AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Har vært på jobbintervju og skal ettersende noen dokumenter på mail. Bør jeg starte mailen med å takke for hyggelig intervju, eller blir det rart? Jeg ville ikke sendt noen mail for å takke dersom jeg ikke hadde noe å ettersende. Anonymkode: c1142...e90
Summeer Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Det er jo en veldig standard frase å bruke, så jeg ville brukt den. "Takk for hyggelig intervju, og ettersender som avtalt dokumenter. Se vedlegg " og kanskje en setning om noe som ble pratet om, eller en presisering av noe i ett av dokumentene for å fylle på? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Du bør takke for hyggelig intervju, ja, det er jo helt normal høflighet. I tillegg bør du signalisere såpass interesse i jobben at du finner på 1-2 ting å nevne/spørre om/presisere fra intervjuet. Anonymkode: fbcec...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Du bør takke ja, og kanskje legge til at du synes stillingen virker veldig spennende! Vise at du fortsatt er interessert i den etter intervjuet. Anonymkode: 2fe7c...7f9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært på jobbintervju og skal ettersende noen dokumenter på mail. Bør jeg starte mailen med å takke for hyggelig intervju, eller blir det rart? Jeg ville ikke sendt noen mail for å takke dersom jeg ikke hadde noe å ettersende. Anonymkode: c1142...e90 Takk for et hyggelig jobbintervju, og gjerne skriv noe som f.eks at du synes stillingen virker veldig spennende og at du virkelig håper på positiv respons fra dem etter ansettelsesprosessen er over. Og at dem gjerne må ta kontakt med deg igjen uansett sammenheng. Anonymkode: cc087...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå