AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Selv er jeg kvinne, kysset og klinte med jenter i tenåra. Så gikk jeg inn i forhold og fikk barn, levde som vanlig. Sex med mannen, men etterhvert følte jeg mer for å ha sex med kvinner. Tente kun på sex, kyss og klining. Gjerne på spinning/trening kunne jeg se på jenter å fantasere meg litt bort, så hjem og onanere. Så ble jeg single.. Etterhvert fikk jeg ei venninne via nettet, vi møttes først på gåtur for sjekke kjemien. Som var like bra som på tlf....viktig å sjekke dette på tlf før møte!! Advarer alle om det !! Endre med kyssing og klining i bilen der hun befølte meg utenpå treningstightsen, vill tenning der hun starter å fingre meg til orgasme. Spenning gjorde at dette skjedde fort. Nå i ca 1år har vi hatt sextreff kanskje 3-4 ganger pr mnd... Din story? Anonymkode: b2682...0fe 4
lh45 Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Mann her, gift og alt det der... Har etterhvert hatt sikker sex med menn, runking, suging og et par ganger blitt knullet... Herlig med variasjon men jeg har et godt forhold til min kone, fortsatt etter mer enn 40 års ekteskap. Hun har vært utro med andre menn noen ganger så jeg har ikke dårlig samvittighet for mine sidesprang. Har også en venninne som er ti år eldre enn meg, hun knuller så intenst som om det er siste gang... 1
Milky Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Har blitt slikket og fingret av kvinner i trekant før. Var jo bra men er ikke sånn at jeg foretrekker det ovenfor en mann 2
MagiskeFingre Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Biseksuell mann. Har møtt menn der jeg er den passive. Er en veldig fin opplevelse å bare være der til andres nytelse, enten med at jeg suger eller at jeg blir p*lt. Blir en annen opplevelse enn å være sammen med kvinner. Kan bare slappe av, være kosete og kjælen og bli brukt. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Ja, en kompis ble veldig på å snakke om hvem som var bifile og homofile og hva man tenkte om det ene og det andre. Og en kveld litt i småfylla begynte han å lure på hvordan det ville vært å suge pikk. Og jeg var litt lei så jeg sa at hvis han på død og liv ville prøve så var det bare å sette seg på kne. Hadde ikke trodd han skulle gjøre det, men dæven for en fantastisk blowjob jeg fikk. Dagen etter lurte han på om han kunne prøve igjen edru, jeg ble litt flau, så kommenterte han at jeg hadde på en Adidas genser og sa at det står for All Day I Dream About Sex. Ja, han fikk nå overtalt meg, og det var sabla godt igjen. Så som hemmelig kode fra da, om en av oss hadde på noe fra Adidas betydde det at vi var åpne for gjentagelse. Ettersom han alltid gir har han byttet til Puma, som en slags cougar. Men vi treffes jo aldri uten at jeg har på tre striper heller. Ingen suger som han. Anonymkode: 3ede2...a7a 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Var gift med min mann i over tyve år. Så etter litt for mye drikke kysser min bestevenninne meg. Har aldri følt noe så sterkt før. Ting utviklet seg og nå har vi vært sammen i over ti år. Det var komplisert med barna i starten. Men når de så hvor lykkelige vi var sammen så gikk det seg ganske raskt til. Er så takknemlig nå for hvordan alle tok det. Anonymkode: beaee...674 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Har blitt tatt i rumpa av en kar med ganske staselig stake, to ganger.😍 Kommer helt latterlig lett med pikk i rumpa 😅 Dessverre flyttet han til en annen by så har ikke blitt noe mer etter det.. Anonymkode: 8fb3f...9e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå