 20-30; når dere har lyst på pikk, spiller det noen vesentlig rolle om pikken sitter på en jevnaldrende mann kontra en mann på 50, forutsatt at hygienen osv. er ivaretatt?

Spiller ingen rolle - så lenge potensen er tilstede. Eller han er flink til å sørge for min nytelse på andre måter :) 

Anonymkode: 2c7d1...96c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 11.00):

Jeg synes det er noe kinky og deilig ved å ligge med menn som er mye eldre enn meg.

Anonymkode: e5ed1...4d0

Jeg synes det er akkurat tvert om. Når jeg var ung, synes jeg menn på ca. 25 - 35 var de hotteste og mest sexy.  Og det synes jeg fortsatt den dag i dag som 45 åring.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt usannsynlig at jeg hadde hatt lyst på, enten det var snakk om forhold eller kun sex, en mann 20 år eldre (eller yngre) enn meg. 

Anonymkode: 060c2...71e

Skrevet

Som mann må du jobbe for å få noe som helst. Ihvertfall hvis du tenker på kvalitet. 

At det finnes unge damer som jager voksne men? Ja det gjør de, men det er ikke pikken de i utgangspunktet er ute etter. 

At eldre menn liker unge damer er jo fordi de er lettere å lure samt trenger ikke å ha kontakt med dem etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 8.28):

Ts, det var heller ikke helt uvanlig at ung mann på 24 gifta seg med enke på 57. Om hun satt på en plass eller gård, klarte hun ikke det alene, og han var uten arverett til barndomsheimen og trengte et levebrød i form av egen heim. 

Hehe... Jeg har slektsforsking som hobby, å det er mye artig å lese om de greiene der.                                                              

Enker som satt med jord, var umåtelig populære, og kunne velge og vrake. Ofte blandt langt yngre menn.                              Spesielt en historie om ei enke som satt på en relativt stor gård. Drengen på 27 fridde til enka på 53 og fikk ja.  På den tiden var ikke levealderen så høy heller, så han regnet med å "slite" med henne noen år så fikk han seg tak i ei yngre kone som kunne gi ham barn.

Han pulte den ene tjenestejenta etter den andre, etter å ha gitt de løfte om å bli husfrue på gården om noen år.  Det var et veldig statusløft på den tiden for fattige småbruker og husmannsdøtre, så mange løftet velvillig på stakken.                          Problemet var bare at akkurat hun ble uvanlig gammel for alderen på den tiden,  så det vare og rakk.

Han satte barn på flere av tjenestejentene, som da ble jagd fra gården av gamlemor.  Tøffe tider for enkelte, var ikke bare å ringe NAV da      😮                       

Anonymkode: ab98a...323

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet

Mange unge kvinner liker nok makt, menn med makt og kontroll. Gjerne penger.

Jeg er selv jente på 28år, liker å ha sex med menn i gjerne 40-50åra. Føler meg mye tryggere, liker å bli dominert også.

Anonymkode: ff11b...0c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Debuterte som 17åring, han var 28. Var aldri snakk om for meg å ha sex med jevnaldrende gutter, tente ikke på noen av de.

Fra jeg var 17 til jeg var 23 hadde jeg hatt sex med menn i alderen 25-67år. Kun sex, enkelt, deilig og ikke noe romantisk kliss. Var aldri interessert i økonomi og "makt"status på de, en vet jeg var ufør, en annen kameramann av noe slag. Avsluttet med flere av de, da de ble håpefulle på mer enn ff status.

Aldri hatt sex med noen som er yngre enn meg, yngste er mannen min, som er 4år eldre enn meg. 

Anonymkode: 222ee...357

• Liker 2
Skrevet

Selv et jeg 40, og jeg får stadig tilbud fra jenter på 18-30 som ønsker den deilige pikken min. Og har de først prøvd, får de ikke nok. Men de må virkelig overbevise for å få den igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (2 minutter siden):

Selv et jeg 40, og jeg får stadig tilbud fra jenter på 18-30 som ønsker den deilige pikken min. Og har de først prøvd, får de ikke nok. Men de må virkelig overbevise for å få den igjen. 

Kos deg masse med den lange køen av 10/10-damer som sloss for å få deg🥰

Anonymkode: a3e82...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...