AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Har hjemmekontor - har ingen andre steder å dra. Naboer som driter i det og pusser opp. Leier inn folk og drar til hytta eller hvor det nå er selv. Så sitter en her da - som gissel i et forferdelig bråk. Flere som har det sånn? Anonymkode: 7b014...6ad 3
Gjest Ls22 Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Jaaaa, skjønner akkurat hva du mener! I tillegg jobber jeg på kundeservice, og jeg hører jo ikke noe av hva kundene sier. Utrolig provoserende! Og det er ikke bare en nabo som pusser opp, det er 3 i samme oppgangen. 🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Uff ja, føler med deg. Flere her også. Hender ofte her at jobb ikke kan gjøres/må slutte å jobbe pga bråket. Eller opptre uproffsjonelt. Eller må gjøre det om igjen, om jeg fks skal spille inn en video. Akkuratt nå burde jeg egentlig gi faen i å prøve å jobbe. Er lydmessig nesten som i en krigs-sone å jobbe her. Anonymkode: 7b014...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Jeg pusser opp, skal selge og kan ikke utsette. Forsøker å holde lydnivået så lavt som mulig. Har gitt beskjed til naboene, og de sender SMS dersom de har møter/ telefonsamtaler eller av andre grunner har behov for at jeg skal være stille. Da tar jeg meg en pause. Det er selvfølgelig ikke ideelt, men det går an å løse det på en OK måte. Anonymkode: 9e09f...6f1 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Det er maksimalt irriterende ja, men man får jo ikke alltid gjort så mye. Enkelte har ikke andre muligheter for å pusse opp når de gjør det. Skal man unngå nabostøy i stor grad, må man nesten ha en enebolig i mer landlige strøk med en viss avstand fra nærmeste nabo. Anonymkode: 225e0...775
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 Gjelder arbeidsmiljøloven når man er pålagt hjemmekontor? Den blir i hvertfall helt klart brutt her. Anonymkode: 7b014...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Naboen driter i det? Ja, hva annet skal naboen gjøre. Skulle hele landet stoppe opp bare for at vi har hjemmekontor? Anonymkode: 5ae67...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Nei, hele landet skal ikke stoppe opp fordi vi har hjemmekontor. Anonymkode: 7b014...6ad
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Har det akkurat på samme måte. Det er et helvete rett og slett. Noen som skal pusse opp hele leiligheten her. De begynte vel for 3 uker siden og holder på enda. Det vil si fra 8.30 - 21 om kvelden HVER dag. Til og med lørdager og søndager, men noe roligere på helg. Jeg har konstant hodepine og må høre på drilling, boring, saging og hele bygget rister. Høres ut som noen står inne i leiligheten med en drill selv om det er noen etasjer ned. Det er så vidt mulig å ha møter , og jeg må bare løpe rundt for å finne et sted å snakke. Av og til må jeg til og med ut i 3 meter snø på balkongen for å i det hele tatt kan kunne kommunisere med noen. Det er så ille at jeg har blitt deprimert nå. Kan komme meg ut for å gå en tur men ellers så sitter vi jo her inne hele tiden. Og med hodepine vil man helst legge seg ned av og til å slappe av og lukke øynene, men det er ikke vits når det hele tiden er støy.. Har gitt opp! Er dessverre sånn at jeg mister litt respekten for de som holder på sånn i den situasjonen vi er i fra før av. Jeg tenker også på de naboene som bor vegg i vegg med vedkommende, de må ha det helt forferdelig... Anonymkode: 823b5...1d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Jeg bor i en liten blokk, og to leiligheter her har pusset opp badet ila. korona. Det var et vanvittig leven, men de må jo nesten få lov til å pusse opp Anonymkode: 58ab0...586
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Synes det er viktig å tenke at det ikke er ens egen skyld når møter og jobber blir ugjennomførbare. Og når en mister jobber kunder pga det. Både de kundene jeg har mistet og ikke mistet har vist forståelse på møter. En er jo tross alt en del av dugnaden, gjør en innsats, følger reglene og har pålagt hjemmekontor osv. Anonymkode: 7b014...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Jeg jar egentlig planlagt noe oppussing, men ettr covid er alt satt på vent. Når man er fanget i eget hjem orker jeg ikke fanges i oppussingsobjekter som går i stå fordi man går lei på toppen. Anonymkode: 3b641...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå